Onko kellään kokemuksia kyseisistä iskareista? Hinta noissa on aika edullinen 168€ pari. Ehdottakaa jos tiedätte paremmat, suht saman hintaset. Auto on e36 -91.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Motonetin TRW-iskareista
Collapse
X
-
Kokemuksia Motonetin TRW-iskareista
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88Tags: None
-
-
Laatutavaraa. Trw on tehnyt jo kauan aikaa ja tekee monelle merkille ensiasennus osat. Itse ollut merkin kanssa tekemisissä 9 vuotta ja kertaakaan laatu ei ole pettänyt tai osat olleet käymättömiä.
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
-
-
Eli eteen pari. Auto on valmistettu 9/91, eli ilmeisesti noi pitäs käydä? Vuosimallisopivuus on ilmoitettu 1991-6/1992.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Härski69 View PostMulle laitetaan tänään motonetin trw iskarit taakse ja maanantaina leimalle. voin kysellä sit leimalla et minkänäkösiä arvoja antaa..
No kuitenkin itellä oli huhtikuussa vaihdettu iskarit ympäri autoo ja viime kuus kävin leimalla:
Edessä oli 70/71
takana oli 68/68
Merkkinä oli Formell ja säädettävä etupää ja -30mm takapää tuossa sarjassa. Rengastus oli 235/45 18
Originally posted by Fabsu View PostEli eteen pari. Auto on valmistettu 9/91, eli ilmeisesti noi pitäs käydä? Vuosimallisopivuus on ilmoitettu 1991-6/1992.sigpic
Comment
-
-
Muuta kokemusta ei ole mut kaverin ekan kopan A4 farkku Audissa menee TRW takaiskareita reilun 2 vuoden välein. Just sillein että takuu on ummessa. n.25 tkm.
Hölmö vielä ostanu kahdet samanlaiset!!!
Mulla on T4 transporterissa 264 tkm taulussa ja on alkup.iskarit. Eikä ajo ole tosiaan mitään hissuttelua ollu.
Etupään palloniveliä meneekin sit kuin mansikoita kesällä vaikka ostais mitä merkkiä
Jarrut joutu uusimaan 220 tkm kohdalla. Kaikki on alkup.osaa etuletkuja ja kuormaventtiiliä myöten paitsi etulevyt kun ei ollu volkkarin hyllyssä niin hain matonetistä. Semmonen 650€ remontti
Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa ja jos itselle tekee niin muutenkin pitää olla laatua.
Ekaan autooni hain rutiköyhänä opiskelijana paikallisesta varaosakioskista jarrupalat. Makso 13€. Ajelin niitä hissukseen sisään ja sit ekan kerran jarrutin kunnolla niin musta pöly nous etunurkista ja loppu jarruista teho. Meinas mennä metsään
Sen ja kaiken muun nuoruuden tapahtumien/hölmöilyjen sekä iän myötä oppii arvostamaan tiettyjä asioita.
Pikkusen karkas aiheesta,mutta onpahan jollain luettavaa ja pohdittavaa
Comment
-
-
Originally posted by blueorange View PostMuuta kokemusta ei ole mut kaverin ekan kopan A4 farkku Audissa menee TRW takaiskareita reilun 2 vuoden välein. Just sillein että takuu on ummessa. n.25 tkm.
Ja pitää kyllä sanoa vaikka en erityisemmin halua moittia, jos pystyt ulosmittaamaan mitkään jarrupalat, edes tarvikepalat, suomen tieliikennelain puitteissa niin aika erikoinen veijari olet...ex-E46 330 XD
Comment
-
-
Originally posted by Kojontti View PostEli yli sen mitä +400€/kpl Sachs kesti. Vuoden takuu mutta ei korvaa koska ajettu niin paljon. Volvon V70 kyseessä.
Ja pitää kyllä sanoa vaikka en erityisemmin halua moittia, jos pystyt ulosmittaamaan mitkään jarrupalat, edes tarvikepalat, suomen tieliikennelain puitteissa niin aika erikoinen veijari olet...
Ei se silti hirveesti luottamusta herätä kun survasee jarrua niin paljoa ei kerkiä edes hidastua,kun jarrut hukkuu melkein kokonaan.
En tiedä kuinka vanhoilla autoilla olet ajanut mutta voin kertoa että on olemassa melko surkeita jarruja oli palat mitä hyvänsä. Lukkoon niitä et asvaltilla saa. Hyväkun soralla
Ja varmasti saa ne häipymään jos hätäjarrun tekee 120km/h. Kiehuu tai palat lasittuu ja joskus b asconassa mureni koko kitkapinta kun hirvi hyppäs tielle.
Siitä saattoi olla jopa hyötyä kun alko puoltaan sinne mihinkä pitikin kääntää. Väistettiin täpärästi
Niin ja olihan tossa mun transporterin oikeessa takajarrussa toisesta palasta kitka irronnu palasta.
Että näinLast edited by blueorange; 26-08-2015, 20:06.
Comment
-
-
Jep, nesteille menee munkin ääni jos jarrut häviää levyjarrullisesta. Ikinä ei ole itsellä autossa käynyt vaikka monenmoista kiulua on tullut ajettua ja omistettua, vanhimmat olleet 60-luvun puolelta ja hätäjarrujakin on joskus tarvittu tosissaan, mutta pyörässä ja kelkassa tuttu ilmiö kun mutkapätkiä kovaa ajelee. Ja kun on paha tapa vielä käyttää tuota jarrua liikaa...ex-E46 330 XD
Comment
-
Comment