Lowtec madallus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ac Naisseri
    replied
    Merkkikin kertoo jo kaiken. Älä rupee muuttamaan auton ajo-ominaisuuksia huonompaan suuntaan.

Originally posted by bember View Post
    Olen aikeissa hankkia Schmiedmannilta Lowtec madallussarjan (-40mm) eteen mun E32 730 R6 1992:seen.
    Nykyään orggis-horokki, millaista tuntuman muutosta tuosta on odotettavissa?

Leave a comment:

• herrakani
    Guest replied
    Mulla oli viime kesän/syksyn lowtecin 60/40 alla ja meno oli niinku valtamerihöyryssä vappuna eli kovaks ei ainakaan voi syyttää.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by bember View Post
    Olen aikeissa hankkia Schmiedmannilta Lowtec madallussarjan (-40mm) eteen mun E32 730 R6 1992:seen.
    Itse jousiin en ota kantaa mutta noita lowtec jousia saa todennäköisesti halvemmalla saksalaisesta sound and tuning garage:sta www.stg-gmbh.com
    Itse tilasin tuolta konin setin ja se oli mitä pitikin. Toimitus n. 5 arkipäivää.

Schmiedmanilta tilasin puskurin ja se vääntö meni lopulta luottokunnan hoidettavaksi. En suosittele!

Leave a comment:

• Morkai
    replied
    Kerran oli Lowtecin jouset toisenmerkkisessä laitteessa, ja peräsuoli jäi jonnekin Imatran ja Mikkelin väliin. Eli odotettavissa kovin ja epäseiskamaisin kyyti, mitä rahalla saa.

Leave a comment:

• Mokoma
    replied
    Omakohtaista kokemusta ei ole Lowtechistä, mutta searchilla löytyy juttua (tosin koskien muita korimalleja). Taitaa olla vähän halpis-kamaa, mitä vähän lueskelin. Mutta antaa nuo muiden korimallien kokemukset mahdollisesti edes jotain suuntaa:think

Leave a comment:

• bember
    started a topic Lowtec madallus

Lowtec madallus

Working...
X