Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 328 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dandy
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 1438
    • ....

    #16
    Mulla oli kesällä omassa 325:ssä ainakin toi 60 mm madallus. Veikkaisin, että jopa 80 mm. Katsastuksessa tuumasi vain, että ei noista niin tarkkoja olla... :wink:

    Comment

    • vleivo
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 708
      • Zürich Switzerland

      #17
      Printtaa netistä sopivat TUV paperit niitä saa joidenkin alusta valmistajien sivuilta pdf muodossa. :wink:
      1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
      1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
      1991 Ford Mustang GT 5.0
      1994 BMW M5 3.8
      2011 H-D Fatboy Special
      2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #18
        milläs ne sen mittaa että on yli 51mm madallettu?? jostain vaan jotkin 40mm laput matkaan, kun menee konttorille ja asetonilla merkinnät jousista pois :lol:
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #19
          80mm maavaraa silti pitää löytyä. Tähän kohtaan pieni varoitus. Tuo 80mm:n minimimaavaran vaatimus ei ole mikään huuhaa juttu jos rengas sattuu puhkeamaan kovemmassa vauhdissa. Tiedän itsekkin muutama vuosi sitten tapahtuneen tapauksen jossa 60-70mm madalletusta civicistä meni oikea eturengas ja itseleivottu puskin ja helmakotelo nappasi pikatienopeudessa loivassa vasemmassa kiinni asfalttiin. Kiesi perä edellä lepikkoon. Henkilövahingoilta vältyttiin, mutta kiesi romuksi. Jos autossa olisi ollut kasko, niin tässäkään ainakaan täyttä korvausta ei olisi tullut.
          Jos tällaisessa tapauksessa joltain lähtee henki ja laiton madallus "arvotaan" voittajaksi onnettomuuteen, artisti maksaa. Ongelmaa ei juuri ole jos renkaan profiili on samalla erittäin matala. Kannattaa kuitenkin huomioida em.yhtälö kun yli 40mm:n madalluksiin mennään. Varsinkin jos samassa kiesissä käytetään kuitenkin korkeaprofiilisia talvirenkaita. Nimittäin jos rengas sattuu puhkeamaankin talvella ja toisenpuolen alusta nappaa kiinni, niin sitten mennään ja kuskista tulee matkustaja ennenkuin ennättää kissan sanoa, varsinkin jos satutaan olemaan kaarteessa. Eli mittailkaapa piruuttanne kuinka käy jos se 65 sarjan talvikiekko päästää ilmansa pihalle.

          Comment

          • Remotion
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 15249
            • Ajamisen Iloa

            #20
            sit sattuu. se on selvää jo ilman mittailua ;|
            mutta kesärenkailla ei sitten onneksi tuota riskiä ole.
            Z3 coupé individual

            F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
            E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

            Comment

            • habahaba
              Bimmer Rookie
              • Aug 2005
              • 112

              #21
              Noita tüv-lappuja ei muuten tarvitsisi edes näyttää katsastuksessa vm. 95 autossa, vasta 96-> ja eteenpäin. Lisää: http://ffp-motorsport.com/tuning/alusta2.php

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎