Ensinnäkin ne napit ovat kiinni keskiössä=bagissä, ei siis ratissa. Toisekseen mihin ihmeessä sen johtosarjan saa kytkettyä autossa jossa nappirattia ei ole ollut? Minä en ole löytänyt e39:stä koskaan yhtään ylimääräistä/tyhjää liitinpaikkaa. Nappibagiä ja sen johtosarjaa toki saa ihan varaosanumerolla, mutta ei se nyt tämä homma ihan näin onnistu jos nappien halutaan toimavan?
e-39 nappiratti vakion tilalle
Collapse
X
-
03/99 jälkeen E39:ssä on ns. SMART Multifunction bagi. Originaalin "ei-monitoimi" keskiön tilalle voi asennuttaa "retro-fit kit:in", jolle löytyy ko. mallin ratista tyhjä pistokkeen paikka.Originally posted by HemiEnsinnäkin ne napit ovat kiinni keskiössä=bagissä, ei siis ratissa. Toisekseen mihin ihmeessä sen johtosarjan saa kytkettyä autossa jossa nappirattia ei ole ollut? Minä en ole löytänyt e39:stä koskaan yhtään ylimääräistä/tyhjää liitinpaikkaa. Nappibagiä ja sen johtosarjaa toki saa ihan varaosanumerolla, mutta ei se nyt tämä homma ihan näin onnistu jos nappien halutaan toimavan?
Asennuksen jälkeen aktivoidaan ko. toiminto moottorinohjauksesta ja sillä selvä.
Retro-fit kit maksaa n. 615,- (sis. napillisen bagin) + asennus päälle (asennusaika n. 1 tunti).
Eli ei tarvita enää mekaanisia osia vakkariin, kuten vanhemmissa mallleissa.
Tämän vuoksi vanhempiin ei ole saatavissa em. retro-fit kit:iä.
Lisävarusteenahan nappiratti on ollut jo vanhemmissa, tehdassovitteisena.
Comment
-
Juuri näin nelipuolaisissa malleissa. Kolmipuolaisissa M-sport ja sport malleissa napit on kiinni ratissa. Ainakin vähän aikaa sitten uudempaan malliin sai pelkät napit, mutta vanhemmissa kiteissä tuli ratti+napit.Ensinnäkin ne napit ovat kiinni keskiössä=bagissä, ei siis ratissa
Comment
-
Nostetaas ylöspäin kun osui niin herkullinen sivusto aiheeseen liittyen vastaan: http://www.jeae.dk/E39/multirat.htm
Tuossa on vissiin joku viritellyt vanhempaan E39:iin vakkarin ja nappiruorin?
Comment
Comment