Äh , pakko sanoo vaikka meinasin olla viisaasti hiljaa.. Mitä suotta tollaseen koriin muutenkaan laittamaan jäykkiä vietereitä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
alustan madallus + jäykistys
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by marko84 View PostKerros nyt et miks ei?
Autoon kun heittää jotkut oikein perkeleen jäykät jouset alle niin pienempi jousto akselistossa meinaa vaan isompaa joustoa korissa.
Tempaise sisustus veke , katsele ja mieti mikä sitä koppaa pitää kasassa. Mä en ole keksinyt sitä vielä.
Tämän kaiken kirjotan siksi että kaikesta päätellen tavoittelet jotain melko perkeleen jäykkää alustaa. Sanakaan ei vittuiluksi tarkoitettu.Last edited by petrolhead; 30-11-2009, 20:38.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostKolmekymppi on musta melko vetelä kori jo tehtaalta tullessaan , Cabrio vielä vetelämpi. Nyt, kahdenkymmenen vuoden liotuksen jälkeen keskivertokoppa ei oikeasti ole häävissä kunnossa. Korroosio iskee juuri niihin paikkoihin jotka (minusta) pitävät auton etu- , ja takapäätä edes jokseenkin toisiinsa nähden ruodussa.
Autoon kun heittää jotkut oikein perkeleen jäykät jouset alle niin pienempi jousto akselistossa meinaa vaan isompaa joustoa korissa.
Tempaise sisustus veke , katsele ja mieti mikä sitä koppaa pitää kasassa. Mä en ole keksinyt sitä vielä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostKolmekymppi on musta melko vetelä kori jo tehtaalta tullessaan , Cabrio vielä vetelämpi. Nyt, kahdenkymmenen vuoden liotuksen jälkeen keskivertokoppa ei oikeasti ole häävissä kunnossa. Korroosio iskee juuri niihin paikkoihin jotka (minusta) pitävät auton etu- , ja takapäätä edes jokseenkin toisiinsa nähden ruodussa.
Autoon kun heittää jotkut oikein perkeleen jäykät jouset alle niin pienempi jousto akselistossa meinaa vaan isompaa joustoa korissa.
Tempaise sisustus veke , katsele ja mieti mikä sitä koppaa pitää kasassa. Mä en ole keksinyt sitä vielä.E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostEi se e30 nyt sen ihmeellisempi, vetelämpi tai yhtään muutakaan ole vrt. muihin vehkeisiin.
Maailmansivun ollut kaikilla ja itse mukaan lukien auto A. Tontissa B. Kivireki, eikä ne nyt mihinkään ole venähdellyt. Omallakin ajoin ennen tätä pidempää rakennusvaihetta monta vuotta, eikä joustanut yhtään keulasta. Tosin oma nyt on ruosteeton saksantuonti, mutta kuitenkin. En ajatellut sen takia vaihtaa kyllä vakiojousia ja korottaa yhtäkkiä kiesin, että kori on nyt vetelä2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment