Pistetään tänne oikein oma topikki kun tuota E39-topikkia tuskin kovin moni lukee..
Eli mulla itsellä on Japanista hommattu 2001 525iA ja näissä siis kaukosäätö toimii infrapunalla joka toimii huonosti jos sitenkään. Eräässä topikissa käydystä avainkeskustelusta innostuneena löysin vahingossa juttua infrapuna-avaimen vaihdosta radiotaajuusavaimeen korimallina E46. Selvittelin miten kyseinen homma taittuisi E39:ään, sähköistä mitään tajuamatta tutkien NewTISsiä.
Jos joku joka sähköistä ja kaavioista tajuaa vois todistaa löydökset oikeiksi tai vääriksi ni oispa kiva. Eli linkin jutussa mainittu johdon veto antennivahvarilta (E39 osanumero 65258380685) sulakkeelle = E39 tapauksessa kontin sulake nro 53. Ja toinen piuha antennivahvarilta hanskalokeron taakse GM-boksin liittimeen X332 pin 13. Ja nämä siis antennivahvarin kolmipinnisestä "porrasliittimestä" pinneistä 1 ja 3, jommin kummin päin.
Olenko ihan pihalla näiden kans ja palaako mulla auto jos kytken noin? Jos meni aivan päin honkia niin mitkäs lie oikeat pinnit ja sulakkeet? :think
Eli mulla itsellä on Japanista hommattu 2001 525iA ja näissä siis kaukosäätö toimii infrapunalla joka toimii huonosti jos sitenkään. Eräässä topikissa käydystä avainkeskustelusta innostuneena löysin vahingossa juttua infrapuna-avaimen vaihdosta radiotaajuusavaimeen korimallina E46. Selvittelin miten kyseinen homma taittuisi E39:ään, sähköistä mitään tajuamatta tutkien NewTISsiä.
Jos joku joka sähköistä ja kaavioista tajuaa vois todistaa löydökset oikeiksi tai vääriksi ni oispa kiva. Eli linkin jutussa mainittu johdon veto antennivahvarilta (E39 osanumero 65258380685) sulakkeelle = E39 tapauksessa kontin sulake nro 53. Ja toinen piuha antennivahvarilta hanskalokeron taakse GM-boksin liittimeen X332 pin 13. Ja nämä siis antennivahvarin kolmipinnisestä "porrasliittimestä" pinneistä 1 ja 3, jommin kummin päin.
Olenko ihan pihalla näiden kans ja palaako mulla auto jos kytken noin? Jos meni aivan päin honkia niin mitkäs lie oikeat pinnit ja sulakkeet? :think
Comment