Toivottavasti oikea topic... moi
Löytyy auto johon vetäviinpyöriin vanne kiinni, porakone, kolmiohiomakone, rälläkkä. Ehkä konevuokraamosta hiekkapuhalluslaite? tai edullisen käy ostamassa....
Ehkä tuon halkeilleen kohdan reunojen loivennus ja maalia ja lakkaa perää?
Koitan ensin pestä todella hyvin ja ehkä patapataa tai jotain millä kaikki moska irtoaa ja sitten tuon lohkeilleen kohdan erittäin kevyt hionta/rapsutus ja sitten kiillotus ja vahaus.
Eli mulla olis aluvanteet missä reunoista maali / lakka lohkeillut, ei ole ns huulivanteet vaikka puolasta vanteen reunaan on n. 10-20 mm.
Millä noi syvennykset kannattais hioda vai kannattaako? Jos jättää syvennykset rauhaan ja hiois vaan ton reunan puoliin asti, tyhmän näköistä?
Maali lohkeillut irti pelkästään reunasta mitä niille kannattais tehdä, jos hinkkaan alumiiniin asti ja kiillotan niin onko tämä nyt se huulen kiillotus vai kuuluuko siihen jättää maalia? Vastaan itse itselleni: ON
Puhallutus pelkästään reunalle, onnistuuko? Vastaan itse itselleni: EI KANNATA
Ja mites maalaus, spray ja lakka päälle vaiko maalaamoon pulverilla pelkkä reuna? Vastaus: Joko kiillotus tai sitten paikkamaalaus tarvittaessa jos hionnan jälkeen näyttää huonolta
Ajatuksena kunnon pesu ensin, sitten tuo ns huuli osa kiiltäväksi tai kunnostus. Auton väri on hopea (sterling silver). Saa ehdottaa eri ratkaisuja ja ääni kiillotukseen tai maaliin esim mattamustaksi / paikkamaalaus.
Budjetilla tietty kaikki. ja vanteet on todella paljon samantyyliset kuin azev a mutten tiedä kenen valmistamat kun ei lue missään. Ainoo mitä lukee et on made in italy. ois kiva saada tietää valmistaja jos myyn joskus noi. Taitaa olla brock b1.
Kuvista puuttuu keskilätkät jotka on tallessa ja niissä on bmw merkit. Vanteet on 8,5x17" et 13. Ja jako tietty 5x120. Muita tietoja: tälläsiä numeroita löysin 802, 9085 ja pcd 120b5 (tämä indikoi 5x120 jakoa?) tietty et 13, 8,5x17 H2 (leveys ja tuumat, ?) T6 34476 (viimeinen ehkä 5) ja 718D tai T18D.
tässä kuvat:
ja huulesta irronnut lakka/maali :
Tässä vielä kuva vanteista auton alla, tosin ilman keulan madallusta -30 mm joten nyt ei keuli enään.
Löytyy auto johon vetäviinpyöriin vanne kiinni, porakone, kolmiohiomakone, rälläkkä. Ehkä konevuokraamosta hiekkapuhalluslaite? tai edullisen käy ostamassa....
Ehkä tuon halkeilleen kohdan reunojen loivennus ja maalia ja lakkaa perää?
Koitan ensin pestä todella hyvin ja ehkä patapataa tai jotain millä kaikki moska irtoaa ja sitten tuon lohkeilleen kohdan erittäin kevyt hionta/rapsutus ja sitten kiillotus ja vahaus.
Eli mulla olis aluvanteet missä reunoista maali / lakka lohkeillut, ei ole ns huulivanteet vaikka puolasta vanteen reunaan on n. 10-20 mm.
Millä noi syvennykset kannattais hioda vai kannattaako? Jos jättää syvennykset rauhaan ja hiois vaan ton reunan puoliin asti, tyhmän näköistä?
Maali lohkeillut irti pelkästään reunasta mitä niille kannattais tehdä, jos hinkkaan alumiiniin asti ja kiillotan niin onko tämä nyt se huulen kiillotus vai kuuluuko siihen jättää maalia? Vastaan itse itselleni: ON
Puhallutus pelkästään reunalle, onnistuuko? Vastaan itse itselleni: EI KANNATA
Ja mites maalaus, spray ja lakka päälle vaiko maalaamoon pulverilla pelkkä reuna? Vastaus: Joko kiillotus tai sitten paikkamaalaus tarvittaessa jos hionnan jälkeen näyttää huonolta
Ajatuksena kunnon pesu ensin, sitten tuo ns huuli osa kiiltäväksi tai kunnostus. Auton väri on hopea (sterling silver). Saa ehdottaa eri ratkaisuja ja ääni kiillotukseen tai maaliin esim mattamustaksi / paikkamaalaus.
Budjetilla tietty kaikki. ja vanteet on todella paljon samantyyliset kuin azev a mutten tiedä kenen valmistamat kun ei lue missään. Ainoo mitä lukee et on made in italy. ois kiva saada tietää valmistaja jos myyn joskus noi. Taitaa olla brock b1.
Kuvista puuttuu keskilätkät jotka on tallessa ja niissä on bmw merkit. Vanteet on 8,5x17" et 13. Ja jako tietty 5x120. Muita tietoja: tälläsiä numeroita löysin 802, 9085 ja pcd 120b5 (tämä indikoi 5x120 jakoa?) tietty et 13, 8,5x17 H2 (leveys ja tuumat, ?) T6 34476 (viimeinen ehkä 5) ja 718D tai T18D.
tässä kuvat:
ja huulesta irronnut lakka/maali :
Tässä vielä kuva vanteista auton alla, tosin ilman keulan madallusta -30 mm joten nyt ei keuli enään.
Comment