Onnistuuko maxxecu sportilla ohjaamaan m52tu "sähköistä" termaria jotenki vai pitääkö tilata kallis billetti kotelo ja perinteinen termostaatti? Ja jos onnistuu niin mikälaiset johdot sinne vedetään ja ohjaus? :think :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sähköinen termostaatti ja maxxecu
Collapse
X
-
Ei sitä termaria tartte vaihtaa tavalliseen, se aukeaa aivan normaalisti ilman sähköä. Sähköllä vaan voidaan tehdä sellainen temppu että termari lämmitetään jolloin se aukeaa jo alemmilla jäähdytysnesteen lämpötiloilla.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
-
-
Mutta kun se termari kyllä toimii ilman sähköäkin, kuten aloittajan mainitsema perinteinen termari.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
niin toimii, mutta monenko veikkaat normi-käyttöautoon maxxecua asentavan ? lie tuleva käyttö jotain,
joka sen sähkön tuoman helpotuksen todellakin kaipaa ylikuumenemisen estämiseksi.
mutta ihan on 100%-saastepaska koko termari, että heittäisin helvettiin, vaikka käyttöauto kyseessä olisikin.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Eihän termari tee mitään muuta kuin pitää moottorin lämpötilan sille määrätyssä lämpötilassa. Jos moottori ylikuumenee, niin silloin on aivan turha haukkua termaria. Haukkukaa sitä kuvaa peilissä, joka on laittanut autoon liian pienen jäähdyttimen tai ei ole osannut tehdä jäähdyttimelle ohjainlevyjä tai on peittänyt ison ja kalliin jäähdyttimen muilla lämmönvaihtimilla, kun ei ole laiskuudeltaan jaksanut etsiä niille sopivampia paikkoja.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostEihän termari tee mitään muuta kuin pitää moottorin lämpötilan sille määrätyssä lämpötilassa. Jos moottori ylikuumenee, niin silloin on aivan turha haukkua termaria. Haukkukaa sitä kuvaa peilissä, joka on laittanut autoon liian pienen jäähdyttimen tai ei ole osannut tehdä jäähdyttimelle ohjainlevyjä tai on peittänyt ison ja kalliin jäähdyttimen muilla lämmönvaihtimilla, kun ei ole laiskuudeltaan jaksanut etsiä niille sopivampia paikkoja.
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostEihän termari tee mitään muuta kuin pitää moottorin lämpötilan sille määrätyssä lämpötilassa. Jos moottori ylikuumenee, niin silloin on aivan turha haukkua termaria. Haukkukaa sitä kuvaa peilissä, ja sähköisiä saastepaskatermareita
.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postkyllä se on nyt sulla ymmärryksessä _vikaa_, että kyllä mä haukun vain sua, ja sähköisiä saastepaskatermareita
.
Käskin sähköisen saastepaskatermarin sijaan haukkumaan itseään, jos on laittanut autoonsa liian pienen syylärin tai muuten vaan kämmäillyt jäähdytyksen kanssa.
Voisitko selittää tarkemmin miten minä ja jr66 ollaan hakoteillä?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostÖööö... Oonko mä jossain kohtaa väittänyt sun haukkuvan mua? Sulla on tainnut olla jo pidempään termari auki..? :think
Käskin sähköisen saastepaskatermarin sijaan haukkumaan itseään, jos on laittanut autoonsa liian pienen syylärin tai muuten vaan kämmäillyt jäähdytyksen kanssa.
Voisitko selittää tarkemmin miten minä ja jr66 ollaan hakoteillä?
ku sähköiseltä saastepaskatermarilta puuttuu ohjaus.
termarin ohjauksestahan tämä topikki on.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostFreak jo laittoikin jonkun vastauksen. No jos olen kujalla niin sitten olen, en vaan ymmärrä miksi.
termostaattikysymyksessähyvin menee
.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Comment