Tämä olisi ehkä osunut tuonne alusta alaketjuunkin mutta koska vahvistukset ja rasitukset tulevat koriin niin kysyn täällä.
Eli omassa tapauksessani Z3 Coupe, mutta yleisellä tasolla sopinee E30, E36 ja muihin... Mikä on ns. gold standard jäykistyksissä jos haluaa siirtyä vakio paikalla olevasta takajousesta kokonaan coil overiin, ja olisko jotain kuvia että miten nuo jäykistykset kannattaa hoitaa ja millä materiaalilla?
Lisäksi kiinnostaa että onko katsastuslaillisesti oikein, jos sen jälkeen poistaa vakio jousipaikat esim kokonaan? Painonsäästöähän tuossa saisi aikaiseksi eikä ainakaan itsellä olisi enää ikinä näin reilusti muokatun auton kanssa tarvetta palata takaisin normaaliin.
Lisäksi jos osaatte sanoa että miten tälläinen siirtyminen on vaikuttanut ajettavuuteen, kuormankanto kuitenkin siirtyy täysin eripaikkaan coiloverilla, joten muuttuuko ajettavuus merkittävästi?
Eli omassa tapauksessani Z3 Coupe, mutta yleisellä tasolla sopinee E30, E36 ja muihin... Mikä on ns. gold standard jäykistyksissä jos haluaa siirtyä vakio paikalla olevasta takajousesta kokonaan coil overiin, ja olisko jotain kuvia että miten nuo jäykistykset kannattaa hoitaa ja millä materiaalilla?
Lisäksi kiinnostaa että onko katsastuslaillisesti oikein, jos sen jälkeen poistaa vakio jousipaikat esim kokonaan? Painonsäästöähän tuossa saisi aikaiseksi eikä ainakaan itsellä olisi enää ikinä näin reilusti muokatun auton kanssa tarvetta palata takaisin normaaliin.
Lisäksi jos osaatte sanoa että miten tälläinen siirtyminen on vaikuttanut ajettavuuteen, kuormankanto kuitenkin siirtyy täysin eripaikkaan coiloverilla, joten muuttuuko ajettavuus merkittävästi?
Comment