1)Olen hankkimassa kunnon alustasarjaa(ehkä säädettävää) ja mielellään ihan iskarit ja jouset. Saa ja pitääkin siis ehdottaa hyviä merkkejä ja malleja eri alustoista, jos en säädettävää hanki niin olisi hyvä jos alusta laskisi noin 40mm takaa ja 60mm edestä. Haluan jäykän ja hyvän alusta.. en mitään pilipali jousia. Itellä tulee mieleen KW ja HR ja Eibach..??
Olisiko juuri KW:n variante2 aika passeli..
2)M50 2.0l moottorin kohtuu edullinen ja helpohko virittäminen, tarkoituksena ei ole tehdä mitään tai edes yrittää saada jotain +200hp autoa vaa jos edes hieman saisi vääntöä ja hevosia lisää. Onko näistä rosteriputkistoista hyötyä jos katilta taakse päin sellaisin pistäisi? Voiko itse moottorille tehdä jotain niin että se myös kestää kyseiset uudet tehot.
Olen kuullut että m50/r6 konetta kannattaa alkaa lähteä virittämään pakopuolelta mielummin kuin imupuolelta.
Lisäksi kiinnostaa saako/sopiiko ko. autoon lukko/kitkalukko perän että saisi edes nuo vähäiset tehot välitettyä tiehen ja onnistuisi pieni pyörittely sillon tällöin. Hieman pienemmät välityksetkin olisi hyvä juttu.
3)Ja jos jollain täällä olisi myynnissä kohtuu hinnalla ja kunnolla siis e36 coupeen MUOVISET M-helmat, etupuskuri, kylkilistat mustat nahkaiset M3:sen lepakkopenkit?
Penkeistä sen verran vielä, että menevätkö noihin nykyisiin orkkiskiskoihin vai ei? ja saako lepakkopenkkejä ihan manuaalisäätöisinä vai vain sähkösäädöllä ja jos ei lepakkoja niin edes mites M-sportin penkit?
Ja auto johon olen kyseisiä vempaimia haaveilemassa on 320i e36 coupe -92(ensi rekisteröinti: 1.10.1992)
Näihin kun saisi vastauksia yms niin tulisi taas hieman viisaammaksi
Kiitos ja kumarrus.
Olisiko juuri KW:n variante2 aika passeli..
2)M50 2.0l moottorin kohtuu edullinen ja helpohko virittäminen, tarkoituksena ei ole tehdä mitään tai edes yrittää saada jotain +200hp autoa vaa jos edes hieman saisi vääntöä ja hevosia lisää. Onko näistä rosteriputkistoista hyötyä jos katilta taakse päin sellaisin pistäisi? Voiko itse moottorille tehdä jotain niin että se myös kestää kyseiset uudet tehot.
Olen kuullut että m50/r6 konetta kannattaa alkaa lähteä virittämään pakopuolelta mielummin kuin imupuolelta.
Lisäksi kiinnostaa saako/sopiiko ko. autoon lukko/kitkalukko perän että saisi edes nuo vähäiset tehot välitettyä tiehen ja onnistuisi pieni pyörittely sillon tällöin. Hieman pienemmät välityksetkin olisi hyvä juttu.
3)Ja jos jollain täällä olisi myynnissä kohtuu hinnalla ja kunnolla siis e36 coupeen MUOVISET M-helmat, etupuskuri, kylkilistat mustat nahkaiset M3:sen lepakkopenkit?
Penkeistä sen verran vielä, että menevätkö noihin nykyisiin orkkiskiskoihin vai ei? ja saako lepakkopenkkejä ihan manuaalisäätöisinä vai vain sähkösäädöllä ja jos ei lepakkoja niin edes mites M-sportin penkit?
Ja auto johon olen kyseisiä vempaimia haaveilemassa on 320i e36 coupe -92(ensi rekisteröinti: 1.10.1992)
Näihin kun saisi vastauksia yms niin tulisi taas hieman viisaammaksi
Kiitos ja kumarrus.
Comment