Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyvät jarruosat (levyt+palat)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • walde
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2008
    • 947
    • Melkein Espoo

    #31
    Originally posted by NokiLeka View Post
    Mielestäni tuotekoodissa pitäisi olla perässä -z merkintä jos on käsitelty.
    -Z merkintä tarkoittaa Formula Z -levyä, eli rei'itettyä.
    Tuo coating löytyy useista ihan peruslevyistä, paketissa maininta vielä erikseen.

    Originally posted by Laku View Post
    Mistä porukka on noita Ferodon paloja ostanut?
    Lähes kaikista Koivusta pää/sivutoimittajana käyttävistä varaosaliikkeistä tilaamalla.
    (Eli lähes jokainen kunnollinen varaosaliike/tukkuri)

    Itse suosittelisin Ate power disc+Ferodo ds yhdistelmää.
    Itsellänikin Zimmermannit, kävi control+c control+v FAIL aikanaan töissä, ja paikalle saapui Aten sijaan nuo edellämainitut.
    Ei muutakun palautukseen, ja Atet tulemaan. Tällä kertaa Ate saapui nollana, saldo heitto.
    Tehdastoimitukseen olisi mennyt, joten ei muuta kuin Zimmermannit jälleen tilaukseen ja itse paikanpäältä hakemaan töiden jälkeen
    Last edited by walde; 09-03-2010, 18:01.
    E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
    F20 LCI2 118dA M-Sport '19

    Comment

    • Ansseli
      Bimmer Rookie
      • Oct 2007
      • 145
      • Tampere/Mikkeli

      #32
      Originally posted by Spiddu View Post
      Suojasitko kosketuspinnat jotenkin?
      pahvin palaan leikkasin keskiönkokoisen reiän, jota sitten pyörittelin, joten kosketuspintaan ei paljon väriä lentänyt
      -530 d touring automaatti -02 237 tkm-

      Comment

      • wta
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2008
        • 641
        • ------

        #33
        Originally posted by Esko View Post
        Ei nyt kannata odottaa hirveää WOW-ilmiötä tuollaisista 50-100€ jarrulevyistä vaikka valmistajana olisi mikä merkki tahansa. Ihan perus aftermarket-levyjähän noi ja ajaa normiajelussa asiansa ihan hyvin. Enemmänkin itse panostaisin paloihin. Ainakaan omasta mielestä noissa Zimmermanneissa ei ole muuta hienoa kuin nimi. Lyöt tuoreet kamat alle vanhojen levyjen ja palojen tilalle, niin kyllähän sitä aina parannusta tapahtuu.

        Saksasta saa ihan pätevään hintaan noita paketteja eteen tai taakse, että säästää helposti palojen hinnan vrt, että tilaisi erikseen osat.
        Juu, ei tässä mitään WOW-ilmiötä haetakaan. Eli en mitään jarrupäivitystä ole tekemässä vaan kun nuo palat nyt ainakin ovat loppu ja ne on pakko vaihtaa. Levyistä en edes ole varma, että ovatko vaihtokunnossa. Epäilen, etteivät olisi koska autolla ei ole ajettu kuin 75 000 km, eikä minulla ainakaan aikaisemmin ole levyt niin nopeasti kuluneet.

        Comment

        • Ansseli
          Bimmer Rookie
          • Oct 2007
          • 145
          • Tampere/Mikkeli

          #34
          Originally posted by Ansseli View Post
          Syksyllä maalasin edellisenä keväänä vaihdetut takalevyt ihan tavallisella spraylla, ruosteenestopohjamaali vaan pohjalle ja ihan hyvin on kestäneet, rälläkän kuppiharjalla vaan hyvin puhtaaksi. Menivät uutena heti seuraavana päivänä jo ruosteeseen, en oo ihan varma oiskohan olleet Brembot, mutta keskiöissä ei ollut mitään käsittelyä
          tänään vaihdoin kesäkummit alle, huomasinkin että takalevyt olikin tullut vedettyä vain pohjamaaliin koska syksyllä oli niin kylmä maalailla pihalla puhaltimen avustuksella ja olivat päässeet jo aavistuksen ruosteeseen. kevyt hionta uutta ruosteenesto pohjamaalia ja pintamaalia perään. Eteen vaihdettiin viime viikolla uudet Brembot ja keskustat oli vedetty valmiiksi jollain pohjamaalin tapaisella.

          edit: maali lähtee tosi hyvin jarrupinnasta asetonilla pyyhkimällä
          -530 d touring automaatti -02 237 tkm-

          Comment

          • Dani
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2007
            • 3847
            • Espoo

            #35
            Originally posted by Ansseli View Post
            edit: maali lähtee tosi hyvin jarrupinnasta asetonilla pyyhkimällä
            ..tai ihan jarruttamalla
            sigpic
            Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎