Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alatukivarsi ongelmia.
Collapse
X
-
Kannattaa miettiä tarkkaan noiden violettien powerflexien kanssa, eli onko niistä niin paljon hyötyä että ja onko auto muuten sellaisessa kunnossa/käytössä että jäykemmillä alustan puslilla saadaan tuntuvia hyötyjä ominaisuuksien puolesta.
Sillä powerflexit on omissa/tuttujen/muutamien netistä lukemieni juttujen perusteella kestäneet vähän vaihtelevasti, parhaimmassa tapauksessa 10tkm jälkeen väljemmät kun 300tkm/20v vanhat alkuperäiset puslat.
Toki powerflexit on edulliset, helpot ja nopeat asentaa ja jossain autoissa kaarretuntuma paranee jo suomen rajoituksilla. Mutta ei uudet alkuperäisetkään huonot ole, kaukana "ehjistä" vuosia paikallaan olleista.
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostSulta rokotetaan yhden osaparin vaihdosta helposti se 1,5-2 tuntia töitä. Eli kallista tehdä kokeilemalla vaikka osat olis 11€ puoli.
Vastaavasti jos viet auton korjaamolle ja se korjaamo/mekaanikko on mistään kotoisin, puolen tunnin työllä selvittävät missä on vikaa ja mitä tarvitaan.
PS: Location-kohtaan kun laittaa paikkakunnan ni joku lähistöllä asuva innokas/tilat omaava harrastaja pian löytyy kurkkaamaan sinne auton alle kahvirahoja vastaan. Tai no , niinkin on käynyt...
Toimittaako Moog/SKF/Lemförder Motonettiin sekunda-osansa?
Lopuksi todettakoon että olen saanut Motonetista pääsääntöisesti hyviä osia, itsehän päätän mitä sieltä ostan.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Jauhetaan ny offtopikkia.
Originally posted by Jürgen_ View PostMoog/SKF/Lemförder ei toimita osiaan Motonettiin. Tai Motonetti ei niitä tilaa vaan tarjoaa nimettömiä tai Mapco ja Osca merkkisiä osia, valitetavasti. Siitä johtuen pyrin välttämään niitä varsinkin sellaisissa vähän kriittisemmissä kohteissa.
Lopuksi todettakoon että olen saanut Motonetista pääsääntöisesti hyviä osia, itsehän päätän mitä sieltä ostan.
-Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment