Eli tarvisin selkeät ohjeet inpan asennukseen ja suomeksi Ja oisko jollakin heittää inpan asennus ohjelmaa mulle ? Jos on turha avata uusi topicci niin saa poistaa. Ja tietokone windows vista
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inpa
Collapse
X
-
Vähä semmonen ongelma ko tilasin kaapelin ja mukana tuleva cd oli kaput niin tarvisin toimivan ohjelman. Olen lukenut inpa asennus ohjeita searsin avulla ja ajattelin että helpoimmalla pääsee kun kysyy täälä suoraan. :thinkE60 523i ....Ex e39,e28,e30,e34,36
Ei huolet lopu, ne vaihtuvat. Vai miten se meni.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostLaitappa searchiin vaikka: inpan asennus
Originally posted by Janiniemi View PostVähä semmonen ongelma ko tilasin kaapelin ja mukana tuleva cd oli kaput niin tarvisin toimivan ohjelman. Olen lukenut inpa asennus ohjeita searsin avulla ja ajattelin että helpoimmalla pääsee kun kysyy täälä suoraan. :thinkOriginally posted by janke View PostSaako tuota Inpa-ohjelmaa jostain netistä, kun levy on mennyt hukkaan ja koneeltakin se on hävinnyt:thinkKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Minulla on tinattava 7 napainen ads interface. Ongelma: siitä pitäisi yhdistää kaksi johtoa (paikoista TXD2 ja SI RESET) pinniin 17. Minulla ei tule autossa pin 17 mitään johtoa. Voiko ne yhdistää joihinkin muihin pinneihin (mihin?) vai onko minulla väärä ads? Ja toinen ongelma, tietokone ei tunnista usb laitetta eli ads on yhdistetty sarjaporttiadapterilla usb porttiin. Johtuuko tämäkin siitä kun kaksi johota ei ole yhdistetty? INPA toimii ja autona 525i e34 '91.
Comment
-
-
Originally posted by BiltemaMotorWork View PostMinulla on tinattava 7 napainen ads interface. Ongelma: siitä pitäisi yhdistää kaksi johtoa (paikoista TXD2 ja SI RESET) pinniin 17. Minulla ei tule autossa pin 17 mitään johtoa. Voiko ne yhdistää joihinkin muihin pinneihin (mihin?) vai onko minulla väärä ads? Ja toinen ongelma, tietokone ei tunnista usb laitetta eli ads on yhdistetty sarjaporttiadapterilla usb porttiin. Johtuuko tämäkin siitä kun kaksi johota ei ole yhdistetty? INPA toimii ja autona 525i e34 '91.Last edited by HTK12; 24-03-2016, 19:55.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment