memebuy23buy

Nankang renkaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Madfexx
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3646
    • Lempäälä

Itsellä ollut nykyisen lisäksi edellisessäkin autossa Nankangit ja tyytyväinen olen ollut. Ei tärinöitä tai muutakaan ongelmia. Tuntuu threadin aloittaja olevan melko yksin näiden Nankang-vastaisten mielipiteidensä kanssa? Mut eipä siinä mitään, kannattaa ostaa Michelinit tms. jos siltä tuntuu ja olla sitten niihin tyytyväinen Hölmöä kuitenkin yleistää jonkun yhden tai kahden rengassarjan perusteella.
    Last edited by Madfexx; 06-06-2011, 22:18.
    Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
    Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

Comment

• Micce///M
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2008
      • 3552
      • Hämeenlinna

Kyllä noita pystyheitollisia renkaita on paljonkin uutena, merkillä kun merkillä. Ehkä enemmänkin juuri näillä halpisvalmistajilla.

Erona vaan on se, että merkkirenkaan takuu ainakin pelaa.

Comment

• Cock
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 752
        • Tsadi

www.star-rengas.fi . Malmin toimipisteestä löytyy Hunterin kone, jolla pystyy mittaamaan renkaan pystyheiton. Soittele sinne.
        540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
        Audi A6 C7 S-Line ABT

Comment

• Limit
          Bimmer Rookie
          • Aug 2004
          • 144
          • Tsuomi

nangkang maanmainiot

Originally posted by Cock View Post
          www.star-rengas.fi . Malmin toimipisteestä löytyy Hunterin kone, jolla pystyy mittaamaan renkaan pystyheiton. Soittele sinne.
          Olivat sitten mittauksessa paskat.
          Sain innokkaan rengasliikeen kautta toiset renkaat tilalle, merkillä falken. Halusi pitää vehkeet esimerkkinä verokki mittauksiin.
          JA kaikki alkoi toimia. Renkaat olivat siis huonot. On se kumma, kun ei nykyään mikään toimi, kunnes toisin todistetaan. No, itse olin oikeassa, se riittää.
          Limits in life

Comment

• Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

Originally posted by Limit View Post
            Olivat sitten mittauksessa paskat.
            Sain innokkaan rengasliikeen kautta toiset renkaat tilalle, merkillä falken. Halusi pitää vehkeet esimerkkinä verokki mittauksiin.
            JA kaikki alkoi toimia. Renkaat olivat siis huonot. On se kumma, kun ei nykyään mikään toimi, kunnes toisin todistetaan. No, itse olin oikeassa, se riittää.
            Millälailla "paskat"? Paljonko heittoa ja yritettiinkö kääntää vanteella?

Comment

• Jürgen_
              Bimmer Enthusiast
              • May 2008
              • 2707
              • Mylsä

Oikeastaan vika ei ole tässä tapauksessa niissä renkaissa vaan paremminkin kauppiaassa joka ei uskonut että heidän myymissä renkaissa voisi olla jotain vikaa.
              Mikäli myyjä olisi oikeasti halunnut selvittää asian niin asiakkaan ei olisi tarvinnut ravata monessa rengasliikkeessä kiertämässä, kääntämässä ja tasapainottamassa niitä renkaita omalla kustannuksellaan. Vika olisi varmasti ollut selvitettävissä kauppiaan taholta ja toimitettua uudet renkaat takuuseen olisi niin kauppias kuin rengasmerkkikin saanut pinnat kotiin.

Lopputuloshan tässä tapauksessa on se että todennäköisesti Limit ei tule enää tekemään kauppaa kyseisen kauppiaan kanssa, eikä ostamaan kyseisen valmistajan renkaita.
              Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

Comment

Working...
              X