onkos kukaan maalannut kojelautaa. mulla on tollanen e21 kojelauta mikä lie sellanen pehmeä (joku superlooni en tiedä??) että tarttuuko maali tohon vai pitääkö kuiduttaa koko lauta.. OHJEITA
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kojelaudan maalaus
Collapse
X
-
Originally posted by antti79Vai ollaan sitä vanhaa E21:stä raiskaamassa?? Noh sekoita hieman elastista maalin joukkoon niin se ei halkeile ihan pienestä ja kunnon tartuntaaineet ensin pohjalle niin eiköhän se maali siinä pysy, viisaammat maalarit voivat tarkentaa, mä vaan harrastelen....
Comment
-
-
Originally posted by Bassoonkos kukaan maalannut kojelautaa. mulla on tollanen e21 kojelauta mikä lie sellanen pehmeä (joku superlooni en tiedä??) että tarttuuko maali tohon vai pitääkö kuiduttaa koko lauta.. OHJEITA
Mutta sitten jos tosiaan haluaa kokeilla ja tuntuu siltä että silikonia ei olisi niin joiltain valmistajilta saa ihan tuohon käyttöön sopivia maaleja. Muistaakseni ainakin Foliatecillä on... Tai sitten maalikauppaan ja sekoittamaan joukkoon tuota joustoainetta. Ja alle kunnon muoviprimeri. Ja karhenna sitä muovia kevyesti jollain. Ja mieti sitten kahteen kertaan vielä ennenkuin alat hankkimaan tai tekemään mitään.
Mutta on niitä onnistuneestikin varmasti tehty. Lähinnä tuo silikoni on ongelmana...
vnuAlla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
-
Nii eli ihan tavan vinyylimaaliahan tuo on. Jolla voi maalata verhoiluja ja pehmeitä/joustavia pintoja, koska tavallinen maalihan halkeaa.
Eli mars maalikauppaan, ja sanot että tarviit vinyylimaalia
Tuolta näkee saatavilla olevan väri skaalanRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkisNii eli ihan tavan vinyylimaaliahan tuo on. Jolla voi maalata verhoiluja ja pehmeitä/joustavia pintoja, koska tavallinen maalihan halkeaa.
Eli mars maalikauppaan, ja sanot että tarviit vinyylimaalia
Tuolta näkee saatavilla olevan väri skaalan
Comment
-
-
Originally posted by Bassoonkos kukaan maalannut kojelautaa. mulla on tollanen e21 kojelauta mikä lie sellanen pehmeä (joku superlooni en tiedä??) että tarttuuko maali tohon vai pitääkö kuiduttaa koko lauta.. OHJEITAKäyttis 530d
Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl
Comment
-
Comment