onnistuuko bbs 20" vanteiden levitys ja kuka tekee?? 10" pitäis saada 12"
-janne-
Eipä tuo vielä paljoa kerro
Jos vanne on yksi osainen => ei onnistu
jos vanne kaksi osainen => kaikissa tapauksissa ei onnistu
jos vanne kolmeosainen => yleensä onnistuu
Tämä selviää hyvin helposti vanteen tarkan mallin perusteella valmistajan sivuilta.
Esimerkiksi voit lähettää vanteesi BBS:lle uudelleen rakennettavaksi tai sitten osaava kaveri ostaa tarvittavat tarpeet ja tekee toimenpiteen itse. Tähän löytyy kyllä searchilla vastaukset foorumilta ja netistä googlettamalla.
jos vanne kaksi osainen => kaikissa tapauksissa ei onnistu
jos vanne kolmeosainen => yleensä onnistuu
Tämä selviää hyvin helposti vanteen tarkan mallin perusteella valmistajan sivuilta.
Esimerkiksi voit lähettää vanteesi BBS:lle uudelleen rakennettavaksi tai sitten osaava kaveri ostaa tarvittavat tarpeet ja tekee toimenpiteen itse. Tähän löytyy kyllä searchilla vastaukset foorumilta ja netistä googlettamalla.
VOIHAN niinkin tehdä.
mutta meinasin ihan hitsaamalla!?
-janne-
Kyllähän alumiinia pystyy hitsaamaan mut vanteet voi olla sellasta seosta et hitsi ei tule tarpeeksi luja. Itse en autooni tollasia laittais.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
VOIHAN niinkin tehdä.
mutta meinasin ihan hitsaamalla!?
-janne-
Kaikkihan noita tekee. Helpoa kaiken lisäksi.
Tulee halvimmaksi kun ostat itse hitsausinvertterin ja vedät alu puikolla vanteen kasaan.
Teetät vain jossain pajalla sopivat 2" välipalat oikealla halkaisijalla ja sitten vain merkkaat vanteeseen kohdan josta leikkaat kantin irti.
Suosittelen leikkaamaan vanteen kun se on kiinni navassa. Kaveri vain pyörittämään vannetta ja itse vedät 1mm katkaisulaikalla vakaalla kädellä poikki. Hitsauksen jälkeen vanne on helppo viimeistellä kun sen kiinnittää napaan ja taas kaveri pyörittämään kun itse hiot ja kiillotat sen kuntoon.
jos jossain mahdollisuus käyttää isoo sorvia niin suosittelen halkaisuun sitä ennemmin kuin vakaata kättä ja rälläkkää. samoten tossa hitsauksessa kannattaa sit olla aika vitun tarkaana että sisä ja ulko reuna pyörii linjassa vielä kasauksen jälkeenkin.itelläkin ois periaatteessa tuo homma töissä mahdollisuus tehdä, mutta miettisin kyl pari kertaa et teenkö ite vai teetänkö liikkeessä sysäten samalla vastuun sille liikkeelle.
jos tuon homman meinaat itte tehä niin ei muutakun onnea projektiin ja pidetään
Comment