Mut ei missään tapauksessa mitään suomi luukkua! HYI SAATANA JA ISO YÖK!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka kattoluukku-> ei-luukullliseen bemuun?
Collapse
X
-
Originally posted by jazmaMillainen on suomiluukku? Tämä on sellainen katon myötäinen jota ei hoksaa muutenku päältäpäin katsottuna..
Meilläpäin semmosta kutsutaan vessanpönton kanneksi, on ne niin hirveitä että.
Kuinka joku ikimaailmassa on voinut joskus ehjään kattopeltiin tehdä reijän ja masentaa siihen semmosen kattoikkunan ja vielä maksaa siitä.
Tuollaisen kattoikkunan keksijältä olis pitäny ihan ensimmäiseks katkoa vesurilla kädet ranteista poikki, niin ei olis ehtinyt semmosta värkkäämään.
Oma mielipide jälkeenpäin asennetusta tehtaan kattoluukusta: UNOHDA!.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Paras tulee kun ottaa ikkunat pois, pistehitsit auki tiivisteiden alta ja vaihtaa koko katon pintapellin. Ja tulee varmasti suora katto ja säästää aikaa kun ei tarvitse hioa isoa kittipintaa ym. Tolppien katkaisu on sitten työläämpi homma kun joutuu mittailemaan ikkunoilla miten sopii, riippuu tietty miten tarkasti tekee. Parempi kuitenkin tuo pintapellin vaihto.
Korikorjaus kirjoista löytää hyvin ohjeita kattojen vaihtoon.
Comment
-
-
Tuo katon pintapellin leikkely ja hitsailu on täysin tuhoontuomittu vaihtoehto. Tai jos totta puhutaan, se ei todellakaan ole edes vaihtoehto.
Tämän tyyppinen homma tehdään AINA niin että pelkkä katon pintapelti vaihdetaan. Siis mitään pilareita ei katkota. Homma lähtee niin että kaikki lasit irroitetaan ja katon sisäverhoukset puretaan. Haetaan biltemasta 3-5 pistehitsin irtiporausterää(jos ei ole ennen poraillut) ja vanha ja uusi kattopelti porataan irti autoista.
Luukkupelli paikoilleen ja hitsaus porareijistä. Hionta, pohjaväri,Kori/saumakitit,väriä ja lasit paikoilleen. Eikä unohdeta "sadevesiviemäreitä". Parin päivän homma hyvin tehtynä.
Comment
-
-
Originally posted by HemiTuo katon pintapellin leikkely ja hitsailu on täysin tuhoontuomittu vaihtoehto. Tai jos totta puhutaan, se ei todellakaan ole edes vaihtoehto.
Tämän tyyppinen homma tehdään AINA niin että pelkkä katon pintapelti vaihdetaan. Siis mitään pilareita ei katkota. Homma lähtee niin että kaikki lasit irroitetaan ja katon sisäverhoukset puretaan. Haetaan biltemasta 3-5 pistehitsin irtiporausterää(jos ei ole ennen poraillut) ja vanha ja uusi kattopelti porataan irti autoista.
Luukkupelli paikoilleen ja hitsaus porareijistä. Hionta, pohjaväri,Kori/saumakitit,väriä ja lasit paikoilleen. Eikä unohdeta "sadevesiviemäreitä". Parin päivän homma hyvin tehtynä.Last edited by nullzwei; 04-03-2005, 02:22.
Comment
-
-
Originally posted by T3Suomiluukku on semmonen iki-ihana Finlandia-kattoikkuna, OOOHHHH....!
Oma mielipide jälkeenpäin asennetusta tehtaan kattoluukusta: UNOHDA!
Ohan ne hirveitä kyllä, poistaminenkin on hirvee savotta.Olli.
Comment
-
Comment