Pesetin perjantaina auton ja nyt ei kuskin ovesta toimi avaus eikä sulku ja jos napista tai toisesta ovesta ovet avaa yrittää lukita ovet heti. Mikähän siinä kastui tai hajosi? Onkohan jotain jota kannattaa kokeilla? Sinänsä harmillisesti hajosi, että auto on juuri menosa vaihtoon, eikä jaksaisi mitään ylimääräistä jumpata.
Keyless go sekoilee
Collapse
X
-
E65:ssähän tuo on tyyppivika, ja korjaustoimenpide kahvan vaihto (mullakin vaihdettiin). F-sarjalaisten osalta en ole kuullut vastaavaa, mut eiköhän se ole samaa tekniikkaa. Vikoineen...
Pysytkö Siebenissä, vai tuleeko muuta tilalle?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
-
Joo puhaltelin kompuralla siitä kahvan kohdalta vettä pois ja ikkunan välissä, aikapaljon sitä siellä oli, alkoi kyllä taas toimia, mutta ei se vielä kuivunut kokonaan. Pitää katsoa, tällä aikataululla ei ehdi kahvaa vaihdattaa, sehän pitäisi maalauttaa. Auto oli tosiaan torstaina huollossa ja ei mitään vikaa ja sitten parkkihallin pojat taas perjantaina veti överi iloisesi painepesurilla, mä olen siitä ennenkin heille sanonut.... kun muutaman muunkin asian ovat eri autoissa rikkoneet sillä ylettömällä painepesurin käytöllä, no ei voi mitään.Originally posted by touring39 View PostE65:ssähän tuo on tyyppivika, ja korjaustoimenpide kahvan vaihto (mullakin vaihdettiin). F-sarjalaisten osalta en ole kuullut vastaavaa, mut eiköhän se ole samaa tekniikkaa. Vikoineen...
Pysytkö Siebenissä, vai tuleeko muuta tilalle?
Siebeni oli kakkos vaihtoehto, mutta kun oli tuohon tullut jo se rapia 100 k kilsoja ja uutta Siebeniä ei ole vielä esitelty, joten vaihtoehdoksi valikoitu Stuttgartin vastine
kun se oli uusin malli tuossa genressä. Ykkönen oli eri genren vekotin, eli iso Range, mutta ei siitä mitenkään päässyt kauppaan :think. Pöllö-öljyllä edelleen mennään, mutta akseliväliksi halusin pitkän, kun harmitti tuo lasten takapenkillä koipien oikominen, jos tuossa mahtuisivat paremmin välttämään etupenkkiläisten potkimista. No jos ensivuonna uusi Siebeni saadaan markkinoille, niin kai ton siihen parin vuoden päästä voisi vaihtaa tai jos tulisi 8 Grand Coupe......
"When the facts change, I change my mind."
Comment
-
Ohho. Vaatii varmaan vähän tottumista se uuden auton Tokyo-by-night -fiilis pilleineen ja viheltimineen...
Tuu sitten kertomaan objektiiviset plussat ja miinukset kilpakumppaneista!Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
Toi Tokio-by-night fiilis on tuttua :-) se tuli koettua ensimmäisen kerran yli 20 vuotta sitten, kun vaihdoin klassisen Xj Series kolmosen uuteen XJ40 malliin, se oli oikeasti järkyttävän huono setti siinä. Toinen Tokao By night kokemus vuosituhannen alun Cayenne, joka oli erinomainen esitys joulukuusivaloista, kunnes viaksi löytyi akkukotelosta puuttuva vedenpoisto ja satunnaiset oikarit, ei se vesi tosiaankaan paras tapa hallitusti sähköä johtamaan ollut :-) Mistä päästäänkin siihen, että paras auto joka minulla on ikinä ollut oli monien parjaama XJ (X350), mutta annetaan Tatan tehdä duuniaan ja katsotaan mitä sieltä vielä tulee. Nykyinen XJ ei ainakaan minua miellytä, eikä ollut listalla (ja aika vanhakin malli se on). Siebeniä edeltävä oli XFR, vika bensavekotin minulla ja kyllä sitä kaipaa:-) Siebenin laatu, ajettavuus, sekä mukavuus pitkilläkin matkoilla on loistavaa, elektroniikka ja pitkälle viety mekatroniikka vanhemmiten pelottavan haastavaa, kun ainoa vaihtoehto on vaihtaa osa. Siihen sitä kai on tultu kaikkien uudempien kinnereiden kohdalla, sillä mennään ja yritetään vaihtaa autot ennen isoja teknisiä haasteita....Originally posted by touring39 View PostOhho. Vaatii varmaan vähän tottumista se uuden auton Tokyo-by-night -fiilis pilleineen ja viheltimineen...
Tuu sitten kertomaan objektiiviset plussat ja miinukset kilpakumppaneista!"When the facts change, I change my mind."
Comment
-
Mä oon sulle edelleen vähintään vikakoodien luvun pystyssä, soittele niin kurkataan.
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Kiitos Suppari, Laakkosella kävin luettamassa koodit ja avainten patterit vaihdettiin, eikä vika enään uusiutunut. Ja autokin meni jo eteenpäin, itse totuttelen tuohon uuteen vermeeseen, onhan se aika erilainenOriginally posted by suppari View PostMä oon sulle edelleen vähintään vikakoodien luvun pystyssä, soittele niin kurkataan.
pitää kirjata siitä havaintoja jossain vaiheessa.
"When the facts change, I change my mind."
Comment
Comment