Talvihan se on jo mielessä. Eka talvi webastollisen f-sarjalaiden kanssa ja kun ajo on lyhyttä pätkää niin mietityttää monenko päivän jälkeen akku ois webastolla kuivattu ilman ylläpitolaturia.
Elikkä kysymys kuuluu, voiko homman hoitaa yksinkertaisimmillaan niin että asentaa C-tekin piuhan kiinteästi konehuoneessa oleviin +/- -napoihin ja pitää c-tekin irrallaan, nappaa vain tarpeen mukaan c-tekin kiinni? Onko mitään erityistä syytä maksaa enemmän Defa multichargerista kuin ehkä käyttömukavuus?
Onko asiassa mitään muuta huomioitavaa, voiko auto närkästyä siitä että konehuoneen napojen kautta aika ajoin latailee?
Elikkä kysymys kuuluu, voiko homman hoitaa yksinkertaisimmillaan niin että asentaa C-tekin piuhan kiinteästi konehuoneessa oleviin +/- -napoihin ja pitää c-tekin irrallaan, nappaa vain tarpeen mukaan c-tekin kiinni? Onko mitään erityistä syytä maksaa enemmän Defa multichargerista kuin ehkä käyttömukavuus?
Onko asiassa mitään muuta huomioitavaa, voiko auto närkästyä siitä että konehuoneen napojen kautta aika ajoin latailee?
Comment