Liekkirenkaat vs. metallitiiviste
Collapse
X
-
Cometecin painen kestot. Niin onko kokemuksia että mitä kestäävät? Kestääkö pitkälle yli 2kiloa?Last edited by Jamppa1983; 28-10-2007, 19:33.
Leave a comment:
-
Käytin varmuuden vuoksi kantta paikoillaan ja tarkastin homman, toimii. Toivottavasti...Originally posted by Tzeimi View PostMulla on 90.5 mm poraus - no broblemo so far.
Mutta, varaa ei jää yhtään. :think Puolimilliä isommalla porauksella tiiviste olisi jo sylinterin puolella...
Leave a comment:
-
Mulla on 90.5 mm poraus - no broblemo so far.Originally posted by Muumi View PostMinkälaisella porauksella Cometicin metallitiiviste vielä toimii M10 koneessa?
Itsellä 90mm poraus, ja nyt kun mallasin tiivistettä lohkoon niin tiivisteen poraus on huollestuttavan samankokoinen kuin sylinteri. :think
Tarvii varmaan koekasata kansi paikoilleen, ja varmistaa ettei tiiviste tule sylinterin puolelle.
Leave a comment:
-
Minkälaisella porauksella Cometicin metallitiiviste vielä toimii M10 koneessa?
Itsellä 90mm poraus, ja nyt kun mallasin tiivistettä lohkoon niin tiivisteen poraus on huollestuttavan samankokoinen kuin sylinteri. :think
Tarvii varmaan koekasata kansi paikoilleen, ja varmistaa ettei tiiviste tule sylinterin puolelle.
Leave a comment:
-
Huijaamisesta tuskin on kyse! Luultavasti kuitenkin kaikki, jotka ko. nahan ostaa, aikoo myös käyttää sen muutaman kerran uudestaan - sama se on ostaa se liima heti kuin myöhemmin. Silloinhan sitä ei perinteisesti tallilla ole kun tarve olisi kovinOriginally posted by Jamppa1983 View PostJuu, samat ohjeet mulle antoi. Luulen että kokemutsella puhuu,miks huijata yhden 10€ takia? Toisaalta jos et liimaa eka asennuksella käytä,niin onpahan valmiina kun kasaat koneen sit uudestaan.
Leave a comment:
-
Juu, samat ohjeet mulle antoi. Luulen että kokemutsella puhuu,miks huijata yhden 10€ takia? Toisaalta jos et liimaa eka asennuksella käytä,niin onpahan valmiina kun kasaat koneen sit uudestaan.
Leave a comment:
-
Jaa-a, sai ainakin liimankin myytyä?Originally posted by Muumi View Post
Virtalalta kun tiivisteen hankin niin käski liimata heti ensinmäisellä kerralla.
Puhuukohan kokemuksesta, vai eikö ole perehtynyt Cometicin ohjeisiin?
Tottapuhuakseni olisin itsekin liimaa ostanut, mutta just silloin oli loppu.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tzeimi View PostNo eivät ainakaan täsmää Cometecin omien ohjeiden kanssa.
"Why does Cometic recommend MLS gaskets to be installed dry? Cometic Multi-Layer Steel (MLS) head gaskets go on dry because they are coated with a sealant. Each MLS head gasket is coated with a .001" thick viton rubber that is bonded to the outer stainless steel layers. Adding an additional sealer can hinder the performance of an MLS head gasket." (http://www.cometic.com/faq.aspx)
Virtalalta kun tiivisteen hankin niin käski liimata heti ensinmäisellä kerralla.
Puhuukohan kokemuksesta, vai eikö ole perehtynyt Cometicin ohjeisiin?
Taidan laittaa ilman liimaa.Last edited by Muumi; 04-10-2007, 20:28.
Leave a comment:
-
Juu, ilman liimoja.Originally posted by Jamppa1983 View PostJuu niinhän tuossa näytetään suositeltavan. Mut tuskin ohut tiiviste liima kerros siinä välissä haittaakaan. Vaikka tuossa luki että siinä on jo alunperin "liima" kerros. Mut tiiviste kyllä ainakin näppituntumalla tuntui ihan metalliselta molemmin puolin. No täytyy tutkailla asiaa. Sulla vissiin sit kasassa ilman liimaa?
Leave a comment:
-
Juu niinhän tuossa näytetään suositeltavan. Mut tuskin ohut tiiviste liima kerros siinä välissä haittaakaan. Vaikka tuossa luki että siinä on jo alunperin "liima" kerros. Mut tiiviste kyllä ainakin näppituntumalla tuntui ihan metalliselta molemmin puolin. No täytyy tutkailla asiaa. Sulla vissiin sit kasassa ilman liimaa?
Leave a comment:
-
No eivät ainakaan täsmää Cometecin omien ohjeiden kanssa.Originally posted by Jamppa1983 View PostMulle annettiin taas sellaiset ohjeet että jo ensiasennuksessa liima molemmille puolille, annetaan hetken kuivua ja sit paikoilleen.
Uudelleen käytössä puretaan ja puhdistetaan ja sama asennus periaate ku ekallakin kerralla.
"Why does Cometic recommend MLS gaskets to be installed dry? Cometic Multi-Layer Steel (MLS) head gaskets go on dry because they are coated with a sealant. Each MLS head gasket is coated with a .001" thick viton rubber that is bonded to the outer stainless steel layers. Adding an additional sealer can hinder the performance of an MLS head gasket." (http://www.cometic.com/faq.aspx)
Leave a comment:
-
Mulle annettiin taas sellaiset ohjeet että jo ensiasennuksessa liima molemmille puolille, annetaan hetken kuivua ja sit paikoilleen.
Uudelleen käytössä puretaan ja puhdistetaan ja sama asennus periaate ku ekallakin kerralla.
Leave a comment:
Leave a comment: