Entisen E91:n alla ollu Nankangit NS-2 19" sarja(235/35 & 265/30) ja olivat yllättävän asialliset, huomioiden hinnan. Kumhot oli joskus nelikko audin alla 235/35-19 koossa ja nekin erittäin toimivat. Tällähetkälle kallistumassa ton Kumhon puoleen. Sarja tulossa Supra mkIV alle.
Toi fipio-reifen.com on itsella ennestään tuntematon lafka. Camsskillistä tullu useemmat pallot tilattua..
Laitoin tuossa alle 225/50/16 kesärenkaat E46:seen. Viime syksyllä ajelin 2,5bar paineilla, nyt laitoin kokeeksi 2,8. Mitään eroa en huomannut, mutta millaisia paineita suosittelisitte?
Laitoin tuossa alle 225/50/16 kesärenkaat E46:seen. Viime syksyllä ajelin 2,5bar paineilla, nyt laitoin kokeeksi 2,8. Mitään eroa en huomannut, mutta millaisia paineita suosittelisitte?
Noi 2,8bar on varmaan aika lähellä! Kokeile taakse 3.0bar ja eteen 2.8bar.
Onko kenelläkään kokemuksia Nankang NS-20? Itsellä ollu joskus Nankangin NS-2 ja muuten olin tyytyväinen, mutta oli aika löysä runkoiset ja kuluessaan rupesivat vouvaamaan. Silloin ajattelin että enää ei halpis renkaita alle tule, mutta ulkomailta meinasin vanteet tilata niin tarjoavat niin huokeasti nuita Nankageja että halpa hinta houkuttaa.
Kysyimpä syksyllä renkaita yhdestä rengasliikkeestä ja siellä olivat kyllä sitä mieltä, että kyllä tuon kokoiset kannattaa tilailla.
Myivät kyllä myös itse tähän kategoriaan kuuluvia renkaita.
Itse olen muutamat viimeiset kesärenkaat tilannut pääosin Camskill:stä ja ovat kyllä olleet asennustöidenkin jälkeen edullisempia kuin mitä tarjouksia olen saanut täältä rengasliikkeistä.
Paljon on tullu noita Minerva/Imperial F107/Ecodriver renkaita asennettua ja toimiviksi on asiakkaat kehunu. Itelle tulee myös kesäksi eteen nuo, joten raportoidaan sitten omakohtaiset kokemuksetkin.
Mikä olisi sitten noista "kiina" renkaista jäykkärunkoinen? Vai onko mikään? En haluaisi enää viimekesän tunnelmaa kun oli takana Ns-2 ja edessä Hankookit ja toisinpäin ei voinut laittaa kun naksut ulisi ja jollotti niin pirusti?
Comment