Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iskarikyselyä!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalyytik
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 77
    • Espoo

    #16
    Maallikko versus Suomen paras BMW-asiantuntija

    Originally posted by jopeh View Post
    Kyllä sen pulttipyssyllä saa kireälle.

    Biltemalta löytyy työkalusarja iskarin kiristämiseen. Taitaa maksaa joku 9€ ja siihen kuuluu 17 ja 19mm pitkät hylsyt ja sekä niiden sisään laitettavat työkalut, joilla saa iskarin pidettyä kiinni.
    Mulle oli kerran sanottu auton vierellä, kaksi kertaa puhelimessa ja vielä kerran tänään korjaamolla, että vika tuskin on heidän asennustyössään vaan moni muu kohta on väljää etupäässä. He jopa väittivät, että siellä on sitä väljää niin paljon, ettei tule missään tapauksessa menemään katsastuksesta läpi. Vika ei siis todellakaan todennäköisesti ole iskarien asennuksessa.

    No niinhän siinä loppujen lopuksi kävi, että ensin yksi heidän asentaja tuumasi, että ehkä tossa mun teoriassa on sittenkin jotain perää. Vain muutama minuutti myöhemmin ja kaikki olivat samaa mieltä ja iskarinvarret oli virallisemmin kiinnitetty ylälaakereihin. Kolinat ja ongelmat loppuivat siihen. Heidän selitys oli, että nämä Sachsin iskarit olivat huonot. En kyllä tajua mitä huonoa niissä olisi, kun mutterien kiristys sujui ongelmitta kunhan vaan itse vahti vieressä, että se ylipäänsä tehdään.

    Katsastusmies ei maininnut sanallakaan mistään väljyydestä etupäässä.
    2005 530d(A) touring
    ex: 1998 325tds touring

    Comment

    • JJT
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6694
      • .......

      #17
      Originally posted by kalyytik View Post
      Mulle oli kerran sanottu auton vierellä, kaksi kertaa puhelimessa ja vielä kerran tänään korjaamolla, että vika tuskin on heidän asennustyössään vaan moni muu kohta on väljää etupäässä. He jopa väittivät, että siellä on sitä väljää niin paljon, ettei tule missään tapauksessa menemään katsastuksesta läpi. Vika ei siis todellakaan todennäköisesti ole iskarien asennuksessa.

      No niinhän siinä loppujen lopuksi kävi, että ensin yksi heidän asentaja tuumasi, että ehkä tossa mun teoriassa on sittenkin jotain perää. Vain muutama minuutti myöhemmin ja kaikki olivat samaa mieltä ja iskarinvarret oli virallisemmin kiinnitetty ylälaakereihin. Kolinat ja ongelmat loppuivat siihen. Heidän selitys oli, että nämä Sachsin iskarit olivat huonot. En kyllä tajua mitä huonoa niissä olisi, kun mutterien kiristys sujui ongelmitta kunhan vaan itse vahti vieressä, että se ylipäänsä tehdään.

      Katsastusmies ei maininnut sanallakaan mistään väljyydestä etupäässä.
      Eipä siellä mitään väljäks kuluvaa ole joka tuon pystysuuntaisen välyksen tekis jos on vaan kaikki osat muistettu laittaa ja mutterit kiinni.
      Myyn:
      M10/20/52 E30-E36 osia

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎