Nytpä kävi niin että sellainen akkubuusteri kytkettiin lussa miinukseen ja silleen. Paukas tietty kunnolla valokaarien kera.
Onkohan kellään kokemusta moisesta että mitä mahdollisesti polttaa, seisoo nyt bavarialla ja odottaa että kerkeisivät ottaa sisälle ja tutkia kunnolla. Vaan kun pitäisi lähteä matkaajolle viikonlopulla niin kyrsii vajaavetoisella bensalla ajaa, ajatuksella että jos ite kävis huomenna kattomassa jos keli lämpeis vähän... vai onko toiveajatusta vain sulakkeiden meno?
Eli f25 X3, 2.0d, 2014 kulkine. Hiukan selkeytystä mitä tapahtu.
Oli työpaikan parkkihallissa älylaturissa klo12-14, webasto päällä 15:45 - 16:05.
Ajoa 5 km kauppaan, ostokset ja autoon. Virrat päälle tais sanoo jotain "drive careful..." ei starttaa. Virrat sammuu ja tulee napista, keskuslukko yms pelaa, vaan ei starttaa. Tovi ihmettelyä ja toteumus soittaa hinurille.
"No sehän on selvä akkuvika, tullaan..."
No tulee ja kytkee buusterin konehuoneen puolelle napoihin, ei tapahdu mitään, no sitten kokeilee leukojen tiukkaamista, ei vieläkään starttaa, häsläilee vielä leukoja ja kun räsähti, vilkasin et mit vit niin miikkahan sillä oli sitten menny plussalle.
Toteumus hällä oli että täytynee viedä korjaamolle ei taida lähteä apuvirralla käyntiin.
Akun / virtojen kanssa ei aikaisemmin ole ongelmia ollut. joka päivä ajoa 100km, konttorilla ollessa älyssä näillä pakkasilla sen 2h ja webasto ei ole kun n.20min päällä aamulla ja illalla.
Jokuhan se alunperin aiheutti startaamattomuuden, mutta onkohan aivan turhaa mennä tuon buusterin jäliltä ihmettelemään repullinen sulakkeita mukana...
Onkohan kellään kokemusta moisesta että mitä mahdollisesti polttaa, seisoo nyt bavarialla ja odottaa että kerkeisivät ottaa sisälle ja tutkia kunnolla. Vaan kun pitäisi lähteä matkaajolle viikonlopulla niin kyrsii vajaavetoisella bensalla ajaa, ajatuksella että jos ite kävis huomenna kattomassa jos keli lämpeis vähän... vai onko toiveajatusta vain sulakkeiden meno?
Eli f25 X3, 2.0d, 2014 kulkine. Hiukan selkeytystä mitä tapahtu.
Oli työpaikan parkkihallissa älylaturissa klo12-14, webasto päällä 15:45 - 16:05.
Ajoa 5 km kauppaan, ostokset ja autoon. Virrat päälle tais sanoo jotain "drive careful..." ei starttaa. Virrat sammuu ja tulee napista, keskuslukko yms pelaa, vaan ei starttaa. Tovi ihmettelyä ja toteumus soittaa hinurille.
"No sehän on selvä akkuvika, tullaan..."
No tulee ja kytkee buusterin konehuoneen puolelle napoihin, ei tapahdu mitään, no sitten kokeilee leukojen tiukkaamista, ei vieläkään starttaa, häsläilee vielä leukoja ja kun räsähti, vilkasin et mit vit niin miikkahan sillä oli sitten menny plussalle.
Toteumus hällä oli että täytynee viedä korjaamolle ei taida lähteä apuvirralla käyntiin.
Akun / virtojen kanssa ei aikaisemmin ole ongelmia ollut. joka päivä ajoa 100km, konttorilla ollessa älyssä näillä pakkasilla sen 2h ja webasto ei ole kun n.20min päällä aamulla ja illalla.
Jokuhan se alunperin aiheutti startaamattomuuden, mutta onkohan aivan turhaa mennä tuon buusterin jäliltä ihmettelemään repullinen sulakkeita mukana...
Comment