Originally posted by torx
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koriliima
Collapse
X
-
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigToi würth on aikas hanurista. Kaveri tiivisti tuulilasin ympärystää sillä ja se mömmö veti talven aikana ittensä mustasta harmaaks ja lohkeili lopulta pois. Saman sällin toisessa autossa kesti aito SIKA samassa käytössä ja mustana ja elastisena, elikkäs ilman ongelmia. Eli ton perusteella kandee käyttää aitoo SIKAa.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Originally posted by Damien83Onko epäilyksiä ettei pysyisi
Toki siis riippuu spoilerin mallista ja kiinnityspisteistä, mutta matalat koria myötäilevät pysyvät aivan varmasti pelkällä sialla.
Comment
-
-
Mikä olis semmosta koriliimaa millä uskaltas liimata nuo taka apurungon vahvikkeet? Joku oli maininnut jonkun wurthin koriliiman? Ajattelin että olis parempi liimata kuin hitsata...___________________
BMW G30 520d -17
----------------------------------------------------------------------
MB c350 -11
BMW F11 M550D -14
Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
MB w211 -07
BMW e39 525i -01
BMW e36 325i -93
BMW e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by Jarco View PostVielä liimoista ja puristimista.
Mitä sikaflexiä olette tarkkaan ottaen käyttäneet? Sitäkin kun tuntuu löytyvän jos jonkinmoista sorttia. Sikabond?
Toinen kysymys. Kuinka olette toteuttaneet helmojen puristamisen liiman kuivumisen ajaksi? En ainankaan äkkiseltään itse keksi puristimia, jotka e36 coupeen saisi jotenkin "paikoilleen".- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Seuraava postaus sisältää vanhan jarrun jeesustelua.
Miksi niitä "aitoja helmoja" ei voi kiinnittää käyttäen alkuperäistä kiinnitystapaa? Ne saattaa saada ehjänä irroitettuakin tarpeen vaatiessa ja tällöin levike ja kori eivät jää siihen v... liimap..aan yltäpäältä.
Muutaman sepän jäljiltä sikaflexhelmoja irroitelleena, kuin mua vituttaa se..
On ne näitä jonkin verran tehtaalla valmiiks miettineet. Siksi vetaritkaan ei oo eessä.Last edited by petrolhead; 31-01-2012, 21:20.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
itse hain performance spoileria varten liimaa bemarilta.
tuubi maksoi jotain 14€.
En vielä kokeillut tuotetta.sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Originally posted by [fuse] View PostIhan mielenkiinnosta kysyn, että miksi tarvitsee olla yyber kestävää?
Täällä hitsisaumojen suojaksi laitettu sikaflexin 221:stäE30 316 2.1 tic projektina
Käyttis E34 525iA -89 M50
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostSika on tuotemerkki,valmistaa erilaisia tuotteita,sika on eläin.
Tuo 221 esim.riittää varmasti suojaamaan ne maalatut saumat. 2-k. massoja tuohon käyttöön saa varmaan etsiä pitkään. Eri asia,jos etsitään kiinnittämiseen jotain.
http://fin.sika.com/fi/solutions_pro...1a001sa02.htmlE30 316 2.1 tic projektina
Käyttis E34 525iA -89 M50
Comment
-
Comment