searchilla etin, mutta ei ihan oikeaa vastausta löytynyt..
elikkä mikähän on menossa, ohjaustehostin vai hammastanko?
aamulla ajamaan lähtiessä ratti kääntyy raskaasti ja samalla "rrutinaa" konehuoneesta ja kierrokset laskee, kierroksia nostamalla hieman kevenee.
oisko päässy systeemiin ilmaa vaiko pumppu vetelemässä viimeisiään.
ja juhannusreissukin just edessä..
bemari keksii aina hyvät ajat alkaa koirimaan
323 e46 on auto ja hyvät vinkit tarpeeseen, että kestääkö lähteä ajelemaan??
elikkä mikähän on menossa, ohjaustehostin vai hammastanko?
aamulla ajamaan lähtiessä ratti kääntyy raskaasti ja samalla "rrutinaa" konehuoneesta ja kierrokset laskee, kierroksia nostamalla hieman kevenee.
oisko päässy systeemiin ilmaa vaiko pumppu vetelemässä viimeisiään.
ja juhannusreissukin just edessä..
bemari keksii aina hyvät ajat alkaa koirimaan
323 e46 on auto ja hyvät vinkit tarpeeseen, että kestääkö lähteä ajelemaan??
Comment