Originally posted by biglimited
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Halppis säädettävien alustojen kesto..
Collapse
X
-
Originally posted by biglimited View PostMites teillä nämä ta-tekkien ja jommien katastukset? Tuleeko halpiksissa mukana katsureiden vaatima tuv-sopivuuslappu?
Comment
-
-
Originally posted by Tertsoni View PostItellä menee nyt iskarit vaihtoon, ni aattelin kysästä, että kun samaan hintaan sais ton ta technixin säädettävän, että onko se tohon m-sporttiin verrattuna parempi/huonompi? Ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan?
Eibach jouset ja sachs advantage iskarit olisi oma valinta.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostHuonompi kaikin puolin, pl sillä saat auton laskettua alas. Iskarit on melkoista kuraa jne.
Eibach jouset ja sachs advantage iskarit olisi oma valinta.autona e90 siis.
Tateckniksi kesti 45tkm,korkkasi toinen etuiskari. Katotaan miten hr kestää. Hajonnut iskari oli sama puoli mistä vanne meni kieroksi kuoppaan ajaessa.Last edited by arben; 15-04-2016, 11:46.
Comment
-
-
Originally posted by Tertsoni View PostNo enpä taida sortua sitten kyseisiin härpäkkeisiin.. No mikä on hyvä iskari alkuperästen tilalle?
Ittellä on ainakin auto jo tontissa noilla m-sporteillakin, että madallusta en enempää kaipaile..
Originally posted by _nixu_ View PostEibach jouset ja sachs advantage iskarit olisi oma valinta.ex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Hebbu ///M3 View Post30tkm ja 40tkm ajetut tatekniksit vetäs aivan jumiin. Pakkaset pelas asiallisesti ja kesä asetusta 30-40mm korkeemmallaki nii ei ole pohjanneet. Maksaako vaivan päästellä irti ja käytellä ääriasentoihin käsin ja ylösalasin vai joko nuo green mailisa käveli?
Comment
-
-
Nostellaan vanhaa. Tilasin maxspeeding alustasarjan vaimennussäädöillä. Sarjasta oli toinen takaiskari kussu kaikki öljyt jo kuljetuslaatikkoon. Noh myyjä lähetti uuden takaiskarin (mun maksaessa toimituksen ja tullit) jossa öljyt oli vielä saapuessaan sisällä. Laitoin sarjan autoon. Takapään joutuu laskeen aivan tonttiin että takaiskarin saa kiinni, näissä on säädettävä se iskarinrunko ja säädin niin pitkäksi kun sai, jäi kolmella kierteellä runko kiinni iskarin. En oo vielä päässy ajamaan mutta tiedän jo nyt että takapää on aivan kivireki. Ostin jo eibachin jouset taakse jos niillä sais tilanteen parannettua ja ehkä spacerit vielä korin ja takaiskarin väliin. Eli älkää ainakaan kukaan muu menkö noita roskia ostamaan. Hienot valmistajan laput tulee mukana johon voi laittaa viestiä jos ongelmia tulee ja yhteenkään viestiin ei vastata. Seuraava sarja on joku oikea, ei enään näitäe46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Onko kukaan huomannut että no ta-teinix tolpat ovat purettavaa mallia eli kun korkin pyörittelee auki niin sieltä löytyy ihan tavallinen iskaripatruuna sisältä, tutkiskelin vaan kun tossa tallin nurkassa lojuu yksi sarja mistä etuiskarit oksentanut mehut kartanolle. Noihin ku löytäis jotku parempilaatuiset patruunat sisään niin kehtais ehkä alle laittaa :thinkE39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostOnko kukaan huomannut että no ta-teinix tolpat ovat purettavaa mallia eli kun korkin pyörittelee auki niin sieltä löytyy ihan tavallinen iskaripatruuna sisältä, tutkiskelin vaan kun tossa tallin nurkassa lojuu yksi sarja mistä etuiskarit oksentanut mehut kartanolle. Noihin ku löytäis jotku parempilaatuiset patruunat sisään niin kehtais ehkä alle laittaa :think
Spareton sivuilla oli ainakin trw:n iskareissa mittatietoja joita tutkimalla selviää potentiaaliset vaihtoehdot. Kannattaa valkata sopivan painoisesta autosta se iskarit. Merkki on tietysti makukysymys, mutta itse suosisin sachc/boge/bilstein - akselilta, jos konit tuntuu liian kalliilta. Kunnollisen monotube-bilsteinin sovittaminen runkoon onkin sitten haastavampi projekti.Last edited by Freak; 11-12-2019, 08:48.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment