Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bensaputken valmistus
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHuolella tehtynä ei tuossa ole mitään ongelmaa. Komentti nyt oli lähinnä tarkoitettuSupra^:lle, joka tuntui olevan kauhistunut siitä, että joku tekee itse bensaputket.
Topicin aloittajalle:
Jos auto on BMW, ja putkilinjoihin ei tule muutoksia vrt. alkuperäiseen, niin kannattaa ilman muuta tsekata paikalliselta BMW-jälleenmyyjältä alkuperäisten putkien hinta. Mulla maksoi E34:een valmiiksi taitellut 31e & 35e.Last edited by Supra^; 18-11-2012, 02:15.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostAnteeksi, mitä? Lue huolellisemmine39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Ja noihin jarruputkien tekoonhan on työkaluja hydrauli"prässeistä" sellaisiin sormiveivattaviin, vähän pienempiin kuin tuo kuvan työkalu. Olen itse jälkimmäisiin hyvin tykästynyt kun joutuu kuitenkin joskus tosi ahtaassa paikassa vääntämään. En tiedä vaan mistä noita pieniä laadukkaita sarjoja enään saisi. Jos on vinkkiä niin otetaan mielellään vastaan.
Ja ideahan noissa työkaluissa on kaikissa sama eli puristetaan putken pää sellaiseen "kartio" muotoon joka sitten tiivistyy liitoksesta jatkuvan kappaleen vastakartiota vastaan.Last edited by Perlenbacher; 25-11-2012, 18:11.
Comment
-
-
Mtäs jengi täällä sekoilee. Jarruutkethan on ihan tajuttoman ohutta putkea. Eihän sellaista voi polttoaineputkiksi tehdä. Siitä nyt lähinnä kirjoitin.
FIA:n säännöissä muuten vaaditaan min 70 bar-putkea/letkua polttoainekäyttöön. Hassusti esim Earlin liittimet on mitoitettu 69 bar:lle (tai siis vastaavala psi paineelle). Naureskelimme yhden AKK:n tekniikkakaverin kanssa, että oikeastaan niitä lentokoneliittimiä ei saisi kilpureissa käyttää
Kyllähän minä sen tiedän, että polttoaineputkissa on max 10 bar, yleensä luokkaa 2,5 - 3,5 bar, kilpureissakaan. On tuo 70 kyllä "vähän" ylimitoitettua.
Kirjoitin myös, että liittimien tekeminen ei ole mitään rakettitiedettä. Huolellisuutta vaan peliin.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostMtäs jengi täällä sekoilee. Jarruutkethan on ihan tajuttoman ohutta putkea. Eihän sellaista voi polttoaineputkiksi tehdä. Siitä nyt lähinnä kirjoitin.
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostNiin tuota jarruputkea nyt löytyy hiukka isompiakin kokoja kuin tuo 4.75mm...BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Haponkestävä hydrauliputki on ikuista ja hyvin taittuu 10/12mm putki motonetin halppis putkentaivuttimella.
Ja liitokset tietty tällasilla hydrauliversioilla:
Last edited by Thuppu; 25-11-2012, 20:09.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostHaponkestävä hydrauliputki on ikuista ja hyvin taittuu 10/12mm putki motonetin halppis putkentaivuttimella.
Ja liitokset tietty tällasilla hydrauliversioilla:
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postsiinä on oikee ratkaisu samanlaiset itellä mut vihreillä kiinikkeillä ja vähempi.
Comment
-
Comment