Originally posted by bember
View Post
Lowtec madallus
Collapse
X
-
Merkkikin kertoo jo kaiken. Älä rupee muuttamaan auton ajo-ominaisuuksia huonompaan suuntaan.
-
Guest repliedMulla oli viime kesän/syksyn lowtecin 60/40 alla ja meno oli niinku valtamerihöyryssä vappuna eli kovaks ei ainakaan voi syyttää.
Leave a comment:
-
Itse jousiin en ota kantaa mutta noita lowtec jousia saa todennäköisesti halvemmalla saksalaisesta sound and tuning garage:sta www.stg-gmbh.comOriginally posted by bember View PostOlen aikeissa hankkia Schmiedmannilta Lowtec madallussarjan (-40mm) eteen mun E32 730 R6 1992:seen.
Nykyään orggis-horokki, millaista tuntuman muutosta tuosta on odotettavissa?
Itse tilasin tuolta konin setin ja se oli mitä pitikin. Toimitus n. 5 arkipäivää.
Schmiedmanilta tilasin puskurin ja se vääntö meni lopulta luottokunnan hoidettavaksi. En suosittele!
Leave a comment:
-
Kerran oli Lowtecin jouset toisenmerkkisessä laitteessa, ja peräsuoli jäi jonnekin Imatran ja Mikkelin väliin. Eli odotettavissa kovin ja epäseiskamaisin kyyti, mitä rahalla saa.
Leave a comment:
-
Omakohtaista kokemusta ei ole Lowtechistä, mutta searchilla löytyy juttua (tosin koskien muita korimalleja). Taitaa olla vähän halpis-kamaa, mitä vähän lueskelin. Mutta antaa nuo muiden korimallien kokemukset mahdollisesti edes jotain suuntaa:think
Leave a comment:
-
Lowtec madallus
Olen aikeissa hankkia Schmiedmannilta Lowtec madallussarjan (-40mm) eteen mun E32 730 R6 1992:seen.
Nykyään orggis-horokki, millaista tuntuman muutosta tuosta on odotettavissa?Tags: None
Leave a comment: