Announcement

Collapse
No announcement yet.

lasien tummennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juha h
    Newbiemmer
    • Oct 2005
    • 9

lasien tummennus

näin tänään biimeriin jossa oli tummenetut lasit myös etulasit.kukahan tekis niitä
    ja mihin hintaan oulussa ja meneekö katsastuksesta läpi.
    edit:sori mut en hokannut aiempia juttuja mut tarjota saa jos asiansa osaa
    niin auto on 525 -89 sedan
    kiitos nopeasta palautteesta mutta toi on vähän "syrjässä"täältä katsottuna
    niinja kuskin puolen takaovi on sitten kiinni kai joku deadbolt tjm.siihenkin jos apua löytyis ois hyvä.
    Last edited by juha h; 26-11-2005, 20:16.
  • makkis
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 5152
    • Kouvola, Savisto

onhan noita firmoja joka puolella.

Mutta tuossa esim. yksi foorumilla pyörivän ilmo

näkyy välillä tuolla sivun yläreunassakin
    Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
    Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
    Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• mallat78
      Bimmer Rookie
      • Jun 2003
      • 148
      • Kymi

Diese Domain steht zum Verkauf!

Tämä mies ainakin tummensi mun e34:n etusivulasit.
      Laadukasta jälkeä, mutta suosittelen puhdistamaan lasit itse ennen vientiä.

Comment

• advance
        Bimmer Enthusiast
        • May 2004
        • 1689

Jos olet OULUSTA kato tämä . http://www.opelclubfinland.fi/forum/...ic.php?t=88284

Ei en ole tuo kaveri, enkä tiiä koko tyyppiä.

Comment

• vekkuli
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2005
          • 1331
          • Liminka

Olen erimieltä tuosta Lustigin jäljestä tummennutin noin 1,5 kuukautta sitte kaikkimuut lasit lukuun ottamatta tuulilasia. No ei mennyt kuin kuukausi niin repsikan lasin kalvoon tuli jotain ihme ilmakuplia, no takuuseen meni. Takalasi on sitten aivan oma juttu suoraa sanoen se on perseestä sinne on jäänyt ilmaa vaikka kuinka perkeleesti siihen rasterointi kohtaan ja kaksi muutakin ihme kuplaa keskellä lasia, ja mikä oli lustigin vastaus, no se on se rasterointi kohta niin vaikea tehdä että ei sitä saa täysin mustaksi ja paskan mariat!!! ku ois äijä vaan viihtiny ottaa sen perkeleen hattuhyllyn pois niin ois kait se jälkikin ollu ehkä vähä parempi. Kävin näyttään autoa Kama Desingissa, (Wetteriä vasta päätä oleva tummennus firma) suorastaan äijät nauroivat mun auton laseille, no pitänee viedä auto sinne maksaa puolet enempi vaan ompahan parempi jälki. Eli tarinan opetus halvalla ei saa hyvää.
          E93 ///M3
          E60 530dA aka M5
          F11 525dA Xdrive
          Tesla model 3 LR MY22

Comment

• Rocket
            Bimmer Rookie
            • Apr 2005
            • 155
            • Ii

Kama Desing teki mulle ja hyvää jälkeä tuli. Hinta tippu jonku verran ku purki itse verhoukset pois...
            EX:
            BMW E46 316i

Comment

• jeppe56
              Bimmer Rookie
              • May 2005
              • 65
              • Keminmaa

Keminmaasta saa myös tummennuksia kohtuu hintaan ja on laadukasta jälkeä!

Comment

• loyal
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2003
                • 1480
                • Vantaa

Se vähän riippuu siitä rasteroinnista.
                Joissain autoissa on sen verran isoja ne pisteet, että kalvoa, on mahdoton saada ihan kiinni. Myös aika vaikuttaa tuohon, eli ei se heti siihen yleensä tartu, vaan se pitää myöhemmin painaa sormella siihen kiinni. Jos auton tummentaa vaikka 2-4 tunnissa, niin se ei jää kiinni. Jos auto jätetään yöksi "kuivumaan" niin sen jälkeen se on helpompi painaa kiinni, ihan sormella.
                Vesi haihtuu kalvon välistä ajan mukana, eli jos auto on tummennettu, eikä se näytä hyvältä, kannattaa odotella viikko ja katsoa jälkeä sitten.

Kaikki autojen lasit on yksilöllisiä, mikään ei ole prikulleen samanlainen.

Aina kannattaa purkaa itse hattuhylly ja vaikka imuroida sen alta kaikki paikat.
                Noissa 90-luvun autoissa on jo niin paljon paskaa, hiekkaa ja muita epäpuhtauksia, että helposti tulee roskaa.
                Mä annan aina alennusta hinnasta, jos asiakas on itse purkanut ovipahvit ja hattuhyllyt, koska niissä kuluu helvetisti aikaa.

Comment

• 69ville
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2003
                  • 375
                  • kiiminki-casa-neidari

vähän asiaa sivuten...
                  miten saa vanhat kalvot pois helposti? tuossa omassa pommissa on takana vanhan omistaja jäljiltä "jätesäkit" ja ei oikeen mun silmää näytä miltää. yritin jo vähän reunasta kynsin repii mut ei mun hermoilla koko lasia saa puhtaaksi

Comment

• haappi-s
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2004
                    • 109
                    • Vaasa

Kysytäämpä

samaa Vaasan seudulta, eli löytyykö asiansa osaavaa tekijää?
                    Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.

- Thomas Alva Edison 1847-1931

Comment

• henri
                      BTCF Member
                      • Aug 2002
                      • 5752
                      • Kiuruvesi/Iisalmi

Originally posted by vekkuli
                      Olen erimieltä tuosta Lustigin jäljestä tummennutin noin 1,5 kuukautta sitte kaikkimuut lasit lukuun ottamatta tuulilasia. No ei mennyt kuin kuukausi niin repsikan lasin kalvoon tuli jotain ihme ilmakuplia, no takuuseen meni. Takalasi on sitten aivan oma juttu suoraa sanoen se on perseestä sinne on jäänyt ilmaa vaikka kuinka perkeleesti siihen rasterointi kohtaan ja kaksi muutakin ihme kuplaa keskellä lasia, ja mikä oli lustigin vastaus, no se on se rasterointi kohta niin vaikea tehdä että ei sitä saa täysin mustaksi ja paskan mariat!!! ku ois äijä vaan viihtiny ottaa sen perkeleen hattuhyllyn pois niin ois kait se jälkikin ollu ehkä vähä parempi. Kävin näyttään autoa Kama Desingissa, (Wetteriä vasta päätä oleva tummennus firma) suorastaan äijät nauroivat mun auton laseille, no pitänee viedä auto sinne maksaa puolet enempi vaan ompahan parempi jälki. Eli tarinan opetus halvalla ei saa hyvää.
                      onko sulla siinä 50% kalvot...kattonu muutaman kerran ammattikorkeen pihalla ja näyttää sopivan tummilta

paljoko muuten maksaa sama operaatio tuolla kama designissä?

mitä mieltä http://www.takuuasennus.fi/ firman jäljestä?
                      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                      Ex. E30 320i 2d GTS -88

E46 330Cd (projekti V.2)

----------------------------

Comment

• vekkuli
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2005
                        • 1331
                        • Liminka

Originally posted by henri
                        onko sulla siinä 50% kalvot...kattonu muutaman kerran ammattikorkeen pihalla ja näyttää sopivan tummilta

paljoko muuten maksaa sama operaatio tuolla kama designissä?
                        Joo 50% sivuilla ja takana 20%. Kamalla sanoivat että 370 € kaikki lasit, tuulilasia lukuunottamatta. Pitänee tässä kattoa jahka repis nuo kalvot veks, vituttaa tuo huono työn jälki.
                        E93 ///M3
                        E60 530dA aka M5
                        F11 525dA Xdrive
                        Tesla model 3 LR MY22

Comment

• easy_ac
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2005
                          • 452
                          • Tampere

itellä ois vähä niinku sama homma.. mutta tosin ite yritän tummentaa.. paitsi takalasin ehkä liikeeseen laitettavaks..

Comment

• loyal
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2003
                            • 1480
                            • Vantaa

Meiltä saa 300 kaikki lasit..

Comment

• henri
                              BTCF Member
                              • Aug 2002
                              • 5752
                              • Kiuruvesi/Iisalmi

Originally posted by vekkuli
                              Joo 50% sivuilla ja takana 20%. Kamalla sanoivat että 370 € kaikki lasit, tuulilasia lukuunottamatta. Pitänee tässä kattoa jahka repis nuo kalvot veks, vituttaa tuo huono työn jälki.
                              ok..ei tuo nyt sitte mikään tajuttoman kallis oo, mutta kuitenki
                              Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                              Ex. E30 320i 2d GTS -88

E46 330Cd (projekti V.2)

----------------------------

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡