Mikä on turvallinen e36 m52 puolien latausaika?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 puolien latausaika
Collapse
X
-
Originally posted by MuuZik View PostMikä on turvallinen e36 m52 puolien latausaika?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostAlle 3ms. Toki enemmän kipinävoimaa ne antaa isommalla latauksella, mutta ne ei kestä sitä jatkuvasti. Jos latausajalle on oma kartta, niin tämä ei toki ole ongelma. Ja mulla pelaa 1.5ms latausajoilla 560 heppasessa ahdetussa koneessa, että eipä sitä kovin suuria latausaikoja tarvi edes.
Comment
-
-
Originally posted by MuuZik View PostTätyy varmaan tulppien kärkiväliä siis pienentää. On jo 3ms. Osaatko heittää jonkun kärkivälin mikä voisi olla hyvä vai onko se aina tapauskohtaista.Last edited by Vauhtivaunu; 10-10-2018, 18:42.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostVoi ne puolatkin olla rikki. Oireilevat juuri sillätavalla ettei kipinäteho ahdetussa riitä. Paitsi jos on kdfi-purkkin jossa on virranrajoitus puolien ensiövirralle. Silloin joutuu kolvihommiin.
Comment
-
-
Originally posted by MuuZik View PostKyllä on kdfi. :think Koitan vaihtaa puolia ja kärkväliä nyt ensiksi. Jos ei auta niin virranrajoituksia siis poistelemaan?
Nuo KDFI:n virranrajoittimet on riippuen boksin versiota ja iästä tommosia SMD pintaliitos komponentteja jotka voi ohittaa esim. näin vetämällä sytkäkivien E-nastasta suoran johdon maihin:
Tai sitten tämmösiä keraamisen konkan näkösiä heilumassa sytkäkiven nostetussa E-nastassa:
Noiden ohitus onnistuu tinaamalla ko. komponentti irti ja kääntää sytkäkiven jalan takaisin piirilevylle ja tinaa siihen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostVoi ne puolatkin olla rikki. Oireilevat juuri sillätavalla ettei kipinäteho ahdetussa riitä. Paitsi jos on kdfi-purkkin jossa on virranrajoitus puolien ensiövirralle. Silloin joutuu kolvihommiin.
Tollasella 3ms latausajalla uus puola kesti mulla ajokauden.
Käytetty päivästä-kuukausiin. Tai näin ainakin mulla oli aikanaan. mut tosiaan turhaa sinne varmaan on yli 1.5ms laittaa niinku pazi sano.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostJuu, jos rikki niin ei sytytä edes 3.8ms latausajalla
Tollasella 3ms latausajalla uus puola kesti mulla ajokauden.
Käytetty päivästä-kuukausiin. Tai näin ainakin mulla oli aikanaan. mut tosiaan turhaa sinne varmaan on yli 1.5ms laittaa niinku pazi sano.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTodennäköisesti ei auta kärkivälin pienentäminen. Mut joku 0.5 on varmaan pienin mitä kantsii kokeilla.
Nuo KDFI:n virranrajoittimet on riippuen boksin versiota ja iästä tommosia SMD pintaliitos komponentteja jotka voi ohittaa esim. näin vetämällä sytkäkivien E-nastasta suoran johdon maihin:
Tai sitten tämmösiä keraamisen konkan näkösiä heilumassa sytkäkiven nostetussa E-nastassa:
Noiden ohitus onnistuu tinaamalla ko. komponentti irti ja kääntää sytkäkiven jalan takaisin piirilevylle ja tinaa siihen.
Comment
-
Comment