Originally posted by Hemi
View Post
E90 nelipyöräsuuntaus raportti, onkohan oikein säädetty?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Kale79 View PostJep, edessä camber vasen 0,81 ja oikea 0,67....
1,21`-astetta vai?
Missä casterit ym.? Eli nyt on sellainen nyrkkipaja että kannattaa heti vaihtaa mittaustyön tekevää putiikkia.
Leave a comment:
-
Takana liian vähän camberia ja vas. enemmän aurausta kuin oik.
Edessä camberit plussalla ?
Leave a comment:
-
Noniin, pientä päivitystä tänne. Autossa on nyt uutta osaa. Konin fsd iskarit, molemmat raidetangot, uretaanipuslat edessä reaktiotangoissa ja tukivarressa. Asennutin puslat ja etuiskarit liikkeessä.
Nyt herää kysymys tuosta heidän tekemästä nelipyöräsuuntauksesta. Kuulosti meinaan semmoselta tuskailulta, eikä valmista meinannut tulla. Kuulemma säätövara loppuu ja joutuu jotain säätään lisää.
Liitteenä suuntausraportti. Niin huonolaatuinen printti, ettei siitä meinaa saada selvää. Ei tuo taida ihan kunnossa olla, vai mitä ootte mieltä?
Leave a comment:
-
Ei ole runflatit. Onkohan tuo GY efficient grip muuten vaan huono rengasmerkki ko. autoon?
Leave a comment:
-
Komppaan Hemiä, jos runflatit alla niin ei mikään ihme. Kamalia ajaa.
Leave a comment:
-
Itsellä aivan samat ongelmat, oma epäilyni on enää iskarit, sillä kaikki muut paikat on jo vaihdettu. Laitathan viestiä tänne jos ongelma ratkeaa:think
Leave a comment:
-
Originally posted by Kale79 View Post320d -05 auto on vieläki mielestäni aika kamala ajettava.
Kuulemma eivät löytäneet alustasta väljää ja puslatkin olivat kuulemma jämäkässä kunnossa.
Säätivät ohjauskulmat. Mutta silti autoa saa ohjata jatkuvasti, että menee suoraan ja urat muljauttelee ikävästi. Hyvin kiikkerän tuntuinen ja tunnoton ohjaus.. Renkaina on goodyear efficientgrip 225/45 -17, liekkö rengasmerkillä osuutta asiaan?
Lähdenkö suosiolla uusimaan iskarit ja jouset? Ohjauksessa tuntuu pieni klappi kun heiluttaa rattia edestakas ja kaveri pitää renkaasta kiinni samalla. Auton käynnissä ollessa klappia tuntuu paljon vähemmän.
Suuntausraportti liitteenä. Paikkana Hyvinkään muottikadun bmw huolto.
Eli sinulla ilmeisesti alla GY:n runflatit? Jos näin, niin vika korkaantuu vaihtamalla renkaat.
Leave a comment:
-
Originally posted by petrolhead View PostTaka-akselin kulmia ei ole säädetty. Vähintään pitäis koittaa saada camberit about symmetriseksi oik/vas ja säätää kulkukulma nollaan. Lapun mukaan ei ole edes yritetty vaikka siellä säädöt on olemassa.Last edited by MKV; 26-08-2012, 17:03.
Leave a comment:
-
Voi olla että sinne alustaan ei ole vielä uusittu mitään osaa ja vähän kaikki palikat alkaa olla kulunut.
Leave a comment:
-
Autolla on ajettu 210tkm. En yhtään tiedä mitä alustan osia siihen on vaihdettu. Huomasin, että etuiskarin jousessa oli vielä liimatarra roikkumassa, kun vaihdoin kesärenkaat alle..Oliskohan tuolle ongelmalle edellinen omistaja koittanu tehdä jotain? Itse ajanu jo 20tkm tuolla..
Auto on tosiaan käytetty jo 2x kertaa nelipyöräsuuntauksessa... Kiemurteleva auto se on.. Itellä työmatka suurimmaksi osaksi motaria...
Leave a comment:
Leave a comment: