Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanteiden ET-luvusta...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • herja
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1649

Jassoo, poikkeaako toi E36 coupe niin paljon e36 sedanista, missä mulla oli noi e34:n vanteet alla? Kyse oli kuitenkin alunperin siitä kuinka pienellä et:llä mahtuu rullaamaan e36 coupessa...mitä turhaa mun postauksessa oli??

edit. korjasin niin että penari-kuskitkin tajuaa.
    Retard Member

Comment

• dunkelblau
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 1151
      • Uusimaa

Originally posted by herja
      Jassoo, poikkeaako toi E36 coupe niin paljon e36 sedanista, missä mulla oli noi e34:n vanteet alla? Kyse oli kuitenkin alunperin siitä kuinka pienellä et:llä mahtuu rullaamaan e36 coupessa...mitä turhaa mun postauksessa oli??

edit. korjasin niin että penari-kuskitkin tajuaa.
      Jep, eli vielä kerran. Jos vanne on 6" tuumaa leveä, mahtuu se pyörimään vaikka ET15:sta, mutta jos leveys kasvatetaan 8" tuumaan, täytyykin E36:ssa ET-luvun olla jo noin 40! Eli vanteen leveys ja ET-arvo ovat molemmat aivan yhtä merkkaavia.

Aiemmassa "sko":n tapauksessa ET:tä on hieman liian vähän vanteessa.
      "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

Comment

• HJP
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1282
        • Helsinki

Mikäs sitten on sopiva et 17" vanteille 215/45-17 kumeilla, autona siis e36 coupe. Vanteet ovat olleet e36 sedanissa ,mutta tahtoisin ne semmoisena etteivät raavi kaaria.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎