Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kummin päin Zimmerman rei'itetyt jarrulevyt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #16
    Originally posted by Make H. View Post
    Miten on talvipakkasilla toiminut kun näyttää olevan ihan manuaalivaihdelaatikkoöljy?
    Hyvin on 2 talvea pelittänyt TAF-x:n kanssa.
    Särkikosken Kimmon (Ikaallisten voimansiirto palvelu) kanssa just viimeviikolla laatikko öljyistä juttelin ja kertoi seuraavaa..
    -ATF:llä synkrot toimii paremmin niin kylmänä kun kuumana, mutta heikompi suoja hammasrattaille.
    -manuaali öljyillä parempi suoja hammasrattaille, mutta synkrot ei toimi niin hyvin kuin ATF:n kanssa.

    Jos koneessa paljon löylyä ja sitä käytetään, hän ei käyttäisi sillon ATF:ää.
    Ja nyt oli puhe siis nimenomaan näistä vanhemmista BMW:n laatikoista 260, 265, 280 sarjan laatikoista.
    Aprilia RSV4

    Comment

    • peerless
      Bimmer Rookie
      • Jun 2007
      • 92
      • Oulu

      #17
      Originally posted by markok View Post
      Onko noissa Zimmermanin rei'itetyissä levyissä eri levyt oikealle ja vasemmalle puolelle? Joskus edelliseen autoon noita laitoin ja silloin paketissa oli kaksi ihan samanlaista levyä, eli autoon asennettuna vasemmalla puolella reiät toiseen suuntaan ja oikealla toiseen. Eipä tullut silloin kyseltyä oliko nuo eriparia.
      Sama homma täällä. En kyllä sen kummemmin tutkinu nuita vaan nakkasin paikoilleen, eihän nuo nyt symmetriset oo vaan minkäs teet.

      Comment

      • Make H.
        BTCF Member
        • Jul 2006
        • 1278
        • Kokkola

        #18
        Originally posted by peerless View Post
        Sama homma täällä. En kyllä sen kummemmin tutkinu nuita vaan nakkasin paikoilleen, eihän nuo nyt symmetriset oo vaan minkäs teet.
        Joo näinhän se oli itselläkin sitten ku sitä toistakin levyä kahto, eli levyt ovat samanlaiset molemmille puolille, toiselle puolelle sirpit myötäkarvaan ja toiselle vastakarvaan.

        Comment

        • Make H.
          BTCF Member
          • Jul 2006
          • 1278
          • Kokkola

          #19
          Originally posted by jannmann View Post
          Hyvin on 2 talvea pelittänyt TAF-x:n kanssa.
          Särkikosken Kimmon (Ikaallisten voimansiirto palvelu) kanssa just viimeviikolla laatikko öljyistä juttelin ja kertoi seuraavaa..
          -ATF:llä synkrot toimii paremmin niin kylmänä kun kuumana, mutta heikompi suoja hammasrattaille.
          -manuaali öljyillä parempi suoja hammasrattaille, mutta synkrot ei toimi niin hyvin kuin ATF:n kanssa.

          Jos koneessa paljon löylyä ja sitä käytetään, hän ei käyttäisi sillon ATF:ää.
          Ja nyt oli puhe siis nimenomaan näistä vanhemmista BMW:n laatikoista 260, 265, 280 sarjan laatikoista.
          Noniin, kiitoksia tyhjentävästä vastauksesta. Pitää nyt sitten miettiä et kumpi tuonne olis parempaa. Kesäajoa kun näillä näkymin vaan luvassa ja karstaa ei kyllä tuohon koneeseen kerry, eli saa runtua säännöllisesti, mahdollisuuksien mukaan käydään myös suljetuilla radoilla harjoittelemassa. Vakio m20b25 8,8 puristeinen, tai no onhan siinä martelius peltisarja+pakoputkisto ja Brennerin lastu, mut kuitenki alle 190hv eli eiköhän tuota melko vakiona voida pitää, jolloin ratahommissakin riittäisi ATF:think

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎