Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inpa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janiniemi
    Bimmer Rookie
    • Dec 2011
    • 130
    • P-pohjanmaa

Inpa

Eli tarvisin selkeät ohjeet inpan asennukseen ja suomeksi Ja oisko jollakin heittää inpan asennus ohjelmaa mulle ? Jos on turha avata uusi topicci niin saa poistaa. Ja tietokone windows vista
    E60 523i ....Ex e39,e28,e30,e34,36

Ei huolet lopu, ne vaihtuvat. Vai miten se meni.
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 9987
    • KVLA

Laitappa searchiin vaikka: inpan asennus

Comment

• Janiniemi
      Bimmer Rookie
      • Dec 2011
      • 130
      • P-pohjanmaa

Vähä semmonen ongelma ko tilasin kaapelin ja mukana tuleva cd oli kaput niin tarvisin toimivan ohjelman. Olen lukenut inpa asennus ohjeita searsin avulla ja ajattelin että helpoimmalla pääsee kun kysyy täälä suoraan. :think
      E60 523i ....Ex e39,e28,e30,e34,36

Ei huolet lopu, ne vaihtuvat. Vai miten se meni.

Comment

• janke
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2010
        • 3667
        • seinäjoki

Saako tuota Inpa-ohjelmaa jostain netistä, kun levy on mennyt hukkaan ja koneeltakin se on hävinnyt:think
        Bmw 316 E30 -88

Comment

• Tommix
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 5400
          • S:t Karins

Originally posted by Heguli 31 View Post
          Laitappa searchiin vaikka: inpan asennus
          +1 aika monta topikkia tästäkin jo foorumilta löytyy.
          Originally posted by Janiniemi View Post
          Vähä semmonen ongelma ko tilasin kaapelin ja mukana tuleva cd oli kaput niin tarvisin toimivan ohjelman. Olen lukenut inpa asennus ohjeita searsin avulla ja ajattelin että helpoimmalla pääsee kun kysyy täälä suoraan. :think
          Originally posted by janke View Post
          Saako tuota Inpa-ohjelmaa jostain netistä, kun levy on mennyt hukkaan ja koneeltakin se on hävinnyt:think
          vink vink, guuggelliin hakusanaksi inpa, sitten vain etsimään linkkiä josta voi ladata. Ja omalla vastuulla.
          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• BiltemaMotorWork
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2013
            • 460
            • Joensuu

Minulla on tinattava 7 napainen ads interface. Ongelma: siitä pitäisi yhdistää kaksi johtoa (paikoista TXD2 ja SI RESET) pinniin 17. Minulla ei tule autossa pin 17 mitään johtoa. Voiko ne yhdistää joihinkin muihin pinneihin (mihin?) vai onko minulla väärä ads? Ja toinen ongelma, tietokone ei tunnista usb laitetta eli ads on yhdistetty sarjaporttiadapterilla usb porttiin. Johtuuko tämäkin siitä kun kaksi johota ei ole yhdistetty? INPA toimii ja autona 525i e34 '91.

Comment

• HTK12
              BTCF Member
              • Jul 2011
              • 10949
              • Joensuu

Originally posted by BiltemaMotorWork View Post
              Minulla on tinattava 7 napainen ads interface. Ongelma: siitä pitäisi yhdistää kaksi johtoa (paikoista TXD2 ja SI RESET) pinniin 17. Minulla ei tule autossa pin 17 mitään johtoa. Voiko ne yhdistää joihinkin muihin pinneihin (mihin?) vai onko minulla väärä ads? Ja toinen ongelma, tietokone ei tunnista usb laitetta eli ads on yhdistetty sarjaporttiadapterilla usb porttiin. Johtuuko tämäkin siitä kun kaksi johota ei ole yhdistetty? INPA toimii ja autona 525i e34 '91.
              ADS ei toimi usb adapterin kanssa. Eli koneessa pitäisi olla oikea sarjaportti.
              Last edited by HTK12; 24-03-2016, 19:55.
              e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎