Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Motonetin TRW-iskareista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fabsu
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1754

    Kokemuksia Motonetin TRW-iskareista

    Onko kellään kokemuksia kyseisistä iskareista? Hinta noissa on aika edullinen 168€ pari. Ehdottakaa jos tiedätte paremmat, suht saman hintaset. Auto on e36 -91.
    AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

    ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
    e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
    e30 318i -88
  • Yltti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 2792
    • Kuopio suamen texas

    #2
    Laatutavaraa. Trw on tehnyt jo kauan aikaa ja tekee monelle merkille ensiasennus osat. Itse ollut merkin kanssa tekemisissä 9 vuotta ja kertaakaan laatu ei ole pettänyt tai osat olleet käymättömiä.

    1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
    F10 525d Xdrive comfort sitte
    Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
    www.rotator.fi

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16419
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by Fabsu View Post
      Onko kellään kokemuksia kyseisistä iskareista? Hinta noissa on aika edullinen 168€ pari. Ehdottakaa jos tiedätte paremmat, suht saman hintaset. Auto on e36 -91.
      Etu vai taka ?

      Comment

      • Fabsu
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1754

        #4
        Eli eteen pari. Auto on valmistettu 9/91, eli ilmeisesti noi pitäs käydä? Vuosimallisopivuus on ilmoitettu 1991-6/1992.
        AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

        ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
        e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
        e30 318i -88

        Comment

        • Härski69
          Bimmer Rookie
          • Aug 2008
          • 41

          #5
          Mulle laitetaan tänään motonetin trw iskarit taakse ja maanantaina leimalle. voin kysellä sit leimalla et minkänäkösiä arvoja antaa..

          Comment

          • MarQu
            Moderator
            • Mar 2006
            • 5517
            • Vaasa

            #6
            Originally posted by Härski69 View Post
            Mulle laitetaan tänään motonetin trw iskarit taakse ja maanantaina leimalle. voin kysellä sit leimalla et minkänäkösiä arvoja antaa..
            Noi katsastuksessa saadut arvot eivät aina kerro koko totuutta. Tulokseen vaikuttaa rengastus sekä nivelien yms kunto. Näin kerto eräs katsastusmies, tiedä sitten.
            No kuitenkin itellä oli huhtikuussa vaihdettu iskarit ympäri autoo ja viime kuus kävin leimalla:
            Edessä oli 70/71
            takana oli 68/68

            Merkkinä oli Formell ja säädettävä etupää ja -30mm takapää tuossa sarjassa. Rengastus oli 235/45 18

            Originally posted by Fabsu View Post
            Eli eteen pari. Auto on valmistettu 9/91, eli ilmeisesti noi pitäs käydä? Vuosimallisopivuus on ilmoitettu 1991-6/1992.
            Kyllä nuo pitäs mennä.
            sigpic

            Comment

            • Mc_Ozo
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 143
              • Mikkeli

              #7
              Sopivuus m-sportin kanssa?

              Käyköhän noi TRW takaiskarit (motonet numero: 85-2036) m-sport alustan kanssa olevan auton taakse? Onko kokemusta? Autona vm-96 e36 318i cabrio m-sport.
              From zero to hero

              Comment

              • blueorange
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2010
                • 404
                • suomi

                #8
                Muuta kokemusta ei ole mut kaverin ekan kopan A4 farkku Audissa menee TRW takaiskareita reilun 2 vuoden välein. Just sillein että takuu on ummessa. n.25 tkm.

                Hölmö vielä ostanu kahdet samanlaiset!!!

                Mulla on T4 transporterissa 264 tkm taulussa ja on alkup.iskarit. Eikä ajo ole tosiaan mitään hissuttelua ollu.

                Etupään palloniveliä meneekin sit kuin mansikoita kesällä vaikka ostais mitä merkkiä

                Jarrut joutu uusimaan 220 tkm kohdalla. Kaikki on alkup.osaa etuletkuja ja kuormaventtiiliä myöten paitsi etulevyt kun ei ollu volkkarin hyllyssä niin hain matonetistä. Semmonen 650€ remontti

                Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa ja jos itselle tekee niin muutenkin pitää olla laatua.

                Ekaan autooni hain rutiköyhänä opiskelijana paikallisesta varaosakioskista jarrupalat. Makso 13€. Ajelin niitä hissukseen sisään ja sit ekan kerran jarrutin kunnolla niin musta pöly nous etunurkista ja loppu jarruista teho. Meinas mennä metsään

                Sen ja kaiken muun nuoruuden tapahtumien/hölmöilyjen sekä iän myötä oppii arvostamaan tiettyjä asioita.

                Pikkusen karkas aiheesta,mutta onpahan jollain luettavaa ja pohdittavaa

                Comment

                • Kojontti
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2014
                  • 204
                  • Puolanka

                  #9
                  Originally posted by blueorange View Post
                  Muuta kokemusta ei ole mut kaverin ekan kopan A4 farkku Audissa menee TRW takaiskareita reilun 2 vuoden välein. Just sillein että takuu on ummessa. n.25 tkm.
                  Eli yli sen mitä +400€/kpl Sachs kesti. Vuoden takuu mutta ei korvaa koska ajettu niin paljon. Volvon V70 kyseessä.

                  Ja pitää kyllä sanoa vaikka en erityisemmin halua moittia, jos pystyt ulosmittaamaan mitkään jarrupalat, edes tarvikepalat, suomen tieliikennelain puitteissa niin aika erikoinen veijari olet...
                  ex-E46 330 XD

                  Comment

                  • Dabbler
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2010
                    • 102
                    • Lpr

                    #10
                    Tiedä sitten iskareista, mutta mulla TRW:n tukivarret kesti noin vuoden ja alle 15tkm, kunnes oli pallot aivan väljät, no vaihdettiin onneksi takuuseen.

                    Comment

                    • blueorange
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2010
                      • 404
                      • suomi

                      #11
                      Originally posted by Kojontti View Post
                      Eli yli sen mitä +400€/kpl Sachs kesti. Vuoden takuu mutta ei korvaa koska ajettu niin paljon. Volvon V70 kyseessä.

                      Ja pitää kyllä sanoa vaikka en erityisemmin halua moittia, jos pystyt ulosmittaamaan mitkään jarrupalat, edes tarvikepalat, suomen tieliikennelain puitteissa niin aika erikoinen veijari olet...
                      No ei se sillä tieosuudella ihan lainpuitteissa ollut mutta n. Motarinopeus.

                      Ei se silti hirveesti luottamusta herätä kun survasee jarrua niin paljoa ei kerkiä edes hidastua,kun jarrut hukkuu melkein kokonaan.

                      En tiedä kuinka vanhoilla autoilla olet ajanut mutta voin kertoa että on olemassa melko surkeita jarruja oli palat mitä hyvänsä. Lukkoon niitä et asvaltilla saa. Hyväkun soralla

                      Ja varmasti saa ne häipymään jos hätäjarrun tekee 120km/h. Kiehuu tai palat lasittuu ja joskus b asconassa mureni koko kitkapinta kun hirvi hyppäs tielle.

                      Siitä saattoi olla jopa hyötyä kun alko puoltaan sinne mihinkä pitikin kääntää. Väistettiin täpärästi

                      Niin ja olihan tossa mun transporterin oikeessa takajarrussa toisesta palasta kitka irronnu palasta.

                      Että näin
                      Last edited by blueorange; 26-08-2015, 20:06.

                      Comment

                      • BMW_Harrastaja
                        BTCF Member
                        • Dec 2012
                        • 819
                        • Oulu area

                        #12
                        Onko niistä koskaan vaihdettu jarrunesteitä? Jotenkin vaikea uskoa, että jarrut loppuvat kertajarrutuksella.
                        BMW driver and owner since 2000.

                        Comment

                        • Kojontti
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2014
                          • 204
                          • Puolanka

                          #13
                          Jep, nesteille menee munkin ääni jos jarrut häviää levyjarrullisesta. Ikinä ei ole itsellä autossa käynyt vaikka monenmoista kiulua on tullut ajettua ja omistettua, vanhimmat olleet 60-luvun puolelta ja hätäjarrujakin on joskus tarvittu tosissaan, mutta pyörässä ja kelkassa tuttu ilmiö kun mutkapätkiä kovaa ajelee. Ja kun on paha tapa vielä käyttää tuota jarrua liikaa...
                          ex-E46 330 XD

                          Comment

                          • blueorange
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2010
                            • 404
                            • suomi

                            #14
                            Nesteet on voinu olla yhtä vanhat kun autokin mut on tosiaan muutaman kerran käyny niin että palat vaan yksinkertasesti lasittunu yhdellä kovalla jarruttamisella.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎