......
.....
Collapse
X
-
On niin terävästi kulunut reunasta että melkein väittäisin että onkohan ollut 3 bar varmasti ilmaa? Kunnon mittarilla mitattu?
Camberia jos on reilusti ja aurausta liian vähän niin ehkä tuollaista saattaisi tulla myös mutta veikkaisin ilmojen vähyttä ja ehkä siellä kulmissakin jotain matoja saattaa olla.
Comment
-
-
Mulla on menny kanssa Nankangit melkein samannäköisiksi ja niillä on ajettu noin 6000km, luulen kyllä että omassa ainakin camber on syyllinen. Madalluksen takiahan se camber tietty menee pieleen ja luultavasti jos ajat hiekkatiellä ja pysähdyt katsomaan takarenkaita niin ei ole varmaan ulkoreuna edes ruskeana hiekasta.E61 535d
Comment
-
-
Jos auto menee talviteloille niin tiputat taka-akselin ja teet sinne säädöt auraukselle ja camberille.
Noissa z:toissa on samanlainen taka-akseli kun e30 ja kulmat perseellään jo liki alkuperäisenä.
Hommana helppo ja foorumilla hyvät ohjeet.
Edit.
Tossa aika tyhjentävä postaus.
Tuollaisilla nakeilla on kulmat syytä olla kunnossa.Last edited by zJark; 02-09-2009, 18:56.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by Rubu View PostOn niin terävästi kulunut reunasta että melkein väittäisin että onkohan ollut 3 bar varmasti ilmaa? Kunnon mittarilla mitattu?
Camberia jos on reilusti ja aurausta liian vähän niin ehkä tuollaista saattaisi tulla myös mutta veikkaisin ilmojen vähyttä ja ehkä siellä kulmissakin jotain matoja saattaa olla.Last edited by mika68; 07-09-2012, 08:06.
Comment
-
-
Hmm.. Oiskohan sulla esim. takapäästä puslat finaalissa että pääsee koko helahoito senverta heiluu että pistää kulmia enemmän ketulleen?
Itsellähän samanmoinen koppi ja paineita +3bar ja nyt ajettu noilla kumeilla +8tkm enkä erota että sisälaita ois enempi kulunu kun ulkolaita
Niin ja takapää vakioon verrattuna tippunut yli 40mm
Mutua: edellisissä 18" tuntu että takakumit kulu paljon nopeammin.. kylläkin oli agressiivisempi ajotyyli mutta silti tuntu että kuluvat silmissä.. Ero nykyvanteisiin oli ainakin se että niissä oli eri ET vaikka about sama leveys..
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostHmm.. Oiskohan sulla esim. takapäästä puslat finaalissa että pääsee koko helahoito senverta heiluu että pistää kulmia enemmän ketulleen?
Itsellähän samanmoinen koppi ja paineita +3bar ja nyt ajettu noilla kumeilla +8tkm enkä erota että sisälaita ois enempi kulunu kun ulkolaita
Niin ja takapää vakioon verrattuna tippunut yli 40mm
Mutua: edellisissä 18" tuntu että takakumit kulu paljon nopeammin.. kylläkin oli agressiivisempi ajotyyli mutta silti tuntu että kuluvat silmissä.. Ero nykyvanteisiin oli ainakin se että niissä oli eri ET vaikka about sama leveys..Last edited by mika68; 07-09-2012, 08:07.
Comment
-
-
Väärät pyöränkulmat ja/tai vialliset taka-akseliston puslat. Kannattaisi seurata noiden takarenkaiden kuntoa hieman useamminkin. Tuossa kunnossa oleva takarenkaat on jo hengenvaaralliset. Ajattele jos olisivat hajonneet vaikka 200km/h vauhdissa..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostVäärät pyöränkulmat ja/tai vialliset taka-akseliston puslat. Kannattaisi seurata noiden takarenkaiden kuntoa hieman useamminkin. Tuossa kunnossa oleva takarenkaat on jo hengenvaaralliset. Ajattele jos olisivat hajonneet vaikka 200km/h vauhdissa..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Itselläkin vähän ongelmaa takarenkaiden kanssa. Kun pitää 17" 225/45 ja 245/40 rengastuksella valmistajan ilmoittamia (uskomattoman matalia) rengaspaineita 2.0 edessä ja 2.2 takana tuntuu auto vetelevän runsaasti. Jos paineet nostaa järkevämmän tuntuisiksi, kuten esim. 2.4 bariin edessä ja 2.6 takana alkaa takarenkaat kulumaan keskeltä, mutta ajo miellyttävämpää.
En kyllä tiedä mikä on renkaittesi laidat noin tuhonnut. Itsellä aavistuksen enemmän kuluneet sisälaidasta, mutta ei suurta eroa.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostVäärät pyöränkulmat ja/tai vialliset taka-akseliston puslat. Kannattaisi seurata noiden takarenkaiden kuntoa hieman useamminkin. Tuossa kunnossa oleva takarenkaat on jo hengenvaaralliset. Ajattele jos olisivat hajonneet vaikka 200km/h vauhdissa..Last edited by mika68; 07-09-2012, 08:08.
Comment
-
Comment