Tauluun syttyi keltainen DSC sekä ABS valo. Menin vikakoodin lukuun siinä toivossa, että kyseessä olisi anturivika. Anturit ovat kuitenkin kuulemma kunnossa ja kone sanoo ongelman olevan paluu pumpussa.
Korjaamossa sanoivat, että ABS pumppu pitäisi vaihtaa. Olisiko jollain ideaa, voisiko vika olla muualla? Pumppu on ilmeisesti todella kallis osa, eikä huvittaisi arpapelillä alkaa vaihtelemaan. Auto on -99 200tkm ajettu M43 koneella.
Jos niin on, että pumppu menee vaihtoon, niin onko kokemuksia kustannuksista ja operaatiosta yleensä? Mistä kannattaisi hakea purkuosaa vai onko se ylipäätään järkevää? BMW:n korjausoppaassa kerrottiin, ettei vaihdon jälkeinen ilmaus onnistu ilman erikoistyökaluja. En haluaisi hankkia osaa ja vaihdattaa sitä jollain pajalla ja todeta, ettei tullutkaan kuntoon.
Osaatteko siis sanoa kenen puoleen kannattaisi asiassa Turun suunnalla kääntyä tai mitä asian kanssa kannattaisi yleensä tehdä?
Kiitos!
Korjaamossa sanoivat, että ABS pumppu pitäisi vaihtaa. Olisiko jollain ideaa, voisiko vika olla muualla? Pumppu on ilmeisesti todella kallis osa, eikä huvittaisi arpapelillä alkaa vaihtelemaan. Auto on -99 200tkm ajettu M43 koneella.
Jos niin on, että pumppu menee vaihtoon, niin onko kokemuksia kustannuksista ja operaatiosta yleensä? Mistä kannattaisi hakea purkuosaa vai onko se ylipäätään järkevää? BMW:n korjausoppaassa kerrottiin, ettei vaihdon jälkeinen ilmaus onnistu ilman erikoistyökaluja. En haluaisi hankkia osaa ja vaihdattaa sitä jollain pajalla ja todeta, ettei tullutkaan kuntoon.
Osaatteko siis sanoa kenen puoleen kannattaisi asiassa Turun suunnalla kääntyä tai mitä asian kanssa kannattaisi yleensä tehdä?
Kiitos!
Comment