Kuinka kauan porukalla on kestänyt noi halvat korkeussäädettävät alustasarjat esim: FK AK Street sarja E46 niin 299e..
Ei varmaan talvea pitempään??
e36 coupeen laitoin vuosia sitten JOM säädettävän alustan ja pari vuotta se kerkesi minulla olemaan ilman ongelmia.
Nyt erehdyin laittamaan e46 coupeen Lowtecin H9.2 sarjan (~600€) joka ajettavuudeltaan on ihan ok mutta takaiskarit olen vaihtanut jo kaksi kertaa takuuseen ja taas ovat paskana...
Eli halvalla voi saada kohtuullista kamaa mutta jos autolla on tarkoitus oikeasti ajaa ympäri vuoden niin suosittelen satsaamaan muutaman satkun enemmän!:think
G30 530e, E61 523ia
ex e60 525da
ex e90 320Si
ex e91 320d
ex e46 330 Ci
ex e46 330D touring
ex e46 323 sedan
ex e36 320 Coupe
Yms lajiin kuulumattomia...
Mulla on E39:ssä TA-technix coiloverit nyt toista talvea. Ei mitään ongelmia ole ollut. Varmasti jatkossakin ostan jotkut halpikset, kun joskus tulee ajankohtaiseksi hankkia taas.
Mulla on E39:ssä TA-technix coiloverit nyt toista talvea. Ei mitään ongelmia ole ollut. Varmasti jatkossakin ostan jotkut halpikset, kun joskus tulee ajankohtaiseksi hankkia taas.
nii keväällähän sen parhaiten huomaa ku on putki tyhjä..
Mitä noita halppissäädettävistä lukenu ni jotkut ei kestä ees pakkasta ni vähän epäilyttää... kaveri korjaamolla samoilla linjoilla.
Mutta pitää sit varmaa ostaa kevääksi joku 200e setti ja kattoo kauan itellä kestää..
E: tuleeko tossa TA-technixissä lyhyempi koiran luu ja muuta???
itsellä on tuossa projekti kamppeessa halppis alusta ja hyvin on kestänyt ajaa talvellakin. tai siis silloin kun sillä talvella vielä ajettiin.
kilometrejäkin on tainnut sille alustalle tulla jotain 20tkm pintaa ja viime syksynä kun viimeksi tuolla ajoin niin ihan tuo tuntui vielä ehjältä alustalta.
ei tule paketin mukana mitään koiranluita. ne on tehty sille lyhemmälle koiranluulle.
jos tuohon sigun toukkaan meinaat niin se on ihan plug´n´play paketti
itsellä on tuossa projekti kamppeessa halppis alusta ja hyvin on kestänyt ajaa talvellakin. tai siis silloin kun sillä talvella vielä ajettiin.
kilometrejäkin on tainnut sille alustalle tulla jotain 20tkm pintaa ja viime syksynä kun viimeksi tuolla ajoin niin ihan tuo tuntui vielä ehjältä alustalta.
ei tule paketin mukana mitään koiranluita. ne on tehty sille lyhemmälle koiranluulle.
jos tuohon sigun toukkaan meinaat niin se on ihan plug´n´play paketti
Tämän sarjan minä tilasin http://viewitem.eim.ebay.fi/Rokkor_C...519109209/item Kestävyydestä paha sanoa kun vasta alle viikon ollut alla. Tuon kanssa pitää olla ne lyhyet koiranluut jotka saa vaikka samasta puljusta http://viewitem.eim.ebay.fi/Rokkor_T...531071662/item Itse tosin jätin tilaamatta ja lyhensin alkuperäiset sopivaksi. valmistaja taitaa olla sama kuin Racelandilla myös tuv papereissa lukee Raceland. Hintaa tosinaan tuli kuluineen senttejä vaille 200€. UPS kuskasi paketin ovelle viikossa.
Toyota Avensiksen taka koiranluut käy e46 koppaiseen eteen madalletun alustan kanssa, tuli meinaan testattua kun en nopeasti mistään saanu "oikeita" luita kun alustan vaihdoin.
Hintaa moisilla oli ~25 yht tarvikelliikkeestä, vuosimallia en nyt muista (2000 luvun vehje kuitenkin) minkä vehkeen olivat mutta kun kiinnitykset ovat samat ja pituus tiedossa niin eihän sillä väliä ole minkä vehkeen luut ovat! Muistaakseni pituus oli 16cm eli 1cm lyhyemmät kuin "viralliset" e46 lyhyemmät luut mutta toimii moitteettomasti.
Itse en alkaisi niitä lyhentelemään koska vanhat ja väsyneet koiranluut antautuvat nopeasti madalletulla alustalla ja tarvikkeena ovat erittäin halpoja...
G30 530e, E61 523ia
ex e60 525da
ex e90 320Si
ex e91 320d
ex e46 330 Ci
ex e46 330D touring
ex e46 323 sedan
ex e36 320 Coupe
P.S halvemmalla sai paikallisesta tarvikeliikkeestä kun noista linkeistä...
Last edited by huitoja2; 07-01-2011, 16:12.
Reason: tietoja lisättu
G30 530e, E61 523ia
ex e60 525da
ex e90 320Si
ex e91 320d
ex e46 330 Ci
ex e46 330D touring
ex e46 323 sedan
ex e36 320 Coupe
Fk:n Ak-street alusta itellä e39:ssä. Toinen etuiskari kesti puoli vuotta, toinen noin 10kk. Nykyisin Fk antaa enää 6kk takuun tuolle setille. En suosittele kenellekään.
Tilasin tuon sarjan Revotecilta ja heidän kanssaan olen hoitanut myös takuuhommat. Sanoivat siellä että ylivoimaisesti eniten takuuaikana menee Fk:n iskareita ja että Jom ja TA-technix ovat parempia. Ja saman hintaluokan alustasarjoja ovat.
Comment