Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Michelinin kitkaa sanotaan että ois vähemmän lötköt kun hakkapelitta R2.. joten taitaa siihen taittua. Paikallinen rengasliike teki melko hyvän tarjouksen pelkistä renkaista. Noh, katsellaan vielä vaihtoehtoja viikonlopun yli.
Tossa olisi kitkoja vaihtoehdoiksi:
Last edited by Antti O; 05-12-2014, 18:34.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOliko se nyt niin että sitä paremmin bmw kulkee suoraan mitä löysempi renkaan runko on? Muistelen Hemin näin joskus linjanneen.
Hylkäsin tuon 16" kitkarengassarjan, nyt harkinnassa 17" kitkat e46 alle. Nastat on melkein saman hintasia, ehkä hieman kalliimpia.
Michelin XI3 kitkat olisi n. 780€ sarja + rengastyöt
Muitakin suosituksia voi pistää, 225/45/17Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostContikat on kyllä hyvät. Harmittaa kun ei tullu tähänkin ostettua. Hetken tosiaan ajelin E39:llä noilla 245/40R18 ContiIceContacteilla ja toimi. Hakka kasitki ihan jees, mutta harmittaa tuo nastojen kestämättömyys.
Originally posted by LasseE View PostEikös kannattaisi laittaa Kumhon Wi31:set..Olisi aika paljon edullisemmatkin ja yhtä hiljaiset kuin nuo kitkat.Peukku tälle..!
sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMichelinin kitkaa sanotaan että ois vähemmän lötköt kun hakkapelitta R2.. joten taitaa siihen taittua.
Michelin on nopeusluokkaa H joten tukevampi runko. Uutena pintaa ~0,5mm vähemmän kuin muissa joka lisää tukevuutta.
Suoraan sanottuna vituttaa kun en itsekkin ostanut Michelin kitkoja.
Comment
-
-
Ei voi kovin lötköiks sanoo R2 kitkoja, kun vannekoolla pelaa profiilia pienemmäksi. 19" R2 alla, eikä tunnu kovin lötköltä. Tottakai on löysempi mitä kesäiset, siihenhän se pohjoismaisen ja etenkin kitkarenkaatn pito perustuu..
Sama oli HKPL 5 kanssa, kun koko oli 295/30R22, niin ei paljoa ollut mistä antaa periksi
Mutta perus 15" ja 16" renkaissa kaikki pohjoismaihin olosuhteisiin tehdyt matalamman nopeusluokan rungot ovat aika veteliä kun aletaan autoa heijailemaan eestaas.
F30 kanssa meinasi olla ongelmia kitkoilla, kun pehmeä runko periksiantavan lamellin kanssa alkoi nopeasti herjaamaan luistonestoa.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Itellä on molemmissa 35 profiililla hakka7 ja aivan unelmat talvirenkaat. Ei tarvi ekaa kuukautta kiertää kokeilemassa pultteja, että nyt täytyy jonkun olla löyhällä.
Nastat ja renkaat muutenkaan ole menneet miksikään (1&2talvea), vaikka ei mitenkään säästelijäästi ole ajettu, kuin sisäänajo.Last edited by Matson^; 06-12-2014, 13:07.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostEi voi kovin lötköiks sanoo R2 kitkoja, kun vannekoolla pelaa profiilia pienemmäksi. 19" R2 alla, eikä tunnu kovin lötköltä. Tottakai on löysempi mitä kesäiset, siihenhän se pohjoismaisen ja etenkin kitkarenkaatn pito perustuu..
Sama oli HKPL 5 kanssa, kun koko oli 295/30R22, niin ei paljoa ollut mistä antaa periksi
Mutta perus 15" ja 16" renkaissa kaikki pohjoismaihin olosuhteisiin tehdyt matalamman nopeusluokan rungot ovat aika veteliä kun aletaan autoa heijailemaan eestaas.
Comment
-
-
Saattaa conti jäykempi olla, mutta kamalat lullat ne winterwiking5:set(?) oli kuuskmpin alla 245/40 koossa, vertaa nykyisiin. Perä seuraa tunnin jäljessä sitä mitä etupää on puolituntia sitten toivonut.
Tietty makuasioita omalla tavallaa, tykkään ja olen tottunut ettei rengas jousta hirveästi.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTarkoitin nastarenkaita.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostAah joo, samoin! Muistin mallin väärin, eli icecontactia tarkoitin
Comment
-
-
Onko kenelläkään kokemuksia Kumho/Marshal KW27 kitkoista, miten noilla pärjää Etelä-Suomen pääosin sulissa tai loskaisissa mutta toisinaan myös jäisissä talvikeleissä?
Myös kokemukset muista "Keski-Euroopan" kitkarenkaista kiinnostaa, erityisesti koossa 225/45R17.Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment
-
Comment