Originally posted by VW68
View Post
MOTONETin iskarit; laatu & sopivuus - kokemuksia?
Collapse
X
-
Mitkä Bilsteinit nuo iskarisi ovat? B4,B6,B8 vai jotain muuta? Entä onko autosi madallettu :think Itselläni on vastaava hankinta meneillään, kun Motonetista ei kuulemma enää saa tuota vakio Sachsia.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
Sama homma itsellä, pitäisi alkaa vaihtaa iskarit kun on edelliset IHAN kypsät.. Mutta kun siinä on M-alusta, niin mitenkähän sitten, tiedättekö vieläkö löytyy sopivia sachseja motonetissä. Muistini mukaan oli KL-varaosissakin tuolle alustalle aikas suolasen hintaset tolpat..
Tarkoituksena kuitenkin pitää auton alusta alkuperäisen kaltaisena, mulle riittää ja toimii (ehjänä) hyvin.
Hullu saa olla muttei tyhmä.
e61 530xd LCI
Comment
-
Alkuperäinen bilsteinin takaiskari M-alustalle on noin 90e niin onko se tuhottoman kallis? Tietenkin kalliimpi kuin 50e hintainen Sachs iskari. Itseä kiinnostaisi myös että voiko tuommoisen motonetin "käy kaikkiin E36" takaiskarin laittaa M-alustaan? Mikä tuollaisen M-alustan todellinen madallus sitten on, kun eikös tavalliset iskarit kestä kuitenkin enintään -40mm madalluksen?Originally posted by miq View PostSama homma itsellä, pitäisi alkaa vaihtaa iskarit kun on edelliset IHAN kypsät.. Mutta kun siinä on M-alusta, niin mitenkähän sitten, tiedättekö vieläkö löytyy sopivia sachseja motonetissä. Muistini mukaan oli KL-varaosissakin tuolle alustalle aikas suolasen hintaset tolpat..
Tarkoituksena kuitenkin pitää auton alusta alkuperäisen kaltaisena, mulle riittää ja toimii (ehjänä) hyvin.
Last edited by Mumtsi; 17-01-2009, 14:32.- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
Noniin, nyt säästöpäissäni olisin hankkimassa motonetistä etuiskarit, autossa on weitecin madallusjouset, kannattaako ostaa halvimmat vai kenties ne iskarit mitä m-sporttiin kaupataan, en ole varma onko autoni aito m-sport, penkit, ratti ja puskurit ainakin on.
Comment
-
Eikös nuo m-sport iskarit oo vakioita lyhyemmät tai tarkoitettu ainakin vakiota matalemmalle alustalle eli lähtisin kyllä niistä jos nyt pitää säästää ja weitecin madallusjouset on kerta...?Originally posted by Marcus View PostNoniin, nyt säästöpäissäni olisin hankkimassa motonetistä etuiskarit, autossa on weitecin madallusjouset, kannattaako ostaa halvimmat vai kenties ne iskarit mitä m-sporttiin kaupataan, en ole varma onko autoni aito m-sport, penkit, ratti ja puskurit ainakin on.
Comment
-
Originally posted by Marcus View PostNoniin, nyt säästöpäissäni olisin hankkimassa motonetistä etuiskarit, autossa on weitecin madallusjouset, kannattaako ostaa halvimmat vai kenties ne iskarit mitä m-sporttiin kaupataan, en ole varma onko autoni aito m-sport, penkit, ratti ja puskurit ainakin on.
Auton varusteluoettelohan sen kertoo onko siinä ollut uutena M-sport alustapaketti. Ihan toinen juttu on että onko siellä edelleen M-sport hilut vai onko joku säästöpäissään vaihtanut sinne tavalliset osat.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
Tosiaan edellisen omistajan mukaan bilsteinin etuiskarit ja takana vakiot, eipä nuo m-sport mallit motonetissä kovin halvat ole joten pitää vielä miettiä jotain merkkituotteita.Originally posted by Jürgen_ View PostAuton varusteluoettelohan sen kertoo onko siinä ollut uutena M-sport alustapaketti. Ihan toinen juttu on että onko siellä edelleen M-sport hilut vai onko joku säästöpäissään vaihtanut sinne tavalliset osat.
Comment
-
Motonetistä sanottiin että m-sport iskareita saa sachsin valmistamina. http://www.motonet.fi/phpBB/viewtopic.php?f=6&t=10831 Laitoin tuohon omaan trw etuiskarit, on muuten hyvän tuntuinen keula nyt, jos ne ei tuosta löysty niin taakse varmaan samanlaista sit.
Comment
-
Toivotaan,että kestää.Emännän ex. kulkineeseen vaihdoin nuo TRW:t eteen.Eikä mennyt kauaa,kun rupesi jo toinen kusemaan mehuja ulos.No en viitsinyt takuita kikkailemaan,koska auto oli jo siinä vaiheessa menossa myyntiin (Suomen ulkopuolelle).Originally posted by Marcus View PostMotonetistä sanottiin että m-sport iskareita saa sachsin valmistamina. http://www.motonet.fi/phpBB/viewtopic.php?f=6&t=10831 Laitoin tuohon omaan trw etuiskarit, on muuten hyvän tuntuinen keula nyt, jos ne ei tuosta löysty niin taakse varmaan samanlaista sit.
Comment
-
Gabriel
sellaset ostin 80 luvun alussa Opel gomondoreen 3kjk myöhemmin sakot huonoista iskareista en tosiaan suosittele t.Artsi
Originally posted by kilofasu View PostOlen joskus kysynyt, että minkä merkkisiä iskareita Motonet myy ja vastasivat, että Gabriel. Takuuaika Motonetissä niillä on 1 vuosi. Olen ostanut A-mallin Omegaan Autotarvike Helmisestä Gabrielin takaiskarit muutama vuosi sitten ja niille takuuaika oli 3 vuotta. Toiselle puolelle iskari on vaihdettu kerran ja toiselle kaksi kertaa. Nyt ovat molemmat loppu.
En voi suositella Gabrielia kenellekkään, eikä nittä ainakaan kannata ostaa Motonetistä
Comment
-
TRW:t kannattaa skipata. Ovat tosin itellä kestäneet ihan ok, mutta ei ne paljoa vaimennakaan. Löysät ku mitkä... Sachs pitäis taas kyllä olla ihan laatumerkki.
Comment
... Eli e36 m-sport- alustalliseen coupeen pitäisi takaiskarit vaihtaa niin onko nuo motonetissä myytävät TRW:t käypät niihin?
Comment