Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keyless go sekoilee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Newbie
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2012
    • 485
    • Pargas

Keyless go sekoilee

Pesetin perjantaina auton ja nyt ei kuskin ovesta toimi avaus eikä sulku ja jos napista tai toisesta ovesta ovet avaa yrittää lukita ovet heti. Mikähän siinä kastui tai hajosi? Onkohan jotain jota kannattaa kokeilla? Sinänsä harmillisesti hajosi, että auto on juuri menosa vaihtoon, eikä jaksaisi mitään ylimääräistä jumpata.
    "When the facts change, I change my mind."
  • touring39
    BTCF Member
    • May 2005
    • 3901
    • Kaarina

E65:ssähän tuo on tyyppivika, ja korjaustoimenpide kahvan vaihto (mullakin vaihdettiin). F-sarjalaisten osalta en ole kuullut vastaavaa, mut eiköhän se ole samaa tekniikkaa. Vikoineen...

Pysytkö Siebenissä, vai tuleeko muuta tilalle?
    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• Newbie
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2012
      • 485
      • Pargas

Originally posted by touring39 View Post
      E65:ssähän tuo on tyyppivika, ja korjaustoimenpide kahvan vaihto (mullakin vaihdettiin). F-sarjalaisten osalta en ole kuullut vastaavaa, mut eiköhän se ole samaa tekniikkaa. Vikoineen...

Pysytkö Siebenissä, vai tuleeko muuta tilalle?
      Joo puhaltelin kompuralla siitä kahvan kohdalta vettä pois ja ikkunan välissä, aikapaljon sitä siellä oli, alkoi kyllä taas toimia, mutta ei se vielä kuivunut kokonaan. Pitää katsoa, tällä aikataululla ei ehdi kahvaa vaihdattaa, sehän pitäisi maalauttaa. Auto oli tosiaan torstaina huollossa ja ei mitään vikaa ja sitten parkkihallin pojat taas perjantaina veti överi iloisesi painepesurilla, mä olen siitä ennenkin heille sanonut.... kun muutaman muunkin asian ovat eri autoissa rikkoneet sillä ylettömällä painepesurin käytöllä, no ei voi mitään.

Siebeni oli kakkos vaihtoehto, mutta kun oli tuohon tullut jo se rapia 100 k kilsoja ja uutta Siebeniä ei ole vielä esitelty, joten vaihtoehdoksi valikoitu Stuttgartin vastine kun se oli uusin malli tuossa genressä. Ykkönen oli eri genren vekotin, eli iso Range, mutta ei siitä mitenkään päässyt kauppaan :think. Pöllö-öljyllä edelleen mennään, mutta akseliväliksi halusin pitkän, kun harmitti tuo lasten takapenkillä koipien oikominen, jos tuossa mahtuisivat paremmin välttämään etupenkkiläisten potkimista. No jos ensivuonna uusi Siebeni saadaan markkinoille, niin kai ton siihen parin vuoden päästä voisi vaihtaa tai jos tulisi 8 Grand Coupe......

Comment

• touring39
        BTCF Member
        • May 2005
        • 3901
        • Kaarina

Ohho. Vaatii varmaan vähän tottumista se uuden auton Tokyo-by-night -fiilis pilleineen ja viheltimineen...

Tuu sitten kertomaan objektiiviset plussat ja miinukset kilpakumppaneista!
        Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
        e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• Newbie
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2012
          • 485
          • Pargas

Originally posted by touring39 View Post
          Ohho. Vaatii varmaan vähän tottumista se uuden auton Tokyo-by-night -fiilis pilleineen ja viheltimineen...

Tuu sitten kertomaan objektiiviset plussat ja miinukset kilpakumppaneista!
          Toi Tokio-by-night fiilis on tuttua :-) se tuli koettua ensimmäisen kerran yli 20 vuotta sitten, kun vaihdoin klassisen Xj Series kolmosen uuteen XJ40 malliin, se oli oikeasti järkyttävän huono setti siinä. Toinen Tokao By night kokemus vuosituhannen alun Cayenne, joka oli erinomainen esitys joulukuusivaloista, kunnes viaksi löytyi akkukotelosta puuttuva vedenpoisto ja satunnaiset oikarit, ei se vesi tosiaankaan paras tapa hallitusti sähköä johtamaan ollut :-) Mistä päästäänkin siihen, että paras auto joka minulla on ikinä ollut oli monien parjaama XJ (X350), mutta annetaan Tatan tehdä duuniaan ja katsotaan mitä sieltä vielä tulee. Nykyinen XJ ei ainakaan minua miellytä, eikä ollut listalla (ja aika vanhakin malli se on). Siebeniä edeltävä oli XFR, vika bensavekotin minulla ja kyllä sitä kaipaa:-) Siebenin laatu, ajettavuus, sekä mukavuus pitkilläkin matkoilla on loistavaa, elektroniikka ja pitkälle viety mekatroniikka vanhemmiten pelottavan haastavaa, kun ainoa vaihtoehto on vaihtaa osa. Siihen sitä kai on tultu kaikkien uudempien kinnereiden kohdalla, sillä mennään ja yritetään vaihtaa autot ennen isoja teknisiä haasteita....

Comment

• suppari
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 4049
            • Turku

Mä oon sulle edelleen vähintään vikakoodien luvun pystyssä, soittele niin kurkataan.
            sigpic
            P:0409699000

JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
            tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
            huollot/korjaukset!

BMW E&F sarjaan.
            Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
            8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
            AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

Comment

• Newbie
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2012
              • 485
              • Pargas

Originally posted by suppari View Post
              Mä oon sulle edelleen vähintään vikakoodien luvun pystyssä, soittele niin kurkataan.
              Kiitos Suppari, Laakkosella kävin luettamassa koodit ja avainten patterit vaihdettiin, eikä vika enään uusiutunut. Ja autokin meni jo eteenpäin, itse totuttelen tuohon uuteen vermeeseen, onhan se aika erilainen pitää kirjata siitä havaintoja jossain vaiheessa.

Comment

• aku1979
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2015
                • 1152
                • Helsinki

Oletteko huolissaan tai onko kokemuksia näistä autovarkaiden signaalivahvistimista, joilla pitäisi saada ovat auki ja auto käyntiin?

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎