Voisiko olla että pidetään salaisuutena juuri sen takia että ne valmistetaan Kiinassa? "Monet" merkit mainostaa tuotteitaan sillä että ne on Euroopassa tehty ja laatutietoiset ovat siitä valmiita maksamaan enemmän kuin taas tavis joka haluaa vain mahdollisimman halvalla vanteet piittaamatta mitä kuraa se on.
Kaikki on mahdollista, kuten sanoin en ole asiaan paneutunut sen tarkemmin - mutta laitoin äskettäin suoraan ylempään tahoon viestiä asiasta ja lupaan informoida tänne kun asiasta saadaan kuulla.
Kiinavanne ei ainakaan laatuun täsmää, koska kiinavanteita en toistaiseksi ole kovin laadukkaita nähnyt, kun taas Ultralite on laadultaan markkinoiden parasta kastia.
Yksityisen tilaamana halvin sarja GT-2ia maksaa Suomeen tuotuna suoraan Ultralite tehtaalta olettan että myyvät, tarkalleen 1090euroa + mahdollisesti tilisiirtokuluja tai muita päälle mutta siis itse vanteet rahtikulujen kera.
OVH hinta Futurezin nettikaupassa 1232euroa, yleinen BTCF "perusalennus" kaikista tuotteista -5%.
Eroa jää huimat 80euroa sarjan hintaan, joka on ennakkoon maksamalla toimituskuluvapaa -> säästö noin 30-35euroa matkahuollon kuluissa -> LOPULLINEN SÄÄSTÖ ULKOMAILTA TILAAMALLA 40-50 EUROA.
Täytynee ottaa periaatteen vuoksi hinnasto vielä lekan alle tänään ja takoa se tuon ulkomaan hankintahinnan alle niin ei jää epäselvyyksiä.
No, olihan sinne jo joku arvon BTCF väestä mennyt asiasta ottamaan yhteyttä oikein valmistajalle asti kuinka Suomessa on "kallista", jota sitten jouduttiin tehtaan kanssa käymään läpi ja käytettiin siihenkin arvokasta työaikaa turhan takia.
Ääni 20" gunmetallille, oishan se myös hyvää mainosta vanteille!
Samaa mietiskelin tässä, että gunmetal voisi olla kova - Kulta on liian räikeä ja "Halpa" mustanpuhuvaan kiesiin, musta taas voi olla mitättömän näköinen kun ne vanteen keskiosat "Häviää" ja vain kiilloitettu huuli näkyy käytännössä?
Siitä en olekkaan ottanut vielä selvää miten M5.een 20" passaa, ainakin E39:eissä paljon tuota kokoa on eli kai se sinne mahtuu. Mutta en tiedä onko noissa ollut sitten coilialustat kaikissa missä 20" kiekot alla :think
Kellään käryä?
Miinuspuolena että kumit maksaa aivan h*lvetisti ja takakumit joutuu kuitenkin 1-2 kertaa uusimaan kesässä....
Mitä oon lueskellu noit vanne topiccei itelleni niin 20 menee helposti tohon alle. Tosin madallusta se vaatii. Voithan kokeilla aluksi vaikka ihan m-sportilla, jos näyttää tökeröltä toi H&R 40/15 luulisi riittävän. Ja hintakaan ei ole kovin suolainen.
Mitä oon lueskellu noit vanne topiccei itelleni niin 20 menee helposti tohon alle. Tosin madallusta se vaatii. Voithan kokeilla aluksi vaikka ihan m-sportilla, jos näyttää tökeröltä toi H&R 40/15 luulisi riittävän. Ja hintakaan ei ole kovin suolainen.
-Jyri
Hmm, M-sport, H&R 40/15?
Auto siis on M5, ja H&R tekee vain -25mm etujousia, taakse ei lainkaan.
Melkein se menisi sitten väkisin coiliostoksiksi - DINAN taisi tehä jenkeissä jotain kauttaaltaan 2,5cm tiputtavaa jousisettiä mutta..
Coileja en kyllä mieluusti enää hanki niitä on entisissä autoissa nähty tarpeeksi - ja esim. uudet Koni Sport perusiskarit jäykkyyssäädöllä olisi mukavan edukkaat ~500e saksasta.
Jaa a, en tarkistanu oletin vaan että samat koot löytyisi myös ämmään. Taitaa ton sun vakioalustakin madaltaa ton ~25mm. Käy joltain lainaa 20" kiekot sovitukseen, sillähän toi selviää.
Noista Ultraliten vanteista jos haluaa jotain tietää, niin kannattaa kysyä www.Speedimports.fi.
Jani on noita myyny jo useamman vuoden ja OIKEASTI tietääkin jotain, päinvastoin kuin Turre(Dexi) joka tässä kohtaa tuntuu olevan pihalla kuin tamppoonin naru, sellaista pajunköyttä näyttää tulevan... Toki Turre on verbaalisesti hyvin lahjakas, uskoo jos joku niin haluaa, mutta tän asian suhteen faktat tulee muista suista...
Noista Ultraliten vanteista jos haluaa jotain tietää, niin kannattaa kysyä www.Speedimports.fi.
Jani on noita myyny jo useamman vuoden ja OIKEASTI tietääkin jotain, päinvastoin kuin Turre(Dexi) joka tässä kohtaa tuntuu olevan pihalla kuin tamppoonin naru, sellaista pajunköyttä näyttää tulevan... Toki Turre on verbaalisesti hyvin lahjakas, uskoo jos joku niin haluaa, mutta tän asian suhteen faktat tulee muista suista...
Sieltähän se hyökkää vanha tuttu Lake joka elämäntapanaan terrorisoi Futurezin toimintaa. Nyt sitä siirrytään sitten jo nissan foorumilta btcf:n puolelle.
Jos pysytään kumpikin ammateissamme tälläkin kertaa, ja sinä hitsaat rautaa jossa olet hyvä, minä varustan autoja kuten olen tehnyt jo viidettä vuotta ammattinani 12h päivässä.
Jos pysytään kumpikin ammateissamme taas kerran, ja sinä hitsaat rautaa, minä varastan autoja kuten olen tehnyt jo viidettä vuotta ammattinani 12h työpäiviä.
Comment