Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vetokoukun korjaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jopa
    Newbiemmer
    • Apr 2011
    • 25
    • Vantaa

Vetokoukun korjaus

BMW F15 sähköinen vetokoukku lopetti kääntymisen. Olen joistakin viesteistä ymmärtänyt, että koukussa on muovisia rattaita, jotka menevät rikki. Olen purkanut koukun kuvien mukaiseen tilanteeseen. Tähän mennessä kaikki on ollut ehjää, paitsi yksi pusla on halki.
    Mutta miten kuvan mukaisesta tilanteesta pääsee eteenpäin? Löytyykö tuolta jostain sisältä muovisia rattaita. Tähän mennessä kaikki ovat olleet metallia ja ehjiä. Kuvat molemmilta puolilta koukkua.
    Attached Files
  • Jopa
    Newbiemmer
    • Apr 2011
    • 25
    • Vantaa

Originally posted by Jopa View Post
    BMW F15 sähköinen vetokoukku lopetti kääntymisen. Olen joistakin viesteistä ymmärtänyt, että koukussa on muovisia rattaita, jotka menevät rikki. Olen purkanut koukun kuvien mukaiseen tilanteeseen. Tähän mennessä kaikki on ollut ehjää, paitsi yksi pusla on halki.
    Mutta miten kuvan mukaisesta tilanteesta pääsee eteenpäin? Löytyykö tuolta jostain sisältä muovisia rattaita. Tähän mennessä kaikki ovat olleet metallia ja ehjiä. Kuvat molemmilta puolilta koukkua.

Siis Kukaan ei ole avannut BMW:n sähköistä koukkua?

Comment

• Clavurion
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 9138
      • Oulu

Tämä X5:ssa käytetty Oris sähköinen koukku on ihan erilainen verrattuna pääsääntöisesti muissa malleissa käytettyyn Westfalian valmistamaan (jossa ne surullisen kuuluisat muoviset rattaat). Maailmaltakaan ei hirveästi asiaa löydy näiden vikojen korjaamisesta.
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Jopa
        Newbiemmer
        • Apr 2011
        • 25
        • Vantaa

Originally posted by Clavurion View Post
        Tämä X5:ssa käytetty Oris sähköinen koukku on ihan erilainen verrattuna pääsääntöisesti muissa malleissa käytettyyn Westfalian valmistamaan (jossa ne surullisen kuuluisat muoviset rattaat). Maailmaltakaan ei hirveästi asiaa löydy näiden vikojen korjaamisesta.
        Kiitos vastauksesta. En ole vielä löytänyt niitä muovisia rattaita, kaikki ovat metallia ja ehjiä. Nyt on ongelma, miten tuo loppu puretaan. Kyljessä on yksi lattapää ruuvi. Sekin vihoittelee. Se pitää saada auki. Joten lämpöä on annettava, jos on muovisi rattaita, sulakoot sitten

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎