niin minkäköhänlainen ois tuollanen JOM -merkkinen alustasarja.kattelin vaan omaani 330xd e46 touringkiin tosta ebaysta niin saksasta sais hintaan 240e + toimitukset..ilmeisesti säädettävä 20mm-60mm..kokemuksia/tietoutta, ei ainakaan hinnalla pilattu ja monihan ajattelee ettei noin halpa voi hyvä olla, vaan mitä kalliimpi sitä parempi, ei vaan enään tunnu noin olevan asia
jos oikein ymmärsin niin mukaan tulee hyväksyntä paperitkin...no joo omaan harraste autooni ostin kw variante 3 ja on kyllä hyvä mutta nyt ois hakusessa käyttöautoon budjettialustaa...
jom alustasarja
Collapse
X
-
Voi se hetken aikaa olla hyvä kunnes tulee iskareista mehut pihalle yms.Originally posted by gst95 View Postniin minkäköhänlainen ois tuollanen JOM -merkkinen alustasarja.kattelin vaan omaani 330xd e46 touringkiin tosta ebaysta niin saksasta sais hintaan 240e + toimitukset..ilmeisesti säädettävä 20mm-60mm..kokemuksia/tietoutta, ei ainakaan hinnalla pilattu ja monihan ajattelee ettei noin halpa voi hyvä olla, vaan mitä kalliimpi sitä parempi, ei vaan enään tunnu noin olevan asia
jos oikein ymmärsin niin mukaan tulee hyväksyntä paperitkin...no joo omaan harraste autooni ostin kw variante 3 ja on kyllä hyvä mutta nyt ois hakusessa käyttöautoon budjettialustaa...
En itse ainakaan laittaisi.G20 330e M-Sport sunset orange
-
ite tilasin joskus jomin alustan e30 ja piti olla 60/35 madallusta! no kuitenkin jouset kun sain paikalleen ni keulasta tipahti 20mm ja perä tippu enemmän ku 35mm eli aikamoinen heitto oli!! sitte ajattelin että oli virhe noissa jousissa (iskarit oli ihan ok) sit tilasin uudet jomin jouset! no aivan sama homma!! lähetin jomin jouset takas ja otin fk tilalle ni johan madaltu!!
että semmoset kokemukset itellä jomin alustasarjasta
toki olen kuullut hyvääkin niistä mutta aika lailla heittelee niitten laatu...Last edited by ChilileipÄ; 15-03-2009, 13:44.F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
Originally posted by Lötkö View PostKäsittääkseni tuo JOM on ihan hyväkin merkki? Eikös parit suomalaisetkin firmat myy noita JOM:n alustoja.
Itsellä tuossa kolmekympissä on JOM:n jouset ja kyllä ne ihan hyviltä tuntuu.
kyllä nuo jommin sarjat on noista halpiksista huonommasta päästä...
Comment
-
Originally posted by bemu2000 View Postkyllä nuo jommin sarjat on noista halpiksista huonommasta päästä...
jep ite tuli sama todettua...F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
Itellä alla JOM:in sarja, ja menee kyllä vaihtoon ku kerkee. Ohan tuo jämäkkä ajaa ja saa matalaks. Mutta mutta, kun alkaa perseluu oleen hellänä huonommilla teillä. Hintaansa nähden varmaan ihan
mut ei se siitä varsinaisesti hyvää tee...

-95 328iM //M-Sport Bostongrün Metallic
Comment
-
Täältä löytyy kans tuo jomin korkeussäädettävä...ja vaihtoon menis kun löytys muun laiton ohelta kopeekkoja...E34 540i 6-v manuaali touring #133/499
Comment
-
Miks kaikki uskoo niin paljon halpoihin alustoihin...?? Mikä on teidän mielestä käsitys ´´hyvästä alustasta´´ ja mikä on hyvää kyytiä kun on autosta puhe?
katos kun... kova kyyti ei saa tytöiltä vastakaikua. Mutta, jos osaa ajaa
niin kannattaa ajaa siten että kyyti on miellyttävään tiukkaa ja auton
hallinta pehmeän tarkkaa. Kyydin pitää olla joutuisaa, mutta ei kovaa. Ts.
paikat ei saa putoilla hampaista ja kierukka ei saa irrota ylikovan
jousituksen seuraksena. Jos iskunvaimennus on kiinassa tehty halpis, niin
siinä ei auta edes kuskin taito: auto kaatuu mutta mimmi ei.
Ja hienostihan se pelaa kunnes tulee talvi ja pakkanen tai liian iso heitto.
Iskareista mehut pihalla ja myyjä on juuri häipynyt kaupparekisteristä.
jep jep... yhden veijarin säädettävät halpaiskarit ruikki nesteet
hämeenkadulle. Toinen kaveri oli viisas ja osti Konit. Niiden rikkomiseen
vaadittiin useampi hyppy keltaisen talon loikasta. Kolmas kaveri hommasi
vielä paremmat iskarit, jotka eivät mene rikki ensinkään. Sillä
ensimmäisellä on menossa toinen kori ja kolmas alusta
Markalla saa markan tavaraa, pätee autoihin ja naisiin samalla tavalla.
Comment
-
hehe niin aikalailla totta on puhees mut mää ainakin laitan alustan autooni ihan itteni takia ja mulle on aivan sama tykkääkö ne teinitytöt siitä vai eiOriginally posted by namihirmu69 View PostMiks kaikki uskoo niin paljon halpoihin alustoihin...?? Mikä on teidän mielestä käsitys ´´hyvästä alustasta´´ ja mikä on hyvää kyytiä kun on autosta puhe?
katos kun... kova kyyti ei saa tytöiltä vastakaikua. Mutta, jos osaa ajaa
niin kannattaa ajaa siten että kyyti on miellyttävään tiukkaa ja auton
hallinta pehmeän tarkkaa. Kyydin pitää olla joutuisaa, mutta ei kovaa. Ts.
paikat ei saa putoilla hampaista ja kierukka ei saa irrota ylikovan
jousituksen seuraksena. Jos iskunvaimennus on kiinassa tehty halpis, niin
siinä ei auta edes kuskin taito: auto kaatuu mutta mimmi ei.
Ja hienostihan se pelaa kunnes tulee talvi ja pakkanen tai liian iso heitto.
Iskareista mehut pihalla ja myyjä on juuri häipynyt kaupparekisteristä.
jep jep... yhden veijarin säädettävät halpaiskarit ruikki nesteet
hämeenkadulle. Toinen kaveri oli viisas ja osti Konit. Niiden rikkomiseen
vaadittiin useampi hyppy keltaisen talon loikasta. Kolmas kaveri hommasi
vielä paremmat iskarit, jotka eivät mene rikki ensinkään. Sillä
ensimmäisellä on menossa toinen kori ja kolmas alusta
Markalla saa markan tavaraa, pätee autoihin ja naisiin samalla tavalla.
ja kun yleensä itekseen ajelen ni ei paljoo muitten mielipiteet alustan kovuudesta/pehmyydestä mua liikuta kunha on omalle perseelle sopiva ni kaikki on hyvin
F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
KW tai H&R ovat hyviä vaihtoehtoja.Originally posted by -Kangas- View PostMinkälainen alusta kannattais hommata tommoseen e34:seen, ei mikään halppis alusta nii ku tuossa aikasemmin joku kirjotti. Semmonen järkevä hinta/laatu. joku ~1000e ei paljoa yli, mielellään korkeussäädettävä.
G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
E34:ään ei mitään halpiksia edes saa. saksasta halvimmat n.800e, jos lähetät vanhat tolpat tehtaalle muokattavaksi. paras hinta/laatu suhde varmaan FK königsport korkeus ja jäykkyyssäädöillä vajaan tonnin. ilman vaihto-osia tulee n.300-500e lisää hintaa. joillain valmistajilla on rakennussarjoja missä itse hitsaat tolppiin kierreholkit. ei tahdo olla noi E30 ja E34 setit mitään bolt on juttuja...Originally posted by -Kangas- View PostMinkälainen alusta kannattais hommata tommoseen e34:seen, ei mikään halppis alusta nii ku tuossa aikasemmin joku kirjotti. Semmonen järkevä hinta/laatu. joku ~1000e ei paljoa yli, mielellään korkeussäädettävä.Last edited by bemu2000; 16-06-2009, 00:15.
Comment
Comment