Hei hei taas!
Alkaa nick ja auto olla varmaan jo surullisen kuuluisia. Paska tuli 30kkm sitten ostettua, ei voi muuta sanoa. Ei voi mitään.
Se ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Eli pieni kertaus: Autoa on vaivannut jarrutärinä quite some time niin sanotusti ja jarrulevyt uusimalla on vika kadonnut parhailaan 6kk:ksi. Levyt siis vaihdettu takuuseen jne, kaikki etupään tukivarret on uusittu yms. Puolet niistäkin turhaan. Jeejee. Noh. Jarrusatulat, levyt, ja navat on todettu ehjiksi (huom. korjaamot toteneet, luotetaanko?)
Nyt vein auton taas pajalle, tällä kertaa toiselle, tai oikeastaan neljännelle kun ketkään ei tunnu mitään osaavan, ja ei kauaa mennyt kun puhelin soi ja kerrottiin että hammastangossa on vällljäää...jeejee. Ihanaa. Ajossa mielestäni ei suurempaa välystä ole.
Kysymykset:
1) Onko hammastankovika tärinän aiheuttaja, vai seuraus viallisista jarruista?
2) Jos seuraus, niin jos korjaa tärinän (tuntematon) aiheuttajan, tuntuuko hammastangon välys tällöin enää jarrutuksessa?
3) Voiko tärinä ja ENNENKAIKKEA nykivä auton pysähtyminen johtua VAIN hammastangosta? Vika kun tuntuu ihan levyvialta.
4) Hakkaanko päätä tiiliseinään vai betoniseinään
BONUSKYSYMYS: Airbag valo palaa taas <3 6kk sitten vaihdettu istuintunnistin. Vikakoodina: 04 Laukaisupiiri, turvavyökiristin, etumatkustaja edessä. Vastusarvo jonkun ulkopuolella. Onko tämä nyt miten varmasti se johtosarja vika tms?
Ps. Onko kukaan kiinnostunut ostamaan "pikkuvikaisen" E39:n, nyt voisi irrota halvalla =) Olen tosissani ja teeseitse-ebaymies saa varmaan halvan E39:n . Millään 3000e:llä en kyllä myy. Detailia privaan jos oikeasti kiinnostaa, autossa on uutta osaakin kytkintä myöten.
Alkaa nick ja auto olla varmaan jo surullisen kuuluisia. Paska tuli 30kkm sitten ostettua, ei voi muuta sanoa. Ei voi mitään.
Se ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Eli pieni kertaus: Autoa on vaivannut jarrutärinä quite some time niin sanotusti ja jarrulevyt uusimalla on vika kadonnut parhailaan 6kk:ksi. Levyt siis vaihdettu takuuseen jne, kaikki etupään tukivarret on uusittu yms. Puolet niistäkin turhaan. Jeejee. Noh. Jarrusatulat, levyt, ja navat on todettu ehjiksi (huom. korjaamot toteneet, luotetaanko?)
Nyt vein auton taas pajalle, tällä kertaa toiselle, tai oikeastaan neljännelle kun ketkään ei tunnu mitään osaavan, ja ei kauaa mennyt kun puhelin soi ja kerrottiin että hammastangossa on vällljäää...jeejee. Ihanaa. Ajossa mielestäni ei suurempaa välystä ole.
Kysymykset:
1) Onko hammastankovika tärinän aiheuttaja, vai seuraus viallisista jarruista?
2) Jos seuraus, niin jos korjaa tärinän (tuntematon) aiheuttajan, tuntuuko hammastangon välys tällöin enää jarrutuksessa?
3) Voiko tärinä ja ENNENKAIKKEA nykivä auton pysähtyminen johtua VAIN hammastangosta? Vika kun tuntuu ihan levyvialta.
4) Hakkaanko päätä tiiliseinään vai betoniseinään
BONUSKYSYMYS: Airbag valo palaa taas <3 6kk sitten vaihdettu istuintunnistin. Vikakoodina: 04 Laukaisupiiri, turvavyökiristin, etumatkustaja edessä. Vastusarvo jonkun ulkopuolella. Onko tämä nyt miten varmasti se johtosarja vika tms?
Ps. Onko kukaan kiinnostunut ostamaan "pikkuvikaisen" E39:n, nyt voisi irrota halvalla =) Olen tosissani ja teeseitse-ebaymies saa varmaan halvan E39:n . Millään 3000e:llä en kyllä myy. Detailia privaan jos oikeasti kiinnostaa, autossa on uutta osaakin kytkintä myöten.
Comment