Maallikko versus Suomen paras BMW-asiantuntija
Mulle oli kerran sanottu auton vierellä, kaksi kertaa puhelimessa ja vielä kerran tänään korjaamolla, että vika tuskin on heidän asennustyössään vaan moni muu kohta on väljää etupäässä. He jopa väittivät, että siellä on sitä väljää niin paljon, ettei tule missään tapauksessa menemään katsastuksesta läpi. Vika ei siis todellakaan todennäköisesti ole iskarien asennuksessa.
No niinhän siinä loppujen lopuksi kävi, että ensin yksi heidän asentaja tuumasi, että ehkä tossa mun teoriassa on sittenkin jotain perää. Vain muutama minuutti myöhemmin ja kaikki olivat samaa mieltä ja iskarinvarret oli virallisemmin kiinnitetty ylälaakereihin. Kolinat ja ongelmat loppuivat siihen. Heidän selitys oli, että nämä Sachsin iskarit olivat huonot. En kyllä tajua mitä huonoa niissä olisi, kun mutterien kiristys sujui ongelmitta kunhan vaan itse vahti vieressä, että se ylipäänsä tehdään.
Katsastusmies ei maininnut sanallakaan mistään väljyydestä etupäässä.
Originally posted by jopeh
View Post
No niinhän siinä loppujen lopuksi kävi, että ensin yksi heidän asentaja tuumasi, että ehkä tossa mun teoriassa on sittenkin jotain perää. Vain muutama minuutti myöhemmin ja kaikki olivat samaa mieltä ja iskarinvarret oli virallisemmin kiinnitetty ylälaakereihin. Kolinat ja ongelmat loppuivat siihen. Heidän selitys oli, että nämä Sachsin iskarit olivat huonot. En kyllä tajua mitä huonoa niissä olisi, kun mutterien kiristys sujui ongelmitta kunhan vaan itse vahti vieressä, että se ylipäänsä tehdään.
Katsastusmies ei maininnut sanallakaan mistään väljyydestä etupäässä.
Comment