Elikkä sellasta kyselisin että onko kellään ton 325ix touringin madalluksesta kokemuksia. Kun jostain lueskelin että ei kannattaisi madaltaa hirmuisesti. Koska etuu pää rasittuu.. onko ihan jotain huhu puhetta ? vai pitääkö paikkaansa Eli onko tommonen 40mm liikaa ?? Vai liian vähän
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325 ix:n madallus
Collapse
X
-
Originally posted by subi View PostElikkä sellasta kyselisin että onko kellään ton 325ix touringin madalluksesta kokemuksia. Kun jostain lueskelin että ei kannattaisi madaltaa hirmuisesti. Koska etuu pää rasittuu.. onko ihan jotain huhu puhetta ? vai pitääkö paikkaansa Eli onko tommonen 40mm liikaa ?? Vai liian vähänBMW e36 316i Turbo Compact
-
-
Kyllähän ne sillä 40mm menee jo vetarinkulmat pahaan asentoon, omassa IX:ssä etupään madallus on 80mm luokkaa (siten että se apurunko/keulapalkki tms. maavara on 8cm) ja siitä syystä nostin moottoria ylemmäksi jotta vetarin kulmat korjaantuisi edes vähän, mutta tätä en suosittele kenellekkään koska siitä tulee kauhea ketjureaktio jossa joutuu muuttaa aina vain enemmän.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Kiitos näistä tiadoista pitääpi kyllä vähän miettiä. Jos sinne jotku sädettävät tolpat laittas. Tiputtaa sit sen 20mm ja kattoo että mihin asentoo ne menee. Jotta sais tota alustaa pikkasen jäykemmäksE38 740d
------------------------
EX:ät
X5 4,4 v8
e39 528 canibeat
X5 e53 3,0tdi
e38 730
e30 cabriolet m-tech1
e30 325ix -92
Comment
-
-
Etupäähän et varmasti saa korkeussäädettäviä tolppia kuin itse tekemällä, takapäähän taas käy takavedon palikat.
Koni:lta löytyy jäykkyyssäädettäviä iskareita IX:ään mutta ovat sen hintaisetkinRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Joo on pirun vaikee löytää edes joku iskari/jousi paketti mikä madaltas 30mm tai 20mm. Erillisenä löytyy pelkät etu jouset ja onpa nekin hyvän hintaset no pitää yrittää löytää jostain .E38 740d
------------------------
EX:ät
X5 4,4 v8
e39 528 canibeat
X5 e53 3,0tdi
e38 730
e30 cabriolet m-tech1
e30 325ix -92
Comment
-
-
Jos on tarvetta niin multa vapautuu lähiaikoina 40/30 madallusjouset ix:ään. Vajaan vuoden vanhat. Merkki taisi olla lesjöfors vai mikä se oli.
Privalla saa varata mikäli jaksaa hetken odottaa.
Tosiaan vajaan vuoden ollut alla turbo ix:ssä. Väittäisin, että kyllä etunivelet helposti sietää tällaisen madalluksen mikäli vaan pitää huolen suojakumien kunnosta. Vanhat kovettuneet kumit hajoaa melko varmasti heti madalluksen jälkeen.
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostEtupäähän et varmasti saa korkeussäädettäviä tolppia kuin itse tekemällä, takapäähän taas käy takavedon palikat.
Mulla on joutilaana H&R:n 50mm madaltava satsi, jonka poistin omastani, TÜV todistuskin löytyy. Tosin mun mielestä madaltaa enempi kuin 50mm..
Comment
-
-
Kovasti varovainen olisin iX:n madalluksen kanssa. Vetarit on jo vakiona yläviistoon, eikä madallus ainakaan paranna asentoa. Ja ne etuvetarit tais maksaa n. 800 eur / kpl
Helpoin ehkä lyhentää orkkis jousta hieman jos haluaa miedon madalluksen eikä muuta. Hatusta vetäistynä puoli kierrosta vois olla hyvä. En kyllä ole koskaan tajunnut miksi ostaa 4-veto ja madaltaa sitä..?
Tuossa pari kuvaa mun iX:stä. Tuolla korkeudella mulla on etuvetarit melko tarkkaan vakasuorassa, joten siitä voi pohtia mihin asentoon ne menee madallettaessa.
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostSiisti ix! Olisko tuosta lisää juttua jossain? Miten on maastokäytössä toiminut?
Ihan suunnitelmien mukaan tuolla on maastossa pärjätty. Kyseessä on siis autosuunnistus-auto, joten ihan offroadia ei ole yritetty, melkein kuitenkin.
Tuolta löytyy jonkin näköistä projektikertomusta: http://www.autosuunnistus.net/phpBB2...opic.php?t=588
Tuossa vielä yksi kuva osoitukseksi että E30:lläkin voi käydä katsomassa onko metsässä puolukat jo kypsyneet
Comment
-
-
Originally posted by metake View PostKovasti varovainen olisin iX:n madalluksen kanssa. Vetarit on jo vakiona yläviistoon, eikä madallus ainakaan paranna asentoa. Ja ne etuvetarit tais maksaa n. 800 eur / kpl
Originally posted by metake View PostEn kyllä ole koskaan tajunnut miksi ostaa 4-veto ja madaltaa sitä..?
Madaltaminen: se nyt vaan on liian korkea keulasta. Pieni madallus voisi myös vähentää puskemista.
1.3" madaltavat etujouset. Vain jenkkimarkkinoilla.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by Doni View PostPehmeät ja ehjät suojakumit ja kunnon rasvat auttavat kummasti nivelien kestoon. Monta kertaa kun ix:ää madalletaan on edessä vanhat suojakumit jotka ovat kovettuneet. Vanhat suojakumit eivät tykkää uudesta asennosta ja repeytyvät rikki jonka jälkeen rasva karkaa ja tilalle menee likaa.
Comment
-
Comment