Joo, huomasin että ratti heiluu siihen malliin, että epäilen sen olevan löysällä. Miten tuon saa "auki"? Arvaako tota mennä sorkkimaan vai tuleeko pussi silmille?
Siis tämmönen ratti.
Joo, huomasin että ratti heiluu siihen malliin, että epäilen sen olevan löysällä. Miten tuon saa "auki"? Arvaako tota mennä sorkkimaan vai tuleeko pussi silmille?
Siis tämmönen ratti.
Se varmaan tarttee sähkösen signaalin se bägi että se laukee --> akunkenkä irti ja sitte tutkimaan *mutu*
Eli, tarviiko minun irrottaa mitään muuta kuin nuo T-27 kannalla olevat pultit päästäkseni kiristämään/tarkistamaan ratin pultti? Jos irrotan akun navan niin nollautuuko kello? Mielestäni kellon oikeaan aikaan laittaminen on hankalaa minun olemattomalla saksan kielen taidolla.
Frendiz, kiitos ohjeesta.
Olet varmaan jo tarkistanutkin rattiputken alaosassa, siellä polkimien lähellä olevan kiristysmutterin, jolla kiristetään säädettävä rattiakseli sopivan jämäkäksi, kuitenkin niin löysälle, että pituussäätö toimii vaivatta? Olipas lausetta.
Kyseinen mutteri vain on sellainen, joka löystyy ajan mittaan ja tuo välystä ohjaukseen. Muistaakseni sitä polkimien päällä olevaa "pahviakaan" ei tarvitse irroittaa.
Olet varmaan jo tarkistanutkin rattiputken alaosassa, siellä polkimien lähellä olevan kiristysmutterin, jolla kiristetään säädettävä rattiakseli sopivan jämäkäksi, kuitenkin niin löysälle, että pituussäätö toimii vaivatta? Olipas lausetta.
Tuohan se nimenomaan kaikissa kolmenelosissa kolisee. Kuskin jalkatilan yläpuoleinen muovipaneeli irti ja sieltähän se mutteri jo polkimien luona pilkottaa. Jos ei auta niin sitten ohjausvaihdetta kiristämään.
Joo, ratin pultti oli 4 kierrosta löysällä.
Voisko joku kertoa onko tota rattia käytetty paljonkin e-34:sessa? Alkuperäinen vaikuttaisi olevan valmistusleimojen/valmistusajan mukaan. Kuitenkin sisältä löytyy merkintä e-38. Kaverilta löytyy ko. auto mutta ratti ei kyllä muistuta tippaakaan tota.
Comment