Announcement

Collapse
No announcement yet.

....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    ....

    ......
    Last edited by mika68; 07-09-2012, 08:57.
  • larzu85
    BTCF Member
    • Feb 2007
    • 821
    • Mustasaari

    #2
    Originally posted by mika68 View Post
    Eli kyseessä setti missä on keltaiset Koni sport iskarit ja madallusjouset.
    Sarjan mukana tuli 4 kpl keltaisia puslia joidenka käyttötarkoitus ei oikein aukea? Etuiskarin varteen ne ovat toisesta päästä liian pienellä reiällä ja edessähän on alkuperäinen pohjaanlyöntikumi mikä suojaa myös iskarinvarren.
    Taakse taas toisen pään reikä on liian iso ja sielläkin on kiinteän iskarin varren suojan sisällä oma pusla!

    Kuvassa näkyvät takaiskareiden vieressä noi mystiset keltaiset kumipuslat. Setti ei mun autosta, mutta periaate sama: http://www.gethome.no/~vidarg/leon/img/parts/b/konis_b.jpg

    jotkut takaiskarin roskasuojat tai takaluukun puolelle peite kipot yläpäälle?
    BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

    BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

    EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

    EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

    EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

    EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

    EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

    Comment

    • metake
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2008
      • 331
      • Janakkala

      #3
      Näyttäis takaiskarin yläpään puslilta, eli jos on sellainen malli jossa iskari tulee vaan pellistä läpi niin noi puslat tulee molemmin puolin ja noi peltiprikat alle/päälle. Voipi olla ettei tarvita sun tapauksessa ollenkaan jos sulla on esim. E30 tyyppinen takaiskarin yläkiinnike.

      Comment

      • mika68
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2004
        • 1966
        • ......

        #4
        Originally posted by metake View Post
        Näyttäis takaiskarin yläpään puslilta, eli jos on sellainen malli jossa iskari tulee vaan pellistä läpi niin noi puslat tulee molemmin puolin ja noi peltiprikat alle/päälle. Voipi olla ettei tarvita sun tapauksessa ollenkaan jos sulla on esim. E30 tyyppinen takaiskarin yläkiinnike.
        Oma setti Z3:een tarkoitettu missä on E36 tyyppinen etupää ja E30 tyyppinen takapää. Ihmeteltiin vaan eilen settiä ja sitä että niitä keltaisia puskia on 4 kpl

        Comment

        • peltone
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 8092
          • Willähde

          #5
          Originally posted by mika68 View Post
          Oma setti Z3:een tarkoitettu missä on E36 tyyppinen etupää ja E30 tyyppinen takapää. Ihmeteltiin vaan eilen settiä ja sitä että niitä keltaisia puskia on 4 kpl
          Joo emmä kyl kans usko että siellä keltasia puskia pitäs olla yhtää. Lähetä ihmeessä takas ja pyydä korvauksia.
          E30 316 -87
          E91 325i -06
          E61 530d -06
          F10 520d -14
          ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #6
            eiköhän ne pohjaanlyötikumit kuitenkin ole? vois kuvitella, että on jotkin yleismalliset ja reikää voi tarvittaessa isontaa hiukan. vakio kumit on monesti turhan pitkät madalletulle alustalle.

            edit: taaksehan ei tosiaan niitä edes tarvi tuossa sarjassa ja edestä voi olla hyvä ennemmin ottaa alkuperäisistä kumeista yksi pätkä pois, ennenkö laittaa noi.
            Last edited by bemu2000; 24-03-2009, 22:45.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • riuska
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2008
              • 1160
              • Lahti

              #7
              säätö

              Itellä näyttää olevan sama sarja ja eikö noi ole säädettävät??
              niin miten noita saa säädettyä ja ihmettelen miksi perä on vähän turhan korkeella haluisen auton vaakatasoo.
              F30 320d
              F30 320i
              E46 320i
              E36 325i
              E30 316

              Comment

              • mika68
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2004
                • 1966
                • ......

                #8
                Originally posted by riuska View Post
                Itellä näyttää olevan sama sarja ja eikö noi ole säädettävät??
                niin miten noita saa säädettyä ja ihmettelen miksi perä on vähän turhan korkeella haluisen auton vaakatasoo.
                Paluuvaimennus on säädettävä ja se säädetään edessä iskarin yläpäästä ja takana painamalla iskari pohjaan ja pyörittämällä haluttuun suuntaan. Takana pitää muistaa poistaa musta "pohjaanlyöntikumi", että iskarin saa oikeasti pohjaan!
                Mulla zeta ainakin hyvin balanssissa etu/takapään suhteen

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

                  #9
                  Originally posted by mika68 View Post
                  Paluuvaimennus on säädettävä ja se säädetään edessä iskarin yläpäästä ja takana painamalla iskari pohjaan ja pyörittämällä haluttuun suuntaan. Takana pitää muistaa poistaa musta "pohjaanlyöntikumi", että iskarin saa oikeasti pohjaan!
                  Mulla zeta ainakin hyvin balanssissa etu/takapään suhteen
                  Joo korkeuttahan niillä iskareilla ei voi säätää, että jos perä on liian korkealla, niin jouset vaihtoon.
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎