Paljon on ollut juttua siitä, että noita pystyisi huoltamaan. Vielä ei oo kuitenkaan tullut vastaan jamppaa, joka olisi omansa huollattanut. Miten todellisuudessa tää huoltopuoli mahtaa toimia ja missä niitä voisi oikeasti huollattaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koni/KW iskareiden huolto
Collapse
X
-
Motoral on ainakin huoltanut koneja kun on maahantuojakin. Omat E30 Konit kävi joskus siellä tiivistettävänä.
Edit. hinta taisi olla kympeissä, ehkä 70-80€ + rahdit. Ei tarkkaa muistikuvaa.Last edited by Jaska.T; 09-12-2009, 21:30.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Motoralilla juu on onnistunut Konien säätö ja huoltohommat. Hintaa ei varmaan kukaan voi sanoa etukäteen. Riippuu mitä tehdään ja mitä osia pitää vaihtaa ja varmaan iskarin tyyppikin vaikuttaa.
Siellä on ollut sellainen vanha guru (Antero Lindqvist) joka niitä on laitellut. Jos hän sattuu olemaan jo eläkeiässä niin sitten en tiedä miten palvelu pelaa.
Comment
-
-
KW:n iskareita ei kukaan korjaa, vaikka jossain vaiheessa olivat Konin valmisteita. Varaosia ei kuulemma saa. Näin siis suomalaiset konin korjaajat sanoi. Voihan olla että jos lähettää KW:lle saksaan niin saa korjattua. Rautamo on nykyään maahantuoja, sieltä varmaan voi kysyä. Omat KWv2 iskarit joskus jouduin hankkimaan uudet, kun ei korjaaminen onnistunut.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
En tiedä tekeekö tuolla http://www.rallysystems.com/Finnish/Etusivu.html, ainakin se on tuli esille google haualla muilla foorumeillaEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Koneja huoltaa Motoral. Hintaluokka selviää kysymällä, mutta siinä 60-100€ kertoo netin tietotoimisto. Hinta riippuu paljolti siitä mitä sinne pitää vaihtaa. Tätäkin topikkia lukemalla asia olisi kyllä selvinnyt.
Koni on siitä hankala tapaus, että se ei oikein meinaa myydä varaosia ja on tarkka siitä kuka heidän tuotteitaan huoltaa. Tosin kuin esim. Bilstein.
Millaisista poneista on kyse? Normi öljyiskarit vai kaasut? Mitä niissä on vikana? Kaasuttomiin ainakin on kohtuu helppo vaihtaa itse öljyt, mutta se ei taida paljoa auttaa.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Viikonloppuna tuli ajettua oikea etukulma terävään kiveen ja painelemalla kulmista huomaa selvän eron joten huoltoon menee, soitin Motoralille mutta kehottivat ottamaan yhteytta US-partsiin..- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment