Ohjaustehostimen letkut vuotaa/hikoilee vittumaisesti heti säiliön alapuolelta.Letkukiristimet alkuperäiset "puristettavaa"mallia.Aattelin vaihtaa normaalit RST lemmarit.Onko kokemusta että vaikuttaako lemmarin vaihto vai pannaanko letkut uusiksi?Samalla jotkut synteettiset AFT öljyt sisään.Mitä liukastetta kannattaisi laittaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ohjaustehostimen säiliön letkut vuotaa???
Collapse
X
-
Ei auta, siellä on painetta sen verran paljon. Marmoritiskiltä uudet letkut, hydrauliikkapajat ei suostu yleensä tekemään.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Hups, lukihäiriö. Painepuolesta puhuin, mutta kun nyt bongaa tuolta kysymyksestä tuon vuodon sijainnin, niin ei siellä painetta juuri ole. Paluu/imupuolella klemmarit toimii kyllä hienosti!325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostHups, lukihäiriö. Painepuolesta puhuin, mutta kun nyt bongaa tuolta kysymyksestä tuon vuodon sijainnin, niin ei siellä painetta juuri ole. Paluu/imupuolella klemmarit toimii kyllä hienosti!
Omasta e30 -89:stä oli tuo alkup. klemmarin puristusvoima jo kadonnut ja tihkutti öljyä ennen kun vaihdoin uusiin.
Topikin aloittaja voisi muuttaa otsikkoa hieman kuvaavammaksi ja ehkä jopa kertoa mistä autosta on kysymys.
Comment
-
-
Originally posted by Juubi View Post.. ja "kertakäyttöklemmarit" siellä alunperin onkin.
Omasta e30 -89:stä oli tuo alkup. klemmarin puristusvoima jo kadonnut ja tihkutti öljyä ennen kun vaihdoin uusiin.
Topikin aloittaja voisi muuttaa otsikkoa hieman kuvaavammaksi ja ehkä jopa kertoa mistä autosta on kysymys.
Comment
-
-
Originally posted by Juubi View Post.. ja "kertakäyttöklemmarit" siellä alunperin onkin.
Omasta e30 -89:stä oli tuo alkup. klemmarin puristusvoima jo kadonnut ja tihkutti öljyä ennen kun vaihdoin uusiin.
Topikin aloittaja voisi muuttaa otsikkoa hieman kuvaavammaksi ja ehkä jopa kertoa mistä autosta on kysymys.
Comment
-
-
Originally posted by jurigobra View PostJoo sori kun unehtu toi autonmalli ilmoittaa...e46 328 vm-98.Letkut vuotavat/hikoilevat juuri ton säiliön alapuolelta,elikkä hyvälaatuiset "tarvike" klemmarit luulis kelpaavan.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
mä kans oon paininu samaisen vuodon parissa, eikä vuoto lakkaa vaikka oon uudet lemmarit laittanu ja tarkistanu, että säilö on ehjä.. mun veikkaus on, että letkut vain hikoilee, taitaa olla ominaisuus eikä niinkään vika. Maahan asti ei tiputa kuhan vaan muistaa pohjamuovit putsata pari kertaa vuodessa, ja vähä silloin aina lisäillä öljyä.
Autoni 523 ia 96
Comment
-
-
Osaako joku sanoa paljon maksais marmoritiskillä painepuolen letkut? Lähinnä kiinostaa tuo letku mikä menee pumpulta tehostajalle, missä on se kieppi tehostimen päässä. Kyseessä E34 M50 siis. Vuotaa jonninverran kiepin ja letkun liitoksesta. Tai jos hydraulipuljut tekee uudet liitokset uusiin letkuihin niin paljonko suunilleen maksaa?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostOsaako joku sanoa paljon maksais marmoritiskillä painepuolen letkut? Lähinnä kiinostaa tuo letku mikä menee pumpulta tehostajalle, missä on se kieppi tehostimen päässä. Kyseessä E34 M50 siis. Vuotaa jonninverran kiepin ja letkun liitoksesta. Tai jos hydraulipuljut tekee uudet liitokset uusiin letkuihin niin paljonko suunilleen maksaa?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...64&hg=32&fg=20E39 ja E91
Comment
-
Comment