***ratkaistu*** Ekassa liikkeessä väärä kiinnitys tapa tasapainokoneeseen joka ottikin vanteen keskiön kiinnitykseen jonka johdosta vanne oli hieman vinossa koneessa.
Nyt täysin suorat vanteet ja hyvät ajaa 9.4.13 että in ur face vääräuskoiset ja panettelijat kyl mää vanteeni tunnen (sori mut vitutti noi tollaset syyttävät vastaukset) ja rengas asentaja sano et kyl sen huomaa jos ajaa vanteen solmuun kun rupee heti vispaa ellei sit oo kyse alessiosta (kuulemma muovailuvahaa joka menee normiajossa jo)
Samalla totesivat raidetangon sisemmän pään väljäksi ja että vasen etuiskari vuotaa (nyt vasta itsekkin huomasin) jännä et meni leimasta läpi kummiskin myös haljenneella tuulilasillakin 1kk sitten.
Ajoin viime kesänä samoilla vanteilla niinkuin joka kesä, kesän lopussa laitoin vanteet lappeelteen 2 vanteen pinoihin tasaisesti ja tasaiselle. Kylmä pihavarasto ainoastaan omassa käytössä.
ostin suht uudet kumit n. 3000 km ajetut linglong 17" jotka sitten kävin asennuttamassa vianorilla 4-6.4.13 en muista.
Vianorilla paljastui että jokainen vanne muka vakavasti kieroja, viime kesänä toimi ihan täysin eikä täristänyt.
Nyt talven aikana aluvanteet menneet kieroksi itsekseen, voiko olla mahdollista? (tuskin)
kyselin sitten että oisko renkaissa pystyheittoa niin pahasti, vastasi että ei kun selvästi on vanteet kierot kun vemputtivat koneessa siihen malliin.
Nyt oikeesti ihmetyttää että kuka on tiirikoinut itsensä mun varastoon ja ajanut renkailla kattariin jonka jälkeen palauttanut renkaat takaisin lukittuun varastoon = ).
Oisko todennäköisempää että kyseinen kaveri tehnyt jotain väärin asennusvaiheessa? Vanteet on 8,5" ja etunakit on 215/45-17" ja takana 225/45/17". Joten eturenkaat on ns. venytetty paikalleen hieman mutta sekään ei selitä takavanteita jotka ns. normien mukaiset.
Sanokaa nyt joku mulle että mitä v***** on tapahtunut...
vanteet tietty suht likaiset ja tasapainotus tehtiin ilman keskiöitä joten voisko johtua siitä. Ei siellä nyt kummiskaan mitään isoja mutapaakkuja ollut.
Tasapainotus kone pysäytti renkaan jonka jälkeen asentaja pyöritti renkasta käsin jotta kone näytti vähemmän punaisia valoja ja sitten lätkäisi painot renkaan alimpaan kohtaan minun mielestäni.
Ostin kumit btcf jäseneltä hänen vanhempiensa kotipihasta ja rahasta tuskin oli puutetta joten en jaksa uskoa että olisi kusettanut.
yhdestä kumista puuttui sisäreunasta pieni palanen n 2x1cm kokoluokkaa mutta ilmat pysyy kummiskin.
Voisko olla että kylmässä varastossa talven seisseet renkaat ja vanteet vietiin sisälle jossa rupesivat laajenemaan epätasaisesti ja sen takia kieroa näytti kone?
Oireet ajossa +60 vauhdissa vispaa välillä erittäin rajusti ja välillä ei meinaa ees huomata.
Nyt täysin suorat vanteet ja hyvät ajaa 9.4.13 että in ur face vääräuskoiset ja panettelijat kyl mää vanteeni tunnen (sori mut vitutti noi tollaset syyttävät vastaukset) ja rengas asentaja sano et kyl sen huomaa jos ajaa vanteen solmuun kun rupee heti vispaa ellei sit oo kyse alessiosta (kuulemma muovailuvahaa joka menee normiajossa jo)
Samalla totesivat raidetangon sisemmän pään väljäksi ja että vasen etuiskari vuotaa (nyt vasta itsekkin huomasin) jännä et meni leimasta läpi kummiskin myös haljenneella tuulilasillakin 1kk sitten.
Ajoin viime kesänä samoilla vanteilla niinkuin joka kesä, kesän lopussa laitoin vanteet lappeelteen 2 vanteen pinoihin tasaisesti ja tasaiselle. Kylmä pihavarasto ainoastaan omassa käytössä.
ostin suht uudet kumit n. 3000 km ajetut linglong 17" jotka sitten kävin asennuttamassa vianorilla 4-6.4.13 en muista.
Vianorilla paljastui että jokainen vanne muka vakavasti kieroja, viime kesänä toimi ihan täysin eikä täristänyt.
Nyt talven aikana aluvanteet menneet kieroksi itsekseen, voiko olla mahdollista? (tuskin)
kyselin sitten että oisko renkaissa pystyheittoa niin pahasti, vastasi että ei kun selvästi on vanteet kierot kun vemputtivat koneessa siihen malliin.
Nyt oikeesti ihmetyttää että kuka on tiirikoinut itsensä mun varastoon ja ajanut renkailla kattariin jonka jälkeen palauttanut renkaat takaisin lukittuun varastoon = ).
Oisko todennäköisempää että kyseinen kaveri tehnyt jotain väärin asennusvaiheessa? Vanteet on 8,5" ja etunakit on 215/45-17" ja takana 225/45/17". Joten eturenkaat on ns. venytetty paikalleen hieman mutta sekään ei selitä takavanteita jotka ns. normien mukaiset.
Sanokaa nyt joku mulle että mitä v***** on tapahtunut...
vanteet tietty suht likaiset ja tasapainotus tehtiin ilman keskiöitä joten voisko johtua siitä. Ei siellä nyt kummiskaan mitään isoja mutapaakkuja ollut.
Tasapainotus kone pysäytti renkaan jonka jälkeen asentaja pyöritti renkasta käsin jotta kone näytti vähemmän punaisia valoja ja sitten lätkäisi painot renkaan alimpaan kohtaan minun mielestäni.
Ostin kumit btcf jäseneltä hänen vanhempiensa kotipihasta ja rahasta tuskin oli puutetta joten en jaksa uskoa että olisi kusettanut.
yhdestä kumista puuttui sisäreunasta pieni palanen n 2x1cm kokoluokkaa mutta ilmat pysyy kummiskin.
Voisko olla että kylmässä varastossa talven seisseet renkaat ja vanteet vietiin sisälle jossa rupesivat laajenemaan epätasaisesti ja sen takia kieroa näytti kone?
Oireet ajossa +60 vauhdissa vispaa välillä erittäin rajusti ja välillä ei meinaa ees huomata.
Comment